Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Någon som har gjot lost testet på tv4.se ? Länk : Hur Lost Är Du

Mitt

Du är en naturlig ledare - som Jack eller Kate.

Du är Jack/Kate

- en handlingskraftig ledartyp

Du är en handlingskraftig ledartyp som snabbt skaffar dig överblick över situationen och ser vad som behöver göras. Du organierar gärna upp saker och ting och sätter folk i arbete. Även om du inte själv besitter kunskaperna som behövs assisterar du gärna den som har dem. Du ser till gruppens bästa och försöker alltid hjälpa andra.

Blev samma sak. En fråga bara. Vad handlar Lost om kort?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev samma sak. En fråga bara. Vad handlar Lost om kort?

Tar jag det väldigt basic utan att avslöja något så är det så att ett flygplan kraschar på den öde ö någonstans mellan Sydney och LA.

Sedan får man följa de överlevande genom många skumma saker som händer på ön, och man får även se tillbakablickar i deras liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här veckan är det inge lost va? I USA alltså... ;) då måste v... dom... vänta i en vecka till :P va det är synd om oss som är olag... dom i usa som följer lost lagligt :)

eller har jag hört fel?

Det kommer väl på onsdag, hoppas jag.

Det var då en jävla massa avbrott nu då isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt ABC så sänds det ett avsnitt nu på onsdag.

http://abc.go.com/

Next Episode:

Wednesday, Feb. 1 at 9/8c

"Numbers"

When Hurley becomes obsessed with the French woman and heads into the jungle to find her, Jack, Sayid and Charlie have no choice but to follow. Meanwhile, Locke asks Claire to help build a mysterious item.

står det.. det är avsnitt 18 av säsong 1, undrar varför dom visar det ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte agera stämningspajare nu, men vad är det egentligen med den där jämrans serien som gör att folk bänkar sig framför TV'n, laddar hem avsnitten och diskuterar det så hårt? Jag kollade skiten på TV4 förra året. Det var helt okej, men utdraget och slutligen trist. Varför älskar folk serien? Jag fattar inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor