Adriian Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nej jag tycker inte det är dåligt och tror inte det kan göras på nåt annat sätt. Visst dem kan göra som t.ex. Sopranos och sända 1 säsong om året men orka vänta ett år för varje säsong? Det tar tid att spela in avsnitt och breaks är nödvändiga för att vi ska få avsnitt relativt regelbundet. Back OT: Spoiler pic: http://images.picpile.com/uploads/378398992.jpeg Den mannen som Russeau sköt med pilbåge. Det är väl hans luftballong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Den mannen som Russeau sköt med pilbåge. Det är väl hans luftballong? Ser då ut som den, det är ju typ nån smilie där uppe. Så han kanske inte är en "the others" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Lost suger ju numer, säsong 2 blir bara sämre och sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Riktigt bra avsnitt idag... Nån mer än jag som tycker att Ethan är väldigt lik Locke runt munnen? Kanske inte på dom bilderna men i dagens avsnitt! Redigerad 22 mars, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jösses, TV- avsnitten har t o m hunnit ikapp mig! Men finns ens avsnitt 16 än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jösses, TV- avsnitten har t o m hunnit ikapp mig! Men finns ens avsnitt 16 än? Avsnitt 16 går imorn (idag om man är i usa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) 16 = Skitavsnitt. Redigerad 23 mars, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) SPOILER AVSNITT 16: Sun är gravid? Vem tror ni är pappan? Henry, vad fan är det för snubbe? Jag tror inte han är en "other" Redigerad 24 mars, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Sun lovade ju att hon inte legat med någon annan man. Men fyfan vad sämst avsnitt det var. Funderar på att sluta kolla på Lost Redigerad 24 mars, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Nä, Lost har flippat ur totalt för länge sen. Efter tre veckors uppehåll så borde det väll hända något spännande. Nä.. Tacka 24 och Prison Break vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag kollade på det, ända tills för några veckor sen. Då orkade jag inte mer, det blev så smörjigt och rörigt. Det var bra tills återföreningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Jag förstår inte varför alla tycker lost har blivit sämre? Jag älskar fortfarande serien. Avsnitt 16 var kanske inte bra på så sätt att det var spännande och vi fick veta mycket men det var ett bra avsnitt i övrigt. Spoiler avsnitt 16 Jag är fullt övertygad om att Henry är en "Other". Han provocerar ju Lockeo och Jack hela tiden Redigerad 24 mars, 2006 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag förstår inte varför alla tycker lost har blivit sämre? Jag älskar fortfarande serien. Avsnitt 16 var kanske inte bra på så sätt att det var spännande och vi fick veta mycket men det var ett bra avsnitt i övrigt. Spoiler avsnitt 16 Jag är fullt övertygad om att Henry är en "Other". Han provocerar ju Lockeo och Jack hela tiden Håller med, även om det vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag förstår inte varför alla tycker lost har blivit sämre? Jag älskar fortfarande serien. Avsnitt 16 var kanske inte bra på så sätt att det var spännande och vi fick veta mycket men det var ett bra avsnitt i övrigt. Spoiler avsnitt 16 Jag är fullt övertygad om att Henry är en "Other". Han provocerar ju Lockeo och Jack hela tiden Håller med. Eller ja, delvis. Säsong ett var bättre, men jag längtar fortfarande till nya avsnitt, och 16 var bra imo. Håller med om det vita också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Personligen tycker jag 16 var ett helt ok avsnitt även om den va lite händelselös, Men nu längtar jag som fan till avsnitt 17 efter att ha sett trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Personligen tycker jag 16 var ett helt ok avsnitt även om den va lite händelselös, Men nu längtar jag som fan till avsnitt 17 efter att ha sett trailern. Kan du ge mig en länk till 17 trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Kan du ge mig en länk till 17 trailern? http://www.dharmasecrets.com/forum/index.php?topic=2167.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det här med att Sun är gravid. Kan hon vart otrogen med någon på ön tro? För tecken på gravitet kommer väll inte efter ca 50-60 dagar, nu om hon gjorde det innan hon åkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det här med att Sun är gravid. Kan hon vart otrogen med någon på ön tro? För tecken på gravitet kommer väll inte efter ca 50-60 dagar, nu om hon gjorde det innan hon åkte. Jag tror snarare att det har att göra med att ön ger folk det som de vill ha, t.ex Locke kan röra sig, Jin och Sun fick en bebis och Kate lever inte på rymmen längre, vad tror ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag tror snarare att det har att göra med att ön ger folk det som de vill ha, t.ex Locke kan röra sig, Jin och Sun fick en bebis och Kate lever inte på rymmen längre, vad tror ni om det? Iof.. Det kan ju vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts