Everest Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Skulle gissa på några till efter 23, någon som har info? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Skulle gissa på några till efter 23, någon som har info? 23 är sista för säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Skulle gissa på några till efter 23, någon som har info? 23 är sista av säsong 2.. det är dock 2 timmar långt eller nåt sånt fan va trist med långt jävla paus sen, då ska jag köra genom hela säsong 1 och 2 typ 49 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Avsnitt 22 var jävligt bra. Är det bara jag som blivit tårögd i nästan varje avsnitt, dom tre senaste veckorna? Först när Ana Lucia dör, när Sawyer tröstar Kate och nu detta avsnittet när Walt och Michael träffas igen och kramas. Förövrigt hatade jag MIchael innan, nu har jag nästan sympati för honom. Sen undrar jag, var har ni fått ifrån att det är Desmonds "return" nästa avsnitt? Fan vad jobbigt det kommer bli att vänta hela sommaren. Jag minns när jag väntade på att sesong 2 skulle börja. Det var en jävla pina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Avsnitt 22 var jävligt bra. Sen undrar jag, var har ni fått ifrån att det är Desmonds "return" nästa avsnitt? Diverse promotional-bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Diverse promotional-bilder. Nämen, det är ju inte kul att kolla på sånt. Då blir man inte lika chockad och överraskad av olika händelser i nästa avsnitt. Skämmes ta mig fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hell yeah! Ser man på, ser man på. Här på en kort visit, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Ser man på, ser man på. Här på en kort visit, eller? Enligt vissa rykten (antagligen spridda av EW själva ): 05/16 - [in Season 3,] there will be new locations and new characters (one rumor has Desmond joining the cast full-time, but producers won't comment). The season's big theme sounds timely, twisty, and terrifying. Hints Lindelof: "'Us versus Them.' But who's the 'us,' and who's the 'them'?" Source: Entertainment Weekly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ingen paus i USA eller? De kör hela säsongen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ingen paus i USA eller? De kör hela säsongen? Precis.. och sista avsnittet är på onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Fyfan vilken bra season finale, mycket svar fick man. Och slutet :9 wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Sista avsnittet.. wtf? Holy macaroni SPOILER:Hur kan "the others" vara "the good guys"???????? Redigerad 25 maj, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jag fattar inte slutet på 23 riktigt.. Fråga(spoiler): Vilka var snubbarna på båten(?), och vad hade dom hittat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Konstigt slut det var då. Men det var kul att man fick reda på ganska mycket saker i serien. Var det Libby (aka Elizabeth) som Desmond träffade när de pratade om att han kunde få hennes mans båt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Konstigt slut det var då. Men det var kul att man fick reda på ganska mycket saker i serien. Var det Libby (aka Elizabeth) som Desmond träffade när de pratade om att han kunde få hennes mans båt? Ja det var Libby.. Undrar vad som hänt om Libby fortfarande levt och så träffades dom på ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Japp, nu ska jag se de sista Lost-avsnitten hos en polare, på hans bioduk. Har fixat lite popcorn också. Trevligt, trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Helt jävla sjukt, såg sista nyss. Saknar fan ord. Tycker att det skapar lika många frågor som det besvarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Har kollat nu. Spoiler: (Gaaaaaaaaaahhhh!!!!) Slut på spoiler. Är det någon som vet när nästa säsong börjar sändas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Är det någon som vet när nästa säsong börjar sändas? Skulle nog tippa i september eller något sånt som förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts