Tweak Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Avsnitt 18 existerar inte. Jag vet? Man lkan ju fortfarande avslöja saker som hände i trailern till det och olika andra saker, t.ex dödsfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag kollar på Lost Alla avsnitt har väl inte släppts i USA? Var jag vet så ligger dom bara typ ett - tre avsnit före sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag kollar på Lost Alla avsnitt har väl inte släppts i USA? Var jag vet så ligger dom bara typ ett - tre avsnit före sverige Vadå alla avsnitt har inte släppts i usa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag bara skrev det.... inget sammanhängande med dom andras "replies" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag vet? Man lkan ju fortfarande avslöja saker som hände i trailern till det och olika andra saker, t.ex dödsfall.. Näh, som tidigare nämnt brukar trailern mixa ihop en del för att det ska bli extra spännande. Exempel: På trailern ser man någon med en pistol som riktas emot någon. Man ser sedan huset de befinner sig i, och hör en smäll. Men egentligen kanske skottet avfyrades åt ett annat håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Näh, som tidigare nämnt brukar trailern mixa ihop en del för att det ska bli extra spännande. Exempel: På trailern ser man någon med en pistol som riktas emot någon. Man ser sedan huset de befinner sig i, och hör en smäll. Men egentligen kanske skottet avfyrades åt ett annat håll. Ja men den avslöjer fortfarande grejer jag inte ville veta, och därför kom jag med ett förslag om hur vi kunde undvika sådant i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 5-6 timmar kvar till release då Ska ta och sova, har prison break och lost på auto-download ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ah, skönt att vanka upp med HR-releasen nerladdad och klar ska dra till skolan nu, har 2 lektioner Sen hem och glo på underbara lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vad menar du med auto-download? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Att den automatiskt laddar ned? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Att den automatiskt laddar ned? 13:37 GET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 13:37 GET! Synd bara att det inte var nåt lost igår i usa avsnitt 19 kommer den 12 april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vilket avsnitt gick igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vilket avsnitt gick igår? Avsnitt 16. Skräpavsnitt, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Synd bara att det inte var nåt lost igår i usa avsnitt 19 kommer den 12 april Ioförsig så kom avsnitt 18 i USA igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Avsnitt 18 är skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Är Henry en av "the others" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Är Henry en av "the others" eller? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Avsnitt 18 är skumt Jävligt skumt, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jävligt skumt, faktiskt. Ytterst skumt, tro det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts