Moongoose Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Det var Goodwin som var från the others Var borta säsong 1 av lost, bra att det är tillbakablickar så jag förstår nått >.< Fan vilken skön början i "The Other 48 Days" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Spoilers Mer spoilersWow va mycket spoilers Tjena ännu mera spoilers, keff. [ COLOR=white ]Spoilers[ /COLOR ] ??? --- För övrigt anser jag att Ethan inte var en av The Others. Vid alla rökskadade rariteter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 [ COLOR=white ]Spoilers[ /COLOR ] ??? --- För övrigt anser jag att Ethan inte var en av The Others. Vid alla rökskadade rariteter! Vem anser du Ethan till hörde, dom andra "The Others"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vem anser du Ethan till hörde, dom andra "The Others"? De överlevande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 De överlevande ? He wasn't on the plane! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 He wasn't on the plane! Oh gosh! The conspiracy.. continues. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vem anser du Ethan till hörde, dom andra "The Others"? Ingen aning. Men det verkar ju inte som om "The Others" var ute efter Claire eller Aaron, så Ethan kanske var en "The Others" wannabe. Han kanske trodde att han fick gå med i deras, högst exklusiva, grupp om han fångade in något som han trodde "The Others" ville ha. Skaparna har sagt att vi ska få veta mer om Ethans bakgrund den här säsongen. Btw, han kanske tillhörde Dharma. Han kanske skulle fånga in Claire för lite privatforskning... mmm Claire... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ingen aning. Men det verkar ju inte som om "The Others" var ute efter Claire eller Aaron, så Ethan kanske var en "The Others" wannabe. Han kanske trodde att han fick gå med i deras, högst exklusiva, grupp om han fångade in något som han trodde "The Others" ville ha. Skaparna har sagt att vi ska få veta mer om Ethans bakgrund den här säsongen. Btw, han kanske tillhörde Dharma. Han kanske skulle fånga in Claire för lite privatforskning... mmm Claire... Jag tror han kände dom som var på båten som tog Walt. Dom kanske var i samma forskningsgrupp eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vilket avsnitt är det som går idag? För det går väll idag va? Avsnitt &? 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vilket avsnitt är det som går idag? För det går väll idag va? Avsnitt &? 5? Avsnitt &. Skämt i papperskåååjen, avsnitt 6. Tror jag. *Skär sig i handleden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Wowzers!!1 NEUE AVsNITT IDAG!!!!??++11! Avsnitt 8 för alzheimer-folket. "Collision". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Inte direkt skillat av hon Ana på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Inte direkt skillat av hon Ana på slutet Rätt så väntat, dock. Bra avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Nu när vi är inne på lost topicen Så tänkte jag fråga om "Låten" som killen inne i "The hatch" spelar efter han vaknat? typ " Make your own kind of music lalalal" så :"> va heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Make your own kind of music - mamas and the papas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Make your own kind of music - mamas and the papas Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Wowzers!!1 NEUE AVsNITT IDAG!!!!??++11! Don't touch ze alcohol! Inte direkt skillat av hon Ana på slutet OMFG Ana sköt Shannon!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag gillar inte den där nya tjejen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag gillar inte den där nya tjejen. :'( Ana äger din mamma! När hon blir arg kommer hon och tar polisgrepp och sen kan inte din mamma lyfta armen på flera veckor faktiskt. Ehm... *Host* jag menar, Ana är en cool karaktärer. Shannon var ingen cool karaktär. + Ana - Shannon = Ingen större förlust. Ohh, mattesnillet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ana äger din mamma! När hon blir arg kommer hon och tar polisgrepp och sen kan inte din mamma lyfta armen på flera veckor faktiskt. Ehm... *Host* jag menar, Ana är en cool karaktärer. Shannon var ingen cool karaktär. + Ana - Shannon = Ingen större förlust. Ohh, mattesnillet! Men Shannon är snyggare Ooops, hela uträkningen föll p g a en tonårings hormoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts