Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Jag vill inte agera stämningspajare nu, men vad är det egentligen med den där jämrans serien som gör att folk bänkar sig framför TV'n, laddar hem avsnitten och diskuterar det så hårt? Jag kollade skiten på TV4 förra året. Det var helt okej, men utdraget och slutligen trist. Varför älskar folk serien? Jag fattar inte...

För att det är spännande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis börjat se på lost, första säsongen då och undrar en sak: Dom säger att det är 49 personer kvar efter att en kvinna drunknat, men vart fan är dom 49 personerna? Dom visar ju högst 12 st under avsnitten..

Nja, man får se de andra också... Men de fokuserar sig bara på ett tjugotal personer... :shifty: Ett par av dem kan man också få se lite mer av senare, exempelvis Arnst. ;)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, man får se de andra också... Men de fokuserar sig bara på ett tjugotal personer... ;) Ett par av dem kan man också få se lite mer av senare, exempelvis Arnst. ;)

Arzt :shifty:

14 personer är det som är "huvudpersoner" i början har jag för mig, inte ett tjugotal <_<

nån som vet varför dom visade S1E18 Numbers i usa den här veckan och inte ett nytt avsnitt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Preview för ep 14 verkar asbra.

Officiell Beskrivning:

When Rousseau leads Sayid to a mysterious captive in the jungle, he becomes determined to find out if he is one of the "Others." Meanwhile, Sawyer discovers Hurley's potentially devastating breech of the survivors' trust and blackmails him into helping track an elusive island creature that won't leave Sawyer alone.

Om man tittar på previewen så får man se att dem tjafsar medans datorn pipar att dme ska slå in siffrorna och klockan hinner gå till 0. Mycket spännande ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor