Explosiv Anka Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Såg avsnitt 14 igår, det var fan det ästa på ett tag faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Såg avsnitt 14 igår, det var fan det ästa på ett tag faktist Åå.. if I only had broadband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 What? Är det sammanfattning nu? Vad fan håller dom på med, det är ju bara massa skit hela tiden, aldrig fler avsnitt på rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 What? Är det sammanfattning nu? Vad fan håller dom på med, det är ju bara massa skit hela tiden, aldrig fler avsnitt på rad. Mm.. visst känns det surt? Fast det förtsätter som vanligt nästa vecka hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Såg avsnitt 14 igår, det var fan det ästa på ett tag faktist Vilken säsong....VILKET SÄSONG (desperat)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vilken säsong....VILKET SÄSONG (desperat)... 2:an skulle jag tippa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Mm.. visst känns det surt? Fast det förtsätter som vanligt nästa vecka hoppas jag Ja, det gör det verkligen. Men på klippet som visar vad som händer nästa vecka såg det ut att vara ett helt nytt avsnitt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ja, det gör det verkligen. Men på klippet som visar vad som händer nästa vecka såg det ut att vara ett helt nytt avsnitt ju. Å nej! jag som sket i att se på hela Jävla tabbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 WTF.. Var det inget e15 i natt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 14 var nice. 15 är släppt i USA nu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Jag kollade på avsnitt 14 precis. Spoiler varning Sjukt att sayid liksom misshandlade den här killen... Redigerad 23 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Jag kollade på avsnitt 14 precis. Spoiler varning Sjukt att sayid liksom misshandlade den här killen... Du får ju dölja spoilern, skriv med vitt! Redigerad 25 februari, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Jag kollade på avsnitt 14 precis. Sjukt att sayid liksom misshandlade den här killen... Spoilera i vitt, dammit... SPOILERSVAR: Inte så konstigt. Han var ju en av The Others. Och Sayid sa ju något vist i slutet. Att han inte kände dåligt samvete. The Others är ju hyfsat taskiga de med. Redigerad 23 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 14 var nice. 15 är släppt i USA nu va? Nej, avsnitt 15 kommer om en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Spoilera i vitt, dammit... SPOILERSVAR: Inte så konstigt. Han var ju en av The Others. Och Sayid sa ju något vist i slutet. Att han inte kände dåligt samvete. The Others är ju hyfsat taskiga de med. Jag har editat nu. Det räcker ju att en person säger det?... hela ryssland behöver inte upprepa samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Va, var det inget 15 i usa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Va, var det inget 15 i usa ? Nej, det är en jävla massa pauser och skit nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag har editat nu. Det räcker ju att en person säger det?... hela ryssland behöver inte upprepa samma sak... Relax, boysie. Jag hann inte se att Everest skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nu är det ju ni som avslöjar istället eftersom ni har kvar det i Quote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu är det ju ni som avslöjar istället eftersom ni har kvar det i Quote. Ber om ursäkt, men det är vitt nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts