Tweak Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Hade gjort på ett sätt så att jag kunde se avsnitt 14, men det visade sig vara porr.. Någon hade lagt upp det som Lost S02E14, för att luras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ska se om 10min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Jävligt bra avsnitt idag. Vad tror ni händer nu när mätaren åkte ner? Eller tror ni att han hann trycka i sista sekunden? Redigerad 16 februari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 När börjar det om från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har sett nu, helt okej avsnitt! Jag vet inte, HOWHOW. Vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Såg Lost 2x14 nu. Jävlar vad bra det var. Ställde många frågor i huvudknoppen på mig. Spoliah : Kollade upp lite här och var och symbolerna som dök upp på klockan/timern när timern gick på noll var hyroglifer, egyptiska hyroglyfer. Det coolaste av allt är att hyroglyferna översatt betyder "Death". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 SPOILER:bara jag som tyckte att den där snubben som Roussoue eller va hon heter hittade ser ut som Thomas? Claires gamla kille, fast äldre... hmm.. det där med symbolerna, vad tror ni det kan betyda? Det coolaste av allt är att hyroglyferna översatt betyder "Death". som weener sa asså.. kommer dom alla dö nu eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 SPOILER:bara jag som tyckte att den där snubben som Roussoue eller va hon heter hittade ser ut som Thomas? Claires gamla kille, fast äldre... hmm.. det där med symbolerna, vad tror ni det kan betyda? Det coolaste av allt är att hyroglyferna översatt betyder "Death". som weener sa asså.. kommer dom alla dö nu eller vad? Mm, fan vad läskigt Men de hann ju typ inte skrivas in helt, så jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Oh yeah.. dagens avsnitt var lätt det bästa på länge.. Intressant det där med när mätaren gick under noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Själv såg man avsnitt 12... Jag har inte hunnit/orkat se alla de senaste. 12'an var rätt dålig. Charlie ska inte vara hatad. Sedan blev det lite för mycket dokusåpa över det hela. Ghargh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vilket avsnitt va igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ser ni likheten mellan denna filur (Kates pappa) och befälhavaren i Irak från gårdagens jänkarepisod? Skuuumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ser ni likheten mellan denna filur (Kates pappa) och befälhavaren i Irak från gårdagens jänkarepisod? Skuuumt. Är inte det här Kate tro? Jag tycker det är väldigt likt iallfall. Han som håller i kortet är han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ser ni likheten mellan denna filur (Kates pappa) och befälhavaren i Irak från gårdagens jänkarepisod? Skuuumt. Klart dom ser lika ut.. det är ju samma han hade ju ett kort på kate också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Såg Lost 2x14 nu. Jävlar vad bra det var. Ställde många frågor i huvudknoppen på mig. Spoliah : Kollade upp lite här och var och symbolerna som dök upp på klockan/timern när timern gick på noll var hyroglifer, egyptiska hyroglyfer. Det coolaste av allt är att hyroglyferna översatt betyder "Death". Cool, hur vet ni att det betyder death? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Cool, hur vet ni att det betyder death? Nån kanske kan hieroglyfer eller vad det heter.. eller har nån bok med sånna och va de betyder och sånt... antagligen inte så svårt att lista ut va nånting betyder om man söker lite EDIT: Nån som vet vad som hänt med http://lost-forum.com/ ? Redigerad 18 februari, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Lost snart... Men vafan är Lost: Revelation eller vafasiken det då hette : ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Lost snart... Men vafan är Lost: Revelation eller vafasiken det då hette : ? Titel: Lost: Revelation I programmet avslöjar man hela historien om de första 48 dagarna på ön för de som överlevde flygplanskraschen. Man visar också klipp från bland annat det misslyckade försöket att med en flotte ta sig från ön, öppningen av luckan, hur de i som satt längst bak i planet och de i främre delen levde separat från varandra och hur de två grupperna till slut mötes. Även 28/2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Typ en sammanfattning nästan? Något bonus klipp kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Gaah. Fan vad besviken jag blev på lost idag då! Har gått och längtat hela veckan, coh så visar det sig vara den där jävla sammanfattningen. :'( Jag känner mig lurad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts