Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

*****Spoiler*****

Konstigt att Libby är både på ön och på land samtidigt :( , dom kanske bara hade för lite skådespelare så dom var tvunga att ha hon i två roller

***End Spoiler***

Edit: eftersom jag aldrig har fattat riktigt hur man gör färg i texten så får det bli spoiler varningar.

Redigerad av MarkusE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*****Spoiler*****

Konstigt att Libby är både på ön och på land samtidigt :) , dom kanske bara hade för lite skådespelare så dom var tvunga att ha hon i två roller

***End Spoiler***

Edit: eftersom jag aldrig har fattat riktigt hur man gör färg i texten så får det bli spoiler varningar.

Men det är ju flashbacks om vad som hände innan de kom till ön. :(

Såhär gör du texten vit:

[color=#FFFFFF]SPOILERTEXT HÄR[/color]

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*****Spoiler*****

Konstigt att Libby är både på ön och på land samtidigt :) , dom kanske bara hade för lite skådespelare så dom var tvunga att ha hon i två roller

***End Spoiler***

Vad snackar du om? I senaste avsnittet när hon var med så var det ju i en tillbakablick, smart

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafalls?! Jag begriper ingenting! Avsnittet jag såg var helt ologiskt, jag måste ha hoppat över ett! Trodde jag hade sett episod 23, men icke. Är episod 24 säsongsfinalen?

Vit text nedan.

Alla talar om Desmonds return och Libby, men avnsittet jag såg var aldrig Libby med och Desmond och Locke var instängda i The Hatch helt utan förklaring.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafalls?! Jag begriper ingenting! Avsnittet jag såg var helt ologiskt, jag måste ha hoppat över ett! Trodde jag hade sett episod 23, men icke. Är episod 24 säsongsfinalen?

Vit text nedan.

Alla talar om Desmonds return och Libby, men avnsittet jag såg var aldrig Libby med och Desmond och Locke var instängda i The Hatch helt utan förklaring.

Avsnittet du "skaffade" var det lika kort som ett vanligt? Avsnitt 23/24 gick ju som ett avsnitt.. dubbelt så långt alltså.. du kanske bara såg andra delen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

XOR släppte Finalen som 2 avsnitt.

Lost.S02E23.HDTV.XviD-XOR

Lost.S02E24.HDTV.XviD-XOR

Men eftersom ABC har listat finalen som bara 1 2h avsnitt så släppte LOL en proper:

Lost.S02E23.E24.HDTV.XviD.PROPER-LOL

NBS släppte finalen som 2 delar också:

Lost.S02E23.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS

Lost.S02E24.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS

Alla är i bra kvalitet, det är bara hur dem släppts som är skillnaden, så har du XOR rellen så har du kanske bara sett första delen Siana.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

XOR släppte Finalen som 2 avsnitt.

Lost.S02E23.HDTV.XviD-XOR

Lost.S02E24.HDTV.XviD-XOR

Men eftersom ABC har listat finalen som bara 1 2h avsnitt så släppte LOL en proper:

Lost.S02E23.E24.HDTV.XviD.PROPER-LOL

NBS släppte finalen som 2 delar också:

Lost.S02E23.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS

Lost.S02E24.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS

Alla är i bra kvalitet, det är bara hur dem släppts som är skillnaden, så har du XOR rellen så har du kanske bara sett första delen Siana.

Okay. Jag tror jag tog Lost.S02E24.HDTV.XviD-XOR.

Skaffar mig LOL istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar säsonsavslutningar, så lång tid till man får svar på alla frågor!

Men sista avsnittet var ganska bra!

Spoiler:

Satt dom där killarna i en båt eller var dom i en stuga på antarktis, och var det Penelope dom ringde till?

Spoilersvar:

Det verkade som dom satt i en båt, och det var Penelope dom ringde till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en liten teori angående datorn och koden nere i luckan. När Henry aldrig tryckte in koden sa han att han hörde ett ljud av något slag. Ungefär som om någon jättelik cylindermagnetgrej rörde på sig (han sa något sånt iaf). Då slog mig tanken att det är en sorts "dragstråle"... Desmond var ju där innan dem, och han berättade att hans partner dog. Kan det ha varit så att partnern dog vid samma tillfälle som planet flög i närheten av ön, och det distraherade Desmond från att skriva in koden i tid? Desmond gav ju sig av ganska snabbt efter att Locke, Jack, osv brytit sig in i luckan... Var det något han visste och inte ville berätta? Kanske han hela tiden vetat om att planet hade störtat på ön...

Enligt http://www.thehansofoundation.org/ så forskar Hanso Foundation om elektromagnetism.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en liten teori angående datorn och koden nere i luckan. När Henry aldrig tryckte in koden sa han att han hörde ett ljud av något slag. Ungefär som om någon jättelik cylindermagnetgrej rörde på sig (han sa något sånt iaf). Då slog mig tanken att det är en sorts "dragstråle"... Desmond var ju där innan dem, och han berättade att hans partner dog. Kan det ha varit så att partnern dog vid samma tillfälle som planet flög i närheten av ön, och det distraherade Desmond från att skriva in koden i tid? Desmond gav ju sig av ganska snabbt efter att Locke, Jack, osv brytit sig in i luckan... Var det något han visste och inte ville berätta? Kanske han hela tiden vetat om att planet hade störtat på ön...

Enligt http://www.thehansofoundation.org/ så forskar Hanso Foundation om elektromagnetism.

Intressant, nu spelar vi. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du såg finalen så sa Kelvin att knappen laddade ur ett kraftift magnetiskt fält, som skulle bli för kraftigt efter 108 minuter. Desmond missade ju att skriva in koden när han följde efter Kelvin och då så vart den magnetiska laddningen för stark och drog sönder planet.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor