Pico Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vet någon när Lost börjar på tv4 igen? Ett smart drag vore ju att surfa in på http://www.tv4.se och se efter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Åhå, idag kommer nytt Lost. Jag som inte sett nian än . Har ingen bra "mormor" som kan ge mig det, nån annan som har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Skulle det inte vara Lost idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Skulle det inte vara Lost idag? I USA ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Antar att ungefär hälften här följer USA-avsnitten direkt då dem kommer ut, så min fråga är när kommer nästa avsnitt ut? Skulle väl ha gått idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Antar att ungefär hälften här följer USA-avsnitten direkt då dem kommer ut, så min fråga är när kommer nästa avsnitt ut? Skulle väl ha gått idag? Går om ett par timmar i usa jag... öhm... laddade INTE ner ett lostavsnitt idag som jag trodde var s2e10, fast det visade sig vara s1e16 eller nåt... det jag skrev nyss har ABSOLUT INTE hänt mig idag varför fejknickar folk så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Antar att ungefär hälften här följer USA-avsnitten direkt då dem kommer ut, så min fråga är när kommer nästa avsnitt ut? Skulle väl ha gått idag? Om jag tänker rätt så ligger östkusten i USA 6 timmar efter oss, alltså sänds Lost först klockan tre i natt, vår tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) En fråga till Funnylin som verkar vara en smarting : Är det avsnitt 10 som sänds i USA eller ? Redigerad 11 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 En fråga till Funnylin som verkar vara en smarting : Är det avsnitt 10 som sänds i USA eller ? Behöver man verkligen vara lika smart som jag är för att svara på det? Jag har världsekonomin och svälten i Afrika att tänka på, herregud. Men, men. Det skulle ha blivit ett betydligt kortare inlägg och det skulle ha gått åt mindre tid om jag bara skrivit: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hej allihopa. Min "mormor" var inte hemma idag, har någon annan en mormor som jag kan få se lost hos? Skicka sidan i pm isåfall, vore skitschyst! Vill verkligen se Lost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vad är Lost.Revelation.S02.Special förnåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vad är Lost.Revelation.S02.Special förnåt? Typ flashbacks till första delen av s02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Och så är TPB nere, de flyttar serverna till stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Och så är TPB nere, de flyttar serverna till stockholm Det finns ju inte bara TPB. TPB suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) *** is the shite! Fast jag uppmanar inte att använda den sidan. SNÄLLA GÅ INTE IN OCH FÖRSÖK ATT REGGA ER! WAREZ ÄR DÅLIGT!!!! Redigerad 12 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Jag ska kolla på nya avsnittet om 30 minuter. Redigerad 12 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Gryyyyyymt avsnitt måste jag säga, Eko var högintressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 E10 var mycket bra. Det var på tiden att man fick reda på vem Eko egentligen var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ya, Eko är biffig och sympatisk. Men... röken... snälla någon. Rök. Svart RÖK som bullrar som ett helt maskineri. Boo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag ska det imorgon, orkar inte just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts