HOWHOW Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Lost S02E12, fyfan vad dåligt. Det där programet hade inget att göra med dom tidigare avsnitten, allt var bara om Charlie och Claires unge. Jävligt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Någon som sett tolvan? Lite halvtråkigt enligt mig.. edit (inte direkt spoiler men ändå): Vi fick i alla fall se en liten annan sida av John Locke.. Redigerad 26 januari, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 S02E12 måste ju ta hem priset på det dåligaste avsnittet i Losts-historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Någon som har gjot lost testet på tv4.se ? Länk : Hur Lost Är Du Mitt Du är en naturlig ledare - som Jack eller Kate. Du är Jack/Kate - en handlingskraftig ledartyp Du är en handlingskraftig ledartyp som snabbt skaffar dig överblick över situationen och ser vad som behöver göras. Du organierar gärna upp saker och ting och sätter folk i arbete. Även om du inte själv besitter kunskaperna som behövs assisterar du gärna den som har dem. Du ser till gruppens bästa och försöker alltid hjälpa andra. Blev samma sak. En fråga bara. Vad handlar Lost om kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 S02E12 måste ju ta hem priset på det dåligaste avsnittet i Losts-historia. Tycker inte att det var så dåligt... Tänk att Charlie skulle va så spooky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Blev samma sak. En fråga bara. Vad handlar Lost om kort? Tar jag det väldigt basic utan att avslöja något så är det så att ett flygplan kraschar på den öde ö någonstans mellan Sydney och LA. Sedan får man följa de överlevande genom många skumma saker som händer på ön, och man får även se tillbakablickar i deras liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 EHM, 12an sög ja, hände ingenting som hade med nånting att göra (iaf inte som hänt än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Såg på 10'an nu. Cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 12:an var ingen höjdare. Får trösta mig med att nästa avsnitt handlar om Sawyer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Den här veckan är det inge lost va? I USA alltså... då måste v... dom... vänta i en vecka till va det är synd om oss som är olag... dom i usa som följer lost lagligt eller har jag hört fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Den här veckan är det inge lost va? I USA alltså... då måste v... dom... vänta i en vecka till va det är synd om oss som är olag... dom i usa som följer lost lagligt eller har jag hört fel? Det kommer väl på onsdag, hoppas jag. Det var då en jävla massa avbrott nu då isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Enligt ABC så sänds det ett avsnitt nu på onsdag. http://abc.go.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Enligt ABC så sänds det ett avsnitt nu på onsdag. http://abc.go.com/ Next Episode: Wednesday, Feb. 1 at 9/8c "Numbers" When Hurley becomes obsessed with the French woman and heads into the jungle to find her, Jack, Sayid and Charlie have no choice but to follow. Meanwhile, Locke asks Claire to help build a mysterious item. står det.. det är avsnitt 18 av säsong 1, undrar varför dom visar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Holy cheesius... "Dad?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Blir det nytt Lost tills imorgon eller inte? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Holy cheesius... "Dad?" SPÄNNANDE MA LIVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Han kommer säkert svara, "Yes my son?" Men hur är det här möjligt? Hur kan Walter chatta med sin far? Redigerad 1 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Blir det nytt Lost tills imorgon eller inte? Någon som vet? Står på ABC's hemsida att dom ska visa Numbers (Avsnitt 18 i säsong 1) så antagligen kommer avsnitt 13 om en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag vill inte agera stämningspajare nu, men vad är det egentligen med den där jämrans serien som gör att folk bänkar sig framför TV'n, laddar hem avsnitten och diskuterar det så hårt? Jag kollade skiten på TV4 förra året. Det var helt okej, men utdraget och slutligen trist. Varför älskar folk serien? Jag fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Han kommer säkert svara, "Yes my son?" Men hur är det här möjligt? Hur kan Walter chatta med sin far? "Yes, my son?" "Wazzuuuup?!" Haha... Nej men detta avsnittet var spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts