Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Avsnitt 22 var jävligt bra.

Är det bara jag som blivit tårögd i nästan varje avsnitt, dom tre senaste veckorna? Först när Ana Lucia dör, när Sawyer tröstar Kate och nu detta avsnittet när Walt och Michael träffas igen och kramas.

Förövrigt hatade jag MIchael innan, nu har jag nästan sympati för honom.

Sen undrar jag, var har ni fått ifrån att det är Desmonds "return" nästa avsnitt?

Fan vad jobbigt det kommer bli att vänta hela sommaren. Jag minns när jag väntade på att sesong 2 skulle börja. Det var en jävla pina.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser man på, ser man på. Här på en kort visit, eller?

Enligt vissa rykten (antagligen spridda av EW själva :teehee: ):

05/16 - [in Season 3,] there will be new locations and new characters (one rumor has Desmond joining the cast full-time, but producers won't comment). The season's big theme sounds timely, twisty, and terrifying. Hints Lindelof: "'Us versus Them.' But who's the 'us,' and who's the 'them'?" Source: Entertainment Weekly

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt slut det var då. Men det var kul att man fick reda på ganska mycket saker i serien.

Var det Libby (aka Elizabeth) som Desmond träffade när de pratade om att han kunde få hennes mans båt?

Ja det var Libby.. Undrar vad som hänt om Libby fortfarande levt och så träffades dom på ön :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor