Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Nej jag tycker inte det är dåligt och tror inte det kan göras på nåt annat sätt.

Visst dem kan göra som t.ex. Sopranos och sända 1 säsong om året men orka vänta ett år för varje säsong?

Det tar tid att spela in avsnitt och breaks är nödvändiga för att vi ska få avsnitt relativt regelbundet.

Back OT:

Spoiler pic:

http://images.picpile.com/uploads/378398992.jpeg

Den mannen som Russeau sköt med pilbåge. Det är väl hans luftballong?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte varför alla tycker lost har blivit sämre? Jag älskar fortfarande serien.

Avsnitt 16 var kanske inte bra på så sätt att det var spännande och vi fick veta mycket men det var ett bra avsnitt i övrigt.

Spoiler avsnitt 16

Jag är fullt övertygad om att Henry är en "Other". Han provocerar ju Lockeo och Jack hela tiden

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte varför alla tycker lost har blivit sämre? Jag älskar fortfarande serien.

Avsnitt 16 var kanske inte bra på så sätt att det var spännande och vi fick veta mycket men det var ett bra avsnitt i övrigt.

Spoiler avsnitt 16

Jag är fullt övertygad om att Henry är en "Other". Han provocerar ju Lockeo och Jack hela tiden

Håller med, även om det vita.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler avsnitt 16

Håller med. Eller ja, delvis. Säsong ett var bättre, men jag längtar fortfarande till nya avsnitt, och 16 var bra imo.

Håller med om det vita också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här med att Sun är gravid. Kan hon vart otrogen med någon på ön tro? För tecken på gravitet kommer väll inte efter ca 50-60 dagar, nu om hon gjorde det innan hon åkte.

Jag tror snarare att det har att göra med att ön ger folk det som de vill ha, t.ex Locke kan röra sig, Jin och Sun fick en bebis och Kate lever inte på rymmen längre, vad tror ni om det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor