Funnylin Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ya, Eko är biffig och sympatisk. Men... röken... snälla någon. Rök. Svart RÖK som bullrar som ett helt maskineri. Boo. Och som visade bilder av Ekos förflutna. Hmm, intressant. Ser vi alla flashbacks bara för att "röken" gör det? Läser den av våra losties minnen, tankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Usch fy helvete för röken, det var det fjantigaste jag sett på länge. 10kr på att lost spårar ut helt Redigerad 12 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nu ska jag kolla på lost (fixade text nyss) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Snälla, det där var ju inte direkt allt för smart tänkt av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Örsch. Ännu ett avsnitt som kunde kortats ner till 10 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vad var det med röken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vad var det med röken? Den var töntig och överdriven bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Sart börgar LOST Det är väl den 25:e eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Sart börgar LOST Det är väl den 25:e eller? Läs igenom ditt inlägg innan du postar! "Snart börjar LOST Det är väl den 25:e eller?" Så bör det stå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 New 01/17 - Dharma is an acronym but not an anagram. Source: January 17, Lost Podcast Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 New 01/17 - Dharma is an acronym but not an anagram. Source: January 17, Lost Podcast Hmm... Acronym? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Acronym? Det är samma sak som anonym, fast med acro, liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Det är samma sak som anonym, fast med acro, liksom. Haha, nu skojar du med mig? Eller? Var du tvungen att få mig att känna migv ännu trögare än jag redan gjorde? Vad är acro isf?¨ Imorgon kommer nya lost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Akronym = förkortning typ, som GTA = Grand Theft Auto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Akronym = förkortning typ, som GTA = Grand Theft Auto. Jaha okej! Då är det bara att börja klura nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Var du tvungen att få mig att känna migv ännu trögare än jag redan gjorde? Naaw... Ta det inte så hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Är det idag det börjar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Om en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 11an var ett grymmt tråkigt fördriva tid-avsnitt. hände inte nåt alls. spoiler: varför i helvete försökte dom inte få lite svar på saker när dom hade chansen att snacka med han den skäggiga gubben. det är så man blir irriterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ooooh, jag bara längtar tills Sawyer får mosa testiklarna på det där vimsiga skägget, alternativt pimpa fanskapet med något av de många vapen de har att tillgå. Episod 11 = bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts