MarkusE Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) *****Spoiler***** Konstigt att Libby är både på ön och på land samtidigt , dom kanske bara hade för lite skådespelare så dom var tvunga att ha hon i två roller ***End Spoiler*** Edit: eftersom jag aldrig har fattat riktigt hur man gör färg i texten så får det bli spoiler varningar. Redigerad 26 maj, 2006 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) *****Spoiler***** Konstigt att Libby är både på ön och på land samtidigt , dom kanske bara hade för lite skådespelare så dom var tvunga att ha hon i två roller ***End Spoiler*** Edit: eftersom jag aldrig har fattat riktigt hur man gör färg i texten så får det bli spoiler varningar. Men det är ju flashbacks om vad som hände innan de kom till ön. Såhär gör du texten vit: [color=#FFFFFF]SPOILERTEXT HÄR[/color] Redigerad 26 maj, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Fuggedaboudit. Redigerad 26 maj, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Helt jävla sjukt, såg sista nyss. Saknar fan ord. Tycker att det skapar lika många frågor som det besvarar. Det är ju det som är grejen med Lost. Får man svar på en fråga så skapar svaret 100 till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 *****Spoiler***** Konstigt att Libby är både på ön och på land samtidigt , dom kanske bara hade för lite skådespelare så dom var tvunga att ha hon i två roller ***End Spoiler*** Edit: eftersom jag aldrig har fattat riktigt hur man gör färg i texten så får det bli spoiler varningar. Vad snackar du om? I senaste avsnittet när hon var med så var det ju i en tillbakablick, smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Wiiie vilken spännande avsnitt 22 var, bara sista kvar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Vafalls?! Jag begriper ingenting! Avsnittet jag såg var helt ologiskt, jag måste ha hoppat över ett! Trodde jag hade sett episod 23, men icke. Är episod 24 säsongsfinalen? Vit text nedan. Alla talar om Desmonds return och Libby, men avnsittet jag såg var aldrig Libby med och Desmond och Locke var instängda i The Hatch helt utan förklaring. Redigerad 27 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Vafalls?! Jag begriper ingenting! Avsnittet jag såg var helt ologiskt, jag måste ha hoppat över ett! Trodde jag hade sett episod 23, men icke. Är episod 24 säsongsfinalen? Vit text nedan. Alla talar om Desmonds return och Libby, men avnsittet jag såg var aldrig Libby med och Desmond och Locke var instängda i The Hatch helt utan förklaring. Avsnittet du "skaffade" var det lika kort som ett vanligt? Avsnitt 23/24 gick ju som ett avsnitt.. dubbelt så långt alltså.. du kanske bara såg andra delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Avsnittet du "skaffade" var det lika kort som ett vanligt? Avsnitt 23/24 gick ju som ett avsnitt.. dubbelt så långt alltså.. du kanske bara såg andra delen Gah! Så måste det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Gah! Så måste det vara. Fan va jobbigt, nu har du förstört hela slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Fan va jobbigt, nu har du förstört hela slutet Mjo, lite irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 XOR släppte Finalen som 2 avsnitt. Lost.S02E23.HDTV.XviD-XOR Lost.S02E24.HDTV.XviD-XOR Men eftersom ABC har listat finalen som bara 1 2h avsnitt så släppte LOL en proper: Lost.S02E23.E24.HDTV.XviD.PROPER-LOL NBS släppte finalen som 2 delar också: Lost.S02E23.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS Lost.S02E24.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS Alla är i bra kvalitet, det är bara hur dem släppts som är skillnaden, så har du XOR rellen så har du kanske bara sett första delen Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Hatar säsonsavslutningar, så lång tid till man får svar på alla frågor! Men sista avsnittet var ganska bra! Spoiler: Satt dom där killarna i en båt eller var dom i en stuga på antarktis, och var det Penelope dom ringde till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 XOR släppte Finalen som 2 avsnitt. Lost.S02E23.HDTV.XviD-XOR Lost.S02E24.HDTV.XviD-XOR Men eftersom ABC har listat finalen som bara 1 2h avsnitt så släppte LOL en proper: Lost.S02E23.E24.HDTV.XviD.PROPER-LOL NBS släppte finalen som 2 delar också: Lost.S02E23.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS Lost.S02E24.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS Alla är i bra kvalitet, det är bara hur dem släppts som är skillnaden, så har du XOR rellen så har du kanske bara sett första delen Siana. Okay. Jag tror jag tog Lost.S02E24.HDTV.XviD-XOR. Skaffar mig LOL istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Hatar säsonsavslutningar, så lång tid till man får svar på alla frågor! Men sista avsnittet var ganska bra! Spoiler: Satt dom där killarna i en båt eller var dom i en stuga på antarktis, och var det Penelope dom ringde till? Spoilersvar: Det verkade som dom satt i en båt, och det var Penelope dom ringde till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Det var ingen båt utan en forskningsstation i något kallt område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Jag har en liten teori angående datorn och koden nere i luckan. När Henry aldrig tryckte in koden sa han att han hörde ett ljud av något slag. Ungefär som om någon jättelik cylindermagnetgrej rörde på sig (han sa något sånt iaf). Då slog mig tanken att det är en sorts "dragstråle"... Desmond var ju där innan dem, och han berättade att hans partner dog. Kan det ha varit så att partnern dog vid samma tillfälle som planet flög i närheten av ön, och det distraherade Desmond från att skriva in koden i tid? Desmond gav ju sig av ganska snabbt efter att Locke, Jack, osv brytit sig in i luckan... Var det något han visste och inte ville berätta? Kanske han hela tiden vetat om att planet hade störtat på ön... Enligt http://www.thehansofoundation.org/ så forskar Hanso Foundation om elektromagnetism. Redigerad 27 maj, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag har en liten teori angående datorn och koden nere i luckan. När Henry aldrig tryckte in koden sa han att han hörde ett ljud av något slag. Ungefär som om någon jättelik cylindermagnetgrej rörde på sig (han sa något sånt iaf). Då slog mig tanken att det är en sorts "dragstråle"... Desmond var ju där innan dem, och han berättade att hans partner dog. Kan det ha varit så att partnern dog vid samma tillfälle som planet flög i närheten av ön, och det distraherade Desmond från att skriva in koden i tid? Desmond gav ju sig av ganska snabbt efter att Locke, Jack, osv brytit sig in i luckan... Var det något han visste och inte ville berätta? Kanske han hela tiden vetat om att planet hade störtat på ön... Enligt http://www.thehansofoundation.org/ så forskar Hanso Foundation om elektromagnetism. Intressant, nu spelar vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag har en liten teori angående datorn och koden nere i luckan. När Henry aldrig tryckte in koden sa han att han hörde ett ljud av något slag. Ungefär som om någon jättelik cylindermagnetgrej rörde på sig (han sa något sånt iaf). Då slog mig tanken att det är en sorts "dragstråle"... Desmond var ju där innan dem, och han berättade att hans partner dog. Kan det ha varit så att partnern dog vid samma tillfälle som planet flög i närheten av ön, och det distraherade Desmond från att skriva in koden i tid? Desmond gav ju sig av ganska snabbt efter att Locke, Jack, osv brytit sig in i luckan... Var det något han visste och inte ville berätta? Kanske han hela tiden vetat om att planet hade störtat på ön... Enligt http://www.thehansofoundation.org/ så forskar Hanso Foundation om elektromagnetism. Om du såg finalen så sa Kelvin att knappen laddade ur ett kraftift magnetiskt fält, som skulle bli för kraftigt efter 108 minuter. Desmond missade ju att skriva in koden när han följde efter Kelvin och då så vart den magnetiska laddningen för stark och drog sönder planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Blepp... Har inte sett 23 än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts