Foo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Offtopic: Om det är nån som undrar så har jag en av knivarna Locka använde när han dödade vildsvinet... (i.o.f.s har jag massa jaktknivar, en del hemmagjorda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Har nu sett avsnitt 17 av Lost... Det var roligt och bra. Som sagt längta till avsnitt 18 Hurley verkar vara mysig... Undra om han bär på nån mega hemlighet som liksom... Är hemsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Har nu sett avsnitt 17 av Lost... Det var roligt och bra. Som sagt längta till avsnitt 18 Hurley verkar vara mysig... Undra om han bär på nån mega hemlighet som liksom... Är hemsk. Var det din syrra som hade en fundering om vad det var? Isf kan jag säga att hon hade rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hur kan en del sett 17 avsnitt av lost om de typ bara gått.. några stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Hur kan en del sett 17 avsnitt av lost om de typ bara gått.. några stycken Kan väl inte vara så svårt att lista ut? Redigerad 25 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hur kan en del sett 17 avsnitt av lost om de typ bara gått.. några stycken Jag säger som Ramzi: - War ez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Nytt avsnitt idag då ! har redan sett det iofs men inte med svensk text. Någon som ska kolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Nytt avsnitt idag då ! har redan sett det iofs men inte med svensk text. Någon som ska kolla? Jag ska definitivt kolla. Nu kommer men ju tydligen få se vem mannen i kostymen är (han som Jack såg överallt) Det ska bli fruktansvärt spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag ska definitivt kolla. Nu kommer men ju tydligen få se vem mannen i kostymen är (han som Jack såg överallt) Det ska bli fruktansvärt spännande Japp det får man reda på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Nytt avsnitt idag då ! Jupp, men jag kan inte se det förrns immorn. (Och då pratar jag inte om avsnittet TV4 visar) Hurley avsnitt, ikväll, bortom atlanten, immorn på *****! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Har sett Lost nu, rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Äntligen har man då sett det hett efterlängtade Hurley avsnittet (1x18). Det var nog ett av dom bättre avsnitten hittils. Det var ett ganska stort story-arc avsnitt också, med hela nummerologi grejen. Spoilers: Lottonumren är 4 8 15 16 23 42. Det boldade är flyplanets nummer. Sen fannas ju numren på järnluckan där ute i djungeln. Mystiskt. Trivia: Det nämns att Hurley äger "a box company". Kan det måhända vara samma företag där Locke arbetade? Självklart är det det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Kan väl inte vara så svårt att lista ut? Jo... bra att moddarna hjälper till här... de e bra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jo... bra att moddarna hjälper till här... de e bra de Han hjälper inte.. Han säger bara att han ska tänka själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nej NEJ! Det är inte sant! Enligt TVTome kommer nästa avsnitt 13:e April!!! NEEEJ! Och titeln på avsnittet är (nu vet inte jag om detta klassas som en spoiler men jag skriver det i vitt) Deux Ex Machina (=god from the machines, då kanske man får reda på vad som vandrar runt i jungeln ju!!! Det gör ju allt MYCKET värre! FAN!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nej NEJ! Det är inte sant! Enligt TVTome kommer nästa avsnitt 13:e April!!! NEEEJ! Och titeln på avsnittet är (nu vet inte jag om detta klassas som en spoiler men jag skriver det i vitt) Deux Ex Machina (=god from the machines, då kanske man får reda på vad som vandrar runt i jungeln ju!!! Det gör ju allt MYCKET värre! FAN!) NEEEJ!!! de får inte va sant :'( e du säker på att de e sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det senaste Lost var jävligt spännande (det som sändes på 4:an i veckan) Ganska läskigt det där med att hans farsa inte låg i kistan, utan att han såg sin farsa gå runt i djungeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nej NEJ! Det är inte sant! Enligt TVTome kommer nästa avsnitt 13:e April!!! NEEEJ! Det är dessvärre sant. Fan vad deprimerad jag blir... :'( Dessutom är det ett Locke avsnitt, det gör mig bara extra deprimerad för jag vet att det kommer äga fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Rätt komiskt att Lost sponsras av tjänster som "Hitta.se" och dylikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Rätt komiskt att Lost sponsras av tjänster som "Hitta.se" och dylikt Varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts