Moroni_Family Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Men kan någon svara när reprisen kommer!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Var det episod 20 som gick igår? Är redan episod 21 släppt i USA? Släpps inte de mitt i natten? Nepp, jag såg episod 21 idag vid 13:30 typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Spoiler! Lost 2x22 Trailer Verkar sjukt spännande nu när det verkar som de har hittat till "The Others". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Spoiler! Lost 2x22 Trailer Verkar sjukt spännande nu när det verkar som de har hittat till "The Others". Då stämde det som Michael sa: "Dom har en lucka där alla barnen sitter och den vaktas bara av 2 beväpnade vakter" Går 22:an på ABC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Snälla, skriv spoilers med vit text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Snälla, skriv spoilers med vit text Vem har skrivit spoiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ikväll kommer sista avsnittet som TV4 kommer att sända. Dom 3 sista avsnitten av säsong 2 kommer tillbaka till hösten. Under sommaren kommer TV4+ att sända hela Säsong 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ikväll kommer sista avsnittet som TV4 kommer att sända. Dom 3 sista avsnitten av säsong 2 kommer tillbaka till hösten. Under sommaren kommer TV4+ att sända hela Säsong 2 Puh! Trodde att TV4 skulle lägga av med lost helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Gigantiskt stor bokstav http://themisfitishere.blogspot.com/ - Riktig stor spoiler-varning även för dem som följer avsnitten från USA. Hittade denna blog med massa teorier och spoilers, verkar iallfall vara en som har mycket fritid som håller på med den blogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Gigantiskt stor bokstav http://themisfitishere.blogspot.com/ - Riktig stor spoiler-varning även för dem som följer avsnitten från USA. Hittade denna blog med massa teorier och spoilers, verkar iallfall vara en som har mycket fritid som håller på med den blogen. Ville bara varna, läste för ett tag sen på lost-medias forum när dom snackade om en spoiler som kom ifrån themisfit. Dom sa i vilket fall som helst att snubben där har för vana att sprida en massa foilers. Så man kanske inte ska lita på allt som står där inne. Ikväll kommer sista avsnittet som TV4 kommer att sända. Dom 3 sista avsnitten av säsong 2 kommer tillbaka till hösten. Under sommaren kommer TV4+ att sända hela Säsong 2 Uselt av TV4, sista avsnittet visas i USA nästa vecka, skulle dom inte hinna visa dom kvarstående avsnitten på TV4? Uselt I tells you, uselt. Inte för att jag följer det på TV4, men ändå. Edit: Vänta, kommer TV4+ visa dom sista avsnitten av säsong två innan moderkanalen? Edit2: Nu tittade jag lite närmare på themisfit, och det verkar ju vara en parodi på en fanboy gone crazy som jagar gömda ledtrådar överallt. Humorblogg. Redigerad 17 maj, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Gaaah hata säsongsavslutning.. har alla kommit i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Meh, va fan, jag hatar Micheal, när är dum och självisk, och så hatar jag när han ljuger också.. Dah, Libby, varför kunde du inte sagt "Micheal.. It was.. Micheal... *Dör* Muhu, varför måste dom dö? Jag gillar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Gigantiskt stor bokstav http://themisfitishere.blogspot.com/ - Riktig stor spoiler-varning även för dem som följer avsnitten från USA. Hittade denna blog med massa teorier och spoilers, verkar iallfall vara en som har mycket fritid som håller på med den blogen. Hahahahaha, den är ju ett skämt! Fick mig ett par ordentliga skratt på en del ställen! " Did Dr MAvin Candell LOSES his arm up the SHOOT!! I've been WONDERING for sometime EXACTLY what the incident iS and I think I now know AFTER watching LAST nights SHOW very carefull!! It looks like THE sneaky doctor lost his arm up the NOTEBOOK shoot!!I think HIS pained expression gives away this FACT!! I think it is safe to assume that THE mystery of the incident can NOW be laid to rest!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ursh vad dum jag känner mig nu när jag tog den sidan seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ursh vad dum jag känner mig nu när jag tog den sidan seriöst. Ditt nick ursäktar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Nu jävlar!! THE DESMOND RETURNS MOTHERFUCKERS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jävla bra avsnitt 22. Längtar till nästa vecka, säsongsfinalen Har Sverige uppehåll tills i höst nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Var det i avsnitt 21 eller 20 som Michael sköt Ana-Lucia och Libby i slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Nu jävlar!! THE DESMOND RETURNS MOTHERFUCKERS. Hell yeah! Nästa vecka kommer bli great. Desmond, Kelvin, Charles Widmore, Mr. Friendly, Henry Gale. How's that for a lineup? Kelvin Inman, Desmonds partner från luckan, visar sig vara: Clancy Brown. Och Clancy Brown spelade ju Joe Inman i avsnittet "One Of Them", där han fick Sayid att börja tortera folk. Frågan är om Kelvin Inman och Joe Inman är samma person, enäggstvillingar eller kanske kloner. Charles Widmore är jag lite intresserad av att se vad hans roll i det hela är. Namnet Widmore har vi bland annat sett på luftballongen i djungeln och graviditetstestet som Sun tog. Widmore spelas av Alan Dale, fans av antingen 24 eller The O.C. kanske känner igen honom som antingen vicepresidenten i 24 som i säsong två försökte "kuppa" (damn you aftonbladet, damn you to hell) bort president David Palmer, eller som Caleb Nichol i The O.C. Mighty fun med Desmond flashbacks! Edit: new 05/17 - Michael Emerson (Henry Gale) [...] is returning next season as a series regular. Source: The Ausiello Report Redigerad 18 maj, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hell yeah! Nästa vecka kommer bli great. Desmond, Kelvin, Charles Widmore, Mr. Friendly, Henry Gale. How's that for a lineup? Kelvin Inman, Desmonds partner från luckan, visar sig vara: Clancy Brown. Och Clancy Brown spelade ju Joe Inman i avsnittet "One Of Them", där han fick Sayid att börja tortera folk. Frågan är om Kelvin Inman och Joe Inman är samma person, enäggstvillingar eller kanske kloner. Charles Widmore är jag lite intresserad av att se vad hans roll i det hela är. Namnet Widmore har vi bland annat sett på luftballongen i djungeln och graviditetstestet som Sun tog. Widmore spelas av Alan Dale, fans av antingen 24 eller The O.C. kanske känner igen honom som antingen vicepresidenten i 24 som i säsong två försökte "kuppa" (damn you aftonbladet, damn you to hell) bort president David Palmer, eller som Caleb Nichol i The O.C. Mighty fun med Desmond flashbacks! Edit: new 05/17 - Michael Emerson (Henry Gale) [...] is returning next season as a series regular. Source: The Ausiello Report . Jag trodde att 22 var sista avsnittet. Blir det 23? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts