KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Håller med om slutet, helt stört. börjar tvivla på denna serien nu. Spoiler: Gissar på att Michael var lejd av the others. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Lätt det grymmaste slutet någonsin, damn vad man längtar efter nästa avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Avsnitt 20 var fan det sjukaste på länge. Jag tror att Micheal skjuter AL för att folk ska bli arga på Henry. Libby sköt han ju i ren pani, att han sedan skjuter sig själv i axeln är ju även det för att han vill att dom ska tro att Henry har gjort det och att dom ska ut i krig för att få tillbaka Walt. Det kan ju också vara så att Micheal leder dom andra in i en fälla åt the Others, så i gengäld får han Walt.... Ska bli jävligt spännande att se nästa avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Fan hur gör man så att man "stänger" color tagen? Redigerad 7 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hehe. Har producenterna något emot folk som kör bil under påverkan av alkohol månne? Hur mycket dom än påstår att det hela var planerat långt i förväg så går det fan inte komma ifrån tankegångarna om att det hela inte bara var en slump. Michelle och Cynthia åkte fast för rattfylla (för ett antal månader sedan), och nu skjuts deras karaktärer i samma avsnitt. Hmm. Synd. Gillade AL, och hela storyn med Hurley och Libby, ska det få en upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Wtf?? Vad i helvete var det som egentligen hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/sammanamnfastmedolikanummer.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Alltså. Vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Håll mig i handen, någon. Michael has gone crazy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Håll mig i handen, någon. Michael has gone crazy. Jag missade avsnittet, kan någon säga vad som hände. Och vet någon när reprisen kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Det är bara sånna som är lost i huvet som tittar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 EP 21 SPOILER: Va fan? Både AL och Libby döda? Vad fan håller michael på med? Jag hatar han nu, hoppas han får aids.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 EP 21 SPOILER: Va fan? Både AL och Libby döda? Vad fan håller michael på med? Jag hatar han nu, hoppas han får aids.. Vem är Al? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Vem är Al? Skriv i vitt... SPOILER SVAR!!!!----| Ana-Lucia Redigerad 11 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Skriv i vitt... SPOILER SVAR!!!!----| Ana-Lucia Men herregud, ska vi börja nämna karaktärerna i vitt också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Men herregud, ska vi börja nämna karaktärerna i vitt också? Nej, men eftersom AL stog i spoiler så skrev jag det riktiga namnet i vitt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag tror Michael bara vill ha tag i Walt snabbare. Utrota PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 EP 21 SPOILER: Va fan? Både AL och Libby döda? Vad fan håller michael på med? Jag hatar han nu, hoppas han får aids.. Var det episod 20 som gick igår? Är redan episod 21 släppt i USA? Släpps inte de mitt i natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 21 är släppt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) 21 är släppt Sedär. Flyger till mig från underlandet. Redigerad 11 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts