Funnylin Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ooops, hela uträkningen föll p g a en tonårings hormoner. Du faller ju hela tiden, så vem fan är du att säga någonting, ditt klantiga helvete. Siana + Trappa = Rullstolsbunden for life. Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Du faller ju hela tiden, så vem fan är du att säga någonting, ditt klantiga helvete. Siana + Trappa = Rullstolsbunden for life. Siana Jag har inbyggd airbag, Funnylin lilla. *Klappar på ett vitt paket fasthäftat på magen* Har du också en eller är det bara onyttigheter? *Host* Om jag nu ska hålla mig On- Topic, så måste jag ju säga att det blev en intressant twist på det hela. Man hade väl väntat sig det där, I guess. Alltså att de var på samma ö osv. Att Shannon skulle bli skjuten var dock väntat från min sida, eftersom jag är för nyfiken för att undvika spoilers. Redigerad 23 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Igår när lost slutade sa de något om sesongs avslutning... när börjar lost igen då? :'( Orka vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Igår när lost slutade sa de något om sesongs avslutning... när börjar lost igen då? :'( Orka vänta Säsongsavslutning = juluppehåll. Det kommer antagligen tillbaka i mitten av Januari. Bwahaha, Sverige... Collision, Collision, Collision, Collision, Collision! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Säsongsavslutning = juluppehåll. Det kommer antagligen tillbaka i mitten av Januari. Bwahaha, Sverige... Collision, Collision, Collision, Collision, Collision! VA? Var avnsittet igår sista för i år? :'( :'( :'( Är ni säkra? Neeeeeej!!! TV4 bara luras, det måste vara så, dom luras säkert :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 VA? Var avnsittet igår sista för i år? :'( :'( :'( Är ni säkra? Neeeeeej!!! TV4 bara luras, det måste vara så, dom luras säkert :'( Tyvärr tror jag inte att de gör de. TV4 suger verkligen när de gör såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 VA? Var avnsittet igår sista för i år? :'( :'( :'( Är ni säkra? Neeeeeej!!! TV4 bara luras, det måste vara så, dom luras säkert :'( Har för mig att dom sa att det skulle bli säsongsavslutning efter nästa episod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Bra avsnitt idag . Men är det här den sista säsongen? Jag har hört rykten om att det kommer en tredje säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Igår när lost slutade sa de något om sesongs avslutning... när börjar lost igen då? :'( Vems familj ska man behöva kidnappa för att de aldrig mer ska göra nåt sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Vems familj ska man behöva kidnappa för att de aldrig mer ska göra nåt sånt här? Funnylins ------ Kolla previewn : =D Redigerad 24 november, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Men är det här den sista säsongen? Jag har hört rykten om att det kommer en tredje säsong. Well, i slutändan bestämer ABC det, och det gör dom inte förrens i Mars - Maj. Producenterna har planer på fem säsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Well, i slutändan bestämer ABC det, och det gör dom inte förrens i Mars - Maj. Producenterna har planer på fem säsonger. Jag säger bara "..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Dom gör väl pauser för att människor åker bort under julhelgerna och kanske inte har tid att kolla... La? Det låter logiskt iallafall... Enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Meh... nu har jag lust att klistra in lite spoilers här, yee old pirates. Nästa avsnitt, "The 23rd Psalm": new 01/04 - Mistaking Shannon for an Other, Ana Lucia killed her. So it's not a shock that the fuselage folks have been a little apprehensive about the tail-section survivors joining their camp. Those feelings intensify on January 11 when the imposing Mr. Eko learns Charlie's got a Virgin Mary statue, and demands the recovering junkie show him where he found it. That means a trek back to the downed Beechcraft full of heroin and a dead Nigerian "priest." "Eko [is]connected into the story of the drug plane," says executive producer Carlton Cuse. "People are curious about where that plane came from. We're gonna explain that." And what's Eko been up to with that big stick he's always carrying around? Reveals executive producer and cocreator Damon Lindelof, "He's carving Scripture on it." Remember the monster? We last saw it in May's season finale, when it appeared as a slithering mass of black smoke. "We will be seeing the monster in the January 11 episode," Lindelof says. Indeed, one character will have an up-close-and-personal encounter with the thing so viewers will get a better, longer look, too. Source: TV Guide (Printed edition) Ingen större överrasknig att Eko har kopplingar till det nigirianska drogplanet direkt. Men trevligt att vi äntligen får återse "monstret". "The Hunting Party": new 01/04 - Where's Wait? At the end of the November 30 episode, Michael sat down at the hatch's computer and got a shock: a message addressed to "Dad." Is it really from his missing son, Walt? Or might it be the handiwork of the deadly Others who nabbed him? Our lips are sealed, but we'll get closer to an answer when someone makes a chilling return in the January 18 episode. [...]And on January 18, we'll finally learn some of the problems that plagued Jack's marriage to Sarah and why that's bad news for any romance with Kate. Source: TV Guide (Printed edition) Ett till Jack-avsnitt? OMG PLZ LOL! O RLY? :'( "Fire + Water": # new 01/05 - Dominic Monaghan says, "We're gonna jump into some pretty Charlie-centric stories involving his struggle with the drugs on the island, and the fact that he feels in some way he's losing his grip on his relationship with Claire and also with the baby, which sends Charlie down a kind of one-way street. He's kind of on his way to self-destruction." Source: Kristin on E!Online # new 01/04 - When Charlie's vividly surreal dreams lead him to believe Claire's baby, Aaron, is in danger, Locke suspects Charlie may be using again. Meanwhile, Sawyer encourages Hurley to act on his attraction to Libby. Source: ABC Charlie... meh. Hurley and Libby, sitting in a tree... Arrr. Roar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 När är det den 11 januari? asså vilken dag? längtar som sjutton, lost är så himla spännande, bästa serien som nånsin skapats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) När är det den 11 januari? asså vilken dag? längtar som sjutton, lost är så himla spännande, bästa serien som nånsin skapats Ehm... har du ingen almanacka pajk? Högerklicka på klockan nere i vänstra hörnet och välj "justera datum/tid vetja. Du är då ingen äkta sjörövare. Det är på Onsdag. Edit: Nu ska jag gå och se på Arrested Development. Varför har jag inte upptäckt detta guldkorn förns nu? Bästa komediserien sedan Seinfled för fuck risbrännvin. Gdnatt. Redigerad 6 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) *Det var inget* Redigerad 7 januari, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) "The 23rd Psalm" new 01/09 - This is the first chapter in Eko's backstory. The monster is back, better and badder. Eko will have his first monster experience. We will be learning more about the monster that will confirm some of the fan theories as to what the monster is, especially in one shot. Source: January 9, Lost Podcast Redigerad 10 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 OMG TEH W=000T MONSRTET!!! Längesedan den gamle bösen dök upp, ska bli spännande. Det är ju idag, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vet någon när Lost börjar på tv4 igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts