Weener Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ooooh, jag bara längtar tills Sawyer får mosa testiklarna på det där vimsiga skägget, alternativt pimpa fanskapet med något av de många vapen de har att tillgå. Episod 11 = bra. Snälla grabbhalva, skriv med spoilertext. Finns ju endel som mig som inte sätt avsnittet än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Efter ett ganska dåligt avsnitt förra veckan så hade jag faktiskt tröttnat lite, och inte längtat alls efter det här avsnittet. Men "The Hunting Party" var faktiskt ett riktigt bra avsnitt, Jack-flashbacken till trots. Spoilers: Jag menar, var det någon som ens brydde sig när Sarah lämnar Jack i slutet? Jag tror inte det går att säga "totalt ointressant" för många gånger när det kommer till Jacks förflutna. Båtmannen, snubben med skägget, jultomten if you will, sade han "Bring her out, Alex" (när han ropade att dom skulle hämta Kate)? Jag kan svara på min egen fråga genom att säga, ja det gjorde han definitivt. Och som vi alla vet är Alex namnet på Danielles dotter. Vi kan alltså dra slutsatsen att Alex, som kidnappades av "the others", allt enligt Danielle, nu är med i deras lilla exklusiva grupp av håriga urtidsmänniskor, eller tomtenissar perhaps. Hmm... viste vi redan det förresten? Jag kommer ihåg många diskussioner om det, men jag kommer inte ihåg om det var teorier eller om vi redan hade fått reda på det. Den skäggiga mannen, Zeke (som är Sawyers smeknamn på honom), sade också "you know, somebody a whole lot smarter than anybody here once said that - Since the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity". Och surfar vi in på den här sidan så ser vi ett citat av Alvar Hanso som börjar (nästan) precis så. När han pratade om "kicking in doors that... doesn't belong to you" och allt det, pratade han måhända om svanen? "How long do you think it would take to raise an army?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Elvan var ett jäkla bra avsnitt enligt mig, förra avsnittet var lite för mycket. Men nu känns det som Lost igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag missade det två sista avsnitten innan uppehållet. Var i hamnen ska jag leta om jag vill se dessa avsnitt? Vill helst se dem innan avsnittet imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Förstår inte riktigt vad du menar? Gå till din mormor och fråga efter Lost bara. Välj avsnitt 8 och 9, vänta tills din mormor har hämtat dem till dig och sen ser du dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Var 8 och 9 dem som sändes innan uppehållet? Letar bland containrarna nu... Redigerad 23 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Någon som har gjot lost testet på tv4.se ? Länk : Hur Lost Är Du Mitt Du är en naturlig ledare - som Jack eller Kate. Du är Jack/Kate - en handlingskraftig ledartyp Du är en handlingskraftig ledartyp som snabbt skaffar dig överblick över situationen och ser vad som behöver göras. Du organierar gärna upp saker och ting och sätter folk i arbete. Även om du inte själv besitter kunskaperna som behövs assisterar du gärna den som har dem. Du ser till gruppens bästa och försöker alltid hjälpa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Någon som har gjot lost testet på tv4.se ? Länk : Hur Lost Är Du Mitt Du är en naturlig ledare - som Jack eller Kate. Du är Jack/Kate - en handlingskraftig ledartyp Du är en handlingskraftig ledartyp som snabbt skaffar dig överblick över situationen och ser vad som behöver göras. Du organierar gärna upp saker och ting och sätter folk i arbete. Även om du inte själv besitter kunskaperna som behövs assisterar du gärna den som har dem. Du ser till gruppens bästa och försöker alltid hjälpa andra. Jepp, gjorde det för nån vecka sen, blev också Jack eller Kate, stämmer inte precis in på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jepp, gjorde det för nån vecka sen, blev också Jack eller Kate, stämmer inte precis in på mig Passade inte in på mig heller, men det fanns ju inte direkt många svars alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Då är det Lost imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Var 8 och 9 dem som sändes innan uppehållet? Letar bland containrarna nu... Jaså din mormor är uteliggare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Du är Hurley/Shannon - den vanlige killen/något ytliga tjejen Du är den typiske vanliga killen eller den något ytliga tjejen som snarare reagerar med att bli passiv än att ta tag i saker. Du väntar hellre på att någon annan tar initiativet. Ibland glänser du dock till och hjälper till, men du måste känna att det är något du behärskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Du är Hurley/Shannon - den vanlige killen/något ytliga tjejen Du är den typiske vanliga killen eller den något ytliga tjejen som snarare reagerar med att bli passiv än att ta tag i saker. Du väntar hellre på att någon annan tar initiativet. Ibland glänser du dock till och hjälper till, men du måste känna att det är något du behärskar. Fick samma som han här ovanför mig. Dvs Hurley/Shannon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Var 8 och 9 dem som sändes innan uppehållet? Letar bland containrarna nu... Det var väl 6 och 7 som var dom sista?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Det var väl 6 och 7 som var dom sista?? Jag tror han snackar om USA. För där var det 8 och 9. Men i Sverige var det säkert som du sa. Förlåt ifall du menade Sverige, Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vilket avsnitt kommer om tjugo minuter på TV4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vilket avsnitt kommer om tjugo minuter på TV4? http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Ska bli ballt, har nästan glömt vad som hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Ska bli ballt, har nästan glömt vad som hänt. Samma här. Jag har då inte orkat sitta och hosta upp hårboll efter hårboll så jag får se om jag minns nåt nu om 5 min. Men har märkt att jag börjar tröttna allt mer på Lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 "Panimala"! var fick du den smilen ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Från n0f. Han postade den som en bild. T: Jag hade tydligen inte missat några avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts