Tweak Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Iof.. Det kan ju vara så. Eller så knullade hon Hurley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Nu vet vi iaf att det inte händer nåt om den larmklockan i luckan går till noll. För i 15:e avsnittet så gick den till noll men inget hände, det blev bara röda siffror istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Nu vet vi iaf att det inte händer nåt om den larmklockan i luckan går till noll. För i 15:e avsnittet så gick den till noll men inget hände, det blev bara röda siffror istället. Siffrorna var hyroglofer och om man översatte dom så blev det Death.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Siffrorna var hyroglofer och om man översatte dom så blev det Death.. Och alla siffror blev inte hyroglofer. Men om alla blir det så tror jag att det lär hända något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Siffrorna var hyroglofer och om man översatte dom så blev det Death.. Nu blir jag lite rädd. Hur kan du veta att det betyder death? Kan du sätta upp en bild på siffrorna/heroglyferna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nu blir jag lite rädd. Hur kan du veta att det betyder death? Kan du sätta upp en bild på siffrorna/heroglyferna? Några snubbar översatte dem och så betydde dom death. Nej jag kan inte sätta upp en bild, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Ok då vet vi följande, Han heter INTE Henry Gale. Henry Gale var begravd under Luftballongen. Om man kollar på promo för 2x18 så får man veta att han ÄR en av the others. Spänningen tätnar! Sorry for color Redigerad 30 mars, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 EP 17 SPOILER wtf, han var alltså inte henry gale? hmm... undrar vem den riktiga henry gale är/var och varför han var på ön... hmm... Längtar som fan till avsnitt 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Yay! 17 var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jepp ett riktigt spännade avsnitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Tror ni att Lostarna kommer ifrån ön i säsong 2 eller blir det en säsong till? Jag tror att det blir en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Tror ni att Lostarna kommer ifrån ön i säsong 2 eller blir det en säsong till? Jag tror att det blir en till. Dom har väll sagt att dom VILL göra 4-5 säsonger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag såg på avsnitt 16 nu. Rätt dåligt, känns som om inte själva avsnittet började förrän de sista tio minuterna. Rätt coolt slut ändå, för varje avsnitt som går blir jag bara säkrare och säkrare på att Henry är en av "The Others", eftersom han medvetet försöker skapa en konflikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag såg på avsnitt 16 nu. Rätt dåligt, känns som om inte själva avsnittet började förrän de sista tio minuterna. Rätt coolt slut ändå, för varje avsnitt som går blir jag bara säkrare och säkrare på att Henry är en av "The Others", eftersom han medvetet försöker skapa en konflikt. Varför avsnitt 16? har du inte skaffat de förens nu? skaffa avsnitt 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag såg precis avsnitt 16 och det var sådär =/ Nu ska jag se på 17. Och Henry är en av "the others" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Smart att skriva det så alla kan läsa gizmo.. kanske skriva det med vit text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag såg precis avsnitt 16 och det var sådär =/ Nu ska jag se på 17. Och Henry är en av "the others" Du kanske ska spoilervarna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Men era nötter jag har inte ens sett avsnitt 17. Förresten så fattar man att han är det på hur han uppför sig och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Varför avsnitt 16? har du inte skaffat de förens nu? skaffa avsnitt 17 Nja, jag kunde ha skaffat avsnitt 17... Men jag har liksom legat av mig lite med Lost- tittande. Men när jag förfärat upptäckte att TVn kommit ikapp mig, lade jag på ett kol. Så jag ska snart se avsnitt 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Avsnitt 17 var hur bra som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts