jaeger Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) 8onde Februari sänds det. Redigerad 3 februari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag vill inte agera stämningspajare nu, men vad är det egentligen med den där jämrans serien som gör att folk bänkar sig framför TV'n, laddar hem avsnitten och diskuterar det så hårt? Jag kollade skiten på TV4 förra året. Det var helt okej, men utdraget och slutligen trist. Varför älskar folk serien? Jag fattar inte... För att det är spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hur var det nu då? Blev det inte något S02E13 den här veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hur var det nu då? Blev det inte något S02E13 den här veckan? Tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Har precis börjat se på lost, första säsongen då och undrar en sak: Dom säger att det är 49 personer kvar efter att en kvinna drunknat, men vart fan är dom 49 personerna? Dom visar ju högst 12 st under avsnitten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Har precis börjat se på lost, första säsongen då och undrar en sak: Dom säger att det är 49 personer kvar efter att en kvinna drunknat, men vart fan är dom 49 personerna? Dom visar ju högst 12 st under avsnitten.. Nja, man får se de andra också... Men de fokuserar sig bara på ett tjugotal personer... Ett par av dem kan man också få se lite mer av senare, exempelvis Arnst. Redigerad 3 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Nja, man får se de andra också... Men de fokuserar sig bara på ett tjugotal personer... Ett par av dem kan man också få se lite mer av senare, exempelvis Arnst. Arzt 14 personer är det som är "huvudpersoner" i början har jag för mig, inte ett tjugotal nån som vet varför dom visade S1E18 Numbers i usa den här veckan och inte ett nytt avsnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Är det inte Arnzt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Är det inte Arnzt? Nej, han heter Arzt, men Hurley var så dålig så han kunde inte säga Arzt, så han sa Arnzt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Bra avsnitt idag. Sawyer gone mad Redigerad 9 februari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Vad var det med den här röken? Har ni som laddar ner fått reda på det? Vad är det för något? Har för mig att många tyckte det var dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Nu får det börja hända något med Lost någongång. Herregud tre avsnitt på rad som är helt onödiga och kommer inte någon vart i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Bra avsnitt idag. Sawyer gone mad Ja det var soft . Snart börjar väll charlie och sawyer langa knark på ön . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Mr Eko e den bäsa i LOST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jep avsnitt 13 var riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Detta avsnittet behövdes verkligen, Lost har bara blivit sämre och sämre de senaste avsnitten annars. Men detta var skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Preview för ep 14 verkar asbra. Officiell Beskrivning: When Rousseau leads Sayid to a mysterious captive in the jungle, he becomes determined to find out if he is one of the "Others." Meanwhile, Sawyer discovers Hurley's potentially devastating breech of the survivors' trust and blackmails him into helping track an elusive island creature that won't leave Sawyer alone. Om man tittar på previewen så får man se att dem tjafsar medans datorn pipar att dme ska slå in siffrorna och klockan hinner gå till 0. Mycket spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Avsnitt 13 var jävligt bra. Sett prewieven för 14 också, längtar som bara fan, skitspännande. Men du Mikolan, eller nån annan, skulle nån kunna översätta den engelska texten om nästa avsnitt som Mikolan postade, jag har inte svårt för engelska, men endel ord där fattar jag fan inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Var kan man hitta previewen för #14? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nån som sett avsnitt 14 än? jag sitter i usa nu och väntar på att reprisen ska börja ( ) det börjar om 20 min såg previewn för nåra dar sen och det här avsnittet verkar asbra den här tråden verkar ha dött, ingen som gillar lost här längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts