Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Vem anser du Ethan till hörde, dom andra "The Others"?

Ingen aning. Men det verkar ju inte som om "The Others" var ute efter Claire eller Aaron, så Ethan kanske var en "The Others" wannabe. Han kanske trodde att han fick gå med i deras, högst exklusiva, grupp om han fångade in något som han trodde "The Others" ville ha.

Skaparna har sagt att vi ska få veta mer om Ethans bakgrund den här säsongen.

Btw, han kanske tillhörde Dharma. Han kanske skulle fånga in Claire för lite privatforskning... mmm Claire... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen aning. Men det verkar ju inte som om "The Others" var ute efter Claire eller Aaron, så Ethan kanske var en "The Others" wannabe. Han kanske trodde att han fick gå med i deras, högst exklusiva, grupp om han fångade in något som han trodde "The Others" ville ha.

Skaparna har sagt att vi ska få veta mer om Ethans bakgrund den här säsongen.

Btw, han kanske tillhörde Dharma. Han kanske skulle fånga in Claire för lite privatforskning... mmm Claire... :wub:

Jag tror han kände dom som var på båten som tog Walt. Dom kanske var i samma forskningsgrupp eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar inte den där nya tjejen. :'(

Ana äger din mamma! När hon blir arg kommer hon och tar polisgrepp och sen kan inte din mamma lyfta armen på flera veckor faktiskt. Ehm... *Host* jag menar, Ana är en cool karaktärer. Shannon var ingen cool karaktär. + Ana - Shannon = Ingen större förlust. Ohh, mattesnillet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ana äger din mamma! När hon blir arg kommer hon och tar polisgrepp och sen kan inte din mamma lyfta armen på flera veckor faktiskt. Ehm... *Host* jag menar, Ana är en cool karaktärer. Shannon var ingen cool karaktär. + Ana - Shannon = Ingen större förlust. Ohh, mattesnillet!

Men Shannon är snyggare ^_^

Ooops, hela uträkningen föll p g a en tonårings hormoner. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor