Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Gigantiskt stor bokstav

http://themisfitishere.blogspot.com/ - Riktig stor spoiler-varning även för dem som följer avsnitten från USA.

Hittade denna blog med massa teorier och spoilers, verkar iallfall vara en som har mycket fritid som håller på med den blogen.

Ville bara varna, läste för ett tag sen på lost-medias forum när dom snackade om en spoiler som kom ifrån themisfit. Dom sa i vilket fall som helst att snubben där har för vana att sprida en massa foilers. Så man kanske inte ska lita på allt som står där inne.

Ikväll kommer sista avsnittet som TV4 kommer att sända. Dom 3 sista avsnitten av säsong 2 kommer tillbaka till hösten. Under sommaren kommer TV4+ att sända hela Säsong 2

Uselt av TV4, sista avsnittet visas i USA nästa vecka, skulle dom inte hinna visa dom kvarstående avsnitten på TV4? Uselt I tells you, uselt. Inte för att jag följer det på TV4, men ändå.

Edit: Vänta, kommer TV4+ visa dom sista avsnitten av säsong två innan moderkanalen?

Edit2: Nu tittade jag lite närmare på themisfit, och det verkar ju vara en parodi på en fanboy gone crazy som jagar gömda ledtrådar överallt. Humorblogg.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gigantiskt stor bokstav

http://themisfitishere.blogspot.com/ - Riktig stor spoiler-varning även för dem som följer avsnitten från USA.

Hittade denna blog med massa teorier och spoilers, verkar iallfall vara en som har mycket fritid som håller på med den blogen.

Hahahahaha, den är ju ett skämt! Fick mig ett par ordentliga skratt på en del ställen! :lol:

" Did Dr MAvin Candell LOSES his arm up the SHOOT!!

I've been WONDERING for sometime EXACTLY what the incident iS and I think I now know AFTER watching LAST nights SHOW very carefull!! It looks like THE sneaky doctor lost his arm up the NOTEBOOK shoot!!I think HIS pained expression gives away this FACT!! I think it is safe to assume that THE mystery of the incident can NOW be laid to rest!!"

missingarm_702550_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu jävlar!! THE DESMOND RETURNS MOTHERFUCKERS.

Hell yeah! :D

Nästa vecka kommer bli great. Desmond, Kelvin, Charles Widmore, Mr. Friendly, Henry Gale. How's that for a lineup?

Kelvin Inman, Desmonds partner från luckan, visar sig vara: Clancy Brown. Och Clancy Brown spelade ju Joe Inman i avsnittet "One Of Them", där han fick Sayid att börja tortera folk. Frågan är om Kelvin Inman och Joe Inman är samma person, enäggstvillingar eller kanske kloner.

Charles Widmore är jag lite intresserad av att se vad hans roll i det hela är. Namnet Widmore har vi bland annat sett på luftballongen i djungeln och graviditetstestet som Sun tog. Widmore spelas av Alan Dale, fans av antingen 24 eller The O.C. kanske känner igen honom som antingen vicepresidenten i 24 som i säsong två försökte "kuppa" (damn you aftonbladet, damn you to hell) bort president David Palmer, eller som Caleb Nichol i The O.C.

Mighty fun med Desmond flashbacks!

Edit: new 05/17 - Michael Emerson (Henry Gale) [...] is returning next season as a series regular. Source: The Ausiello Report

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hell yeah! :(

Nästa vecka kommer bli great. Desmond, Kelvin, Charles Widmore, Mr. Friendly, Henry Gale. How's that for a lineup?

Kelvin Inman, Desmonds partner från luckan, visar sig vara: Clancy Brown. Och Clancy Brown spelade ju Joe Inman i avsnittet "One Of Them", där han fick Sayid att börja tortera folk. Frågan är om Kelvin Inman och Joe Inman är samma person, enäggstvillingar eller kanske kloner.

Charles Widmore är jag lite intresserad av att se vad hans roll i det hela är. Namnet Widmore har vi bland annat sett på luftballongen i djungeln och graviditetstestet som Sun tog. Widmore spelas av Alan Dale, fans av antingen 24 eller The O.C. kanske känner igen honom som antingen vicepresidenten i 24 som i säsong två försökte "kuppa" (damn you aftonbladet, damn you to hell) bort president David Palmer, eller som Caleb Nichol i The O.C.

Mighty fun med Desmond flashbacks!

Edit: new 05/17 - Michael Emerson (Henry Gale) [...] is returning next season as a series regular. Source: The Ausiello Report

:) . Jag trodde att 22 var sista avsnittet. Blir det 23?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor