Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Såg Lost 2x14 nu. Jävlar vad bra det var. Ställde många frågor i huvudknoppen på mig.

Spoliah : Kollade upp lite här och var och symbolerna som dök upp på klockan/timern när timern gick på noll var hyroglifer, egyptiska hyroglyfer.

Det coolaste av allt är att hyroglyferna översatt betyder "Death". :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SPOILER:bara jag som tyckte att den där snubben som Roussoue eller va hon heter hittade ser ut som Thomas? Claires gamla kille, fast äldre...

hmm.. det där med symbolerna, vad tror ni det kan betyda?

Det coolaste av allt är att hyroglyferna översatt betyder "Death". som weener sa asså.. kommer dom alla dö nu eller vad? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SPOILER:bara jag som tyckte att den där snubben som Roussoue eller va hon heter hittade ser ut som Thomas? Claires gamla kille, fast äldre...

hmm.. det där med symbolerna, vad tror ni det kan betyda?

Det coolaste av allt är att hyroglyferna översatt betyder "Death". som weener sa asså.. kommer dom alla dö nu eller vad? (w00t)

Mm, fan vad läskigt :) Men de hann ju typ inte skrivas in helt, så jag vet inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Lost 2x14 nu. Jävlar vad bra det var. Ställde många frågor i huvudknoppen på mig.

Spoliah : Kollade upp lite här och var och symbolerna som dök upp på klockan/timern när timern gick på noll var hyroglifer, egyptiska hyroglyfer.

Det coolaste av allt är att hyroglyferna översatt betyder "Death".  :wacko:

Cool, hur vet ni att det betyder death? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cool, hur vet ni att det betyder death? :wacko:

Nån kanske kan hieroglyfer eller vad det heter.. eller har nån bok med sånna och va de betyder och sånt... antagligen inte så svårt att lista ut va nånting betyder om man söker lite

EDIT: Nån som vet vad som hänt med http://lost-forum.com/ ?

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lost snart...

Men vafan är Lost: Revelation eller vafasiken det då hette : -_- ?

Titel: Lost: Revelation

I programmet avslöjar man hela historien om de första 48 dagarna på ön för de som överlevde flygplanskraschen. Man visar också klipp från bland annat det misslyckade försöket att med en flotte ta sig från ön, öppningen av luckan, hur de i som satt längst bak i planet och de i främre delen levde separat från varandra och hur de två grupperna till slut mötes. Även 28/2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor