Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Skumt avsnitt, avsnitt 18. Ny sida. Och den tillhör mig, bara mig! http://static.swebits.org/pic//smilies/devil.gif Redigerad 6 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Skumt avsnitt, avsnitt 18. Ny sida. Och den tillhör mig, bara mig! http://static.swebits.org/pic//smilies/devil.gif *Tar en bit av kakan* Nån som hittat fungernade trailers till 2x19 "S.O.S." ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jävlar vad konstigt 18 var. Spoliah: Tror ni att det som Dave sa var sanning? Att allt bara är i Hurelys fantasi. Isåfall skulle det suga rövhål. Fan vad sjukt att Libby satt där på slutet. Det som fick mig att garva högt var dock när Dave kastade en kokosnöt i magen på Hurley, jävlar vad roligt det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jävlar vad konstigt 18 var. Spoliah: Tror ni att det som Dave sa var sanning? Att allt bara är i Hurelys fantasi. Isåfall skulle det suga rövhål. Fan vad sjukt att Libby satt där på slutet. Det som fick mig att garva högt var dock när Dave kastade en kokosnöt i magen på Hurley, jävlar vad roligt det var. Du hade visst rätt.. de va ett avsnitt igår i usa... sett det nu.. det var ju sjukt sjukt... libby in the mental hospital wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jävlar vad konstigt 18 var. Spoliah: Tror ni att det som Dave sa var sanning? Att allt bara är i Hurelys fantasi. Isåfall skulle det suga rövhål. Fan vad sjukt att Libby satt där på slutet. Det som fick mig att garva högt var dock när Dave kastade en kokosnöt i magen på Hurley, jävlar vad roligt det var. Jag tror att Dave bara var Hurleys låtsaskompis. Fast riktigt sjukt med Libby på slutet, vet inte vad jag ska tro. Hoppas ändå att vi får se ett Libby avsnitt snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Rose is surprisingly and vehemently opposed to Bernard's plan to create an S.O.S. signal; romantic sparks are rekindled between Jack and Kate when they trek into the jungle to propose a "trade" with "The Others"; and Locke begins to question his faith in the island. Us Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Hm9kdUr7FCM Canadian Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=7PxURK7bHv8 VARNING FÖR SPOILERS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Du hade visst rätt.. de va ett avsnitt igår i usa... sett det nu.. det var ju sjukt sjukt... libby in the mental hospital wtf? Din sig är för stor. Både bredd och höjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hur vet ni om Henry är en av the others? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hur vet ni om Henry är en av the others? Vi kollar på lost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vi kollar på lost? Jag har kollat på alla avsnitt men jag visste inte att han var en av de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Jag har kollat på alla avsnitt men jag visste inte att han var en av de andra. Då har du inte lyssnat i slutet när du kollade på avsnitt 17. Redigerad 8 april, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Då har du inte lyssnat i slutet när du kollade på avsnitt 17. När han sa att några av hans skulle stå i ett bakhåll och anfalla Saiyd Ana-lucia och Charlie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 När han sa att några av hans skulle stå i ett bakhåll och anfalla Saiyd Ana-lucia och Charlie? Det är avsnitt 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Det är avsnitt 16. Men avsnitt 17 har inte varit än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Men avsnitt 17 har inte varit än. I usa har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Ni är värre än tjejorna i skolan när dom kollade på Lost. Jag hoppade in mitt i första säsongen och hoppade ur i början av andra säsongen. Har aldrig riktigt fattat vad Lost går ut på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Ni är värre än tjejorna i skolan när dom kollade på Lost. Jag hoppade in mitt i första säsongen och hoppade ur i början av andra säsongen. Har aldrig riktigt fattat vad Lost går ut på. Vad bra att vi fick veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Nu har jag sett på avsnitt 18. Bland de bästa avsnitten enligt mig. Spoiler nedan. Jag älskar alla "nothing of this is for real"- grejer, såsom i Vanilla Sky, The Game och The Truman Show. Och detta var ju kickass! Själv tror jag inte allt är i Hurleys fantasi, utan bara det att han började se Dave igen. Lite trist, jag förstod att Dave bara var Hurleys fantasi. Vad tror ni om det där att Henry aldrig tryckte in siffrorna? Jag tror han talar sanning nu. Och det var ju ett magnetfält där nere i the hatch. Spännande, spännande. Kickass- slut också. Libby såg verkligen trashed ut. Sa inte hon att hon var psykolog? Redigerad 8 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nu har jag sett på avsnitt 18. Bland de bästa avsnitten enligt mig. Spoiler nedan. Jag älskar alla "nothing of this is for real"- grejer, såsom i Vanilla Sky, The Game och The Truman Show. Och detta var ju kickass! Själv tror jag inte allt är i Hurleys fantasi, utan bara det att han började se Dave igen. Lite trist, jag förstod att Dave bara var Hurleys fantasi. Vad tror ni om det där att Henry aldrig tryckte in siffrorna? Jag tror han talar sanning nu. Och det var ju ett magnetfält där nere i the hatch. Spännande, spännande. Kickass- slut också. Libby såg verkligen trashed ut. Sa inte hon att hon var psykolog? Hon såg ut att vara patient där i allafall. Jag tror också att Henry inte tryckte på knappen. När han sa "This place is a joke" så tror jag han syftade på The Hatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Hon såg ut att vara patient där i allafall. Jag tror också att Henry inte tryckte på knappen. När han sa "This place is a joke" så tror jag han syftade på The Hatch. Jo, hon var ju patient, utan tvekan. Undrar om hon minns Hurley? Och ja, det tror jag med. Såg du trailern? Undrar om Locke kan förstå vad tecknena betyder. Redigerad 8 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts