Meller Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hur långt uppehåll kommer TV4 ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hur långt uppehåll kommer TV4 ha? Kommer väl nu på onsdag, eller har jag helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Kommer väl nu på onsdag, eller har jag helt fel? Jo, dom har ju inte sagt nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jajjemensan, eftersom TV4 är efter så har de hunnit ikapp ett par avsnitt. Därför är det Lost direkt nu på onsdag igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Nån som såg Lost idag? Ganska bra avsnitt men inget spännande! Nån som vet vad som hände med killen som de trodde rövat bort Charlie och Claire(?), eller var han bara nåt annat? en illusion? jag kan ha missat nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Nån som såg Lost idag? Ganska bra avsnitt men inget spännande! Nån som vet vad som hände med killen som de trodde rövat bort Charlie och Claire(?), eller var han bara nåt annat? en illusion? jag kan ha missat nåt! Ethan rom ?? Charlie dödade ju honom i något avsnitt . Redigerad 16 november, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Så var det ja, kommer ihåg det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Någon som sett episod 7 än? Grymt bra avsnitt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Någon som sett episod 7 än? Grymt bra avsnitt tycker jag Har sett det, helt okej. Längtar något enormt till åttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Någon som sett episod 7 än? Grymt bra avsnitt tycker jag Ja det var jävligt bra, kul att se hur endel pusselbitar föll på plats. Tex att det var Bernard som Boone fick kontakt med på radion och att Jin flöt iland osv. Nån mer än jag som tyckte att Nathan påminde starkt om Ethan? Nathan var altså killen som Ana-Lucia hade i hålet som sedan Goodwin (förrädaren) knäckte nacken på... Både Nathan och Ethan kom från Kanada, deras namn är rätt lika, dom ser lika ut i ansiktet osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ja det var jävligt bra, kul att se hur endel pusselbitar föll på plats. Tex att det var Bernard som Boone fick kontakt med på radion och att Jin flöt iland osv. Nån mer än jag som tyckte att Nathan påminde starkt om Ethan? Nathan var altså killen som Ana-Lucia hade i hålet som sedan Goodwin (förrädaren) knäckte nacken på... Både Nathan och Ethan kom från Kanada, deras namn är rätt lika, dom ser lika ut i ansiktet osv... Sant Och avsnittet var bra tycker jag, kan knappt vänta tills 8an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vilket var det sista avsnittet som visades innan 3 veckors pausen, var det avsnitt 6? alltså i Amerika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vilket var det sista avsnittet som visades innan 3 veckors pausen, var det avsnitt 6? alltså i Amerika Avsnitt 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Spoilers: Riktigt bra avsnitt. Fast ändå bläh, det verkar som jag har fel om att det inte är Ana-Lucia som sköt Shannon. Jävla helvete. Reliable Spoiler my ass. Jag erkänner, jag hade fel. Bläh. Fuck. Hamstersoppa. Två nya favoritkaraktärer börjar växa fram, Ana-Lucia och Mr. Eko. Har gillat båda sedan första avsnittet vi fick se dom. På alla andra forum verkar Ana-Lucia vara hatobjekt number one, bara för att hon "slog på Sawyer så han fick ont". Bah, skitskön karaktär, och därmed sauna! Det verkar som "The Others" bara tar "The good people". Hmm... mystiskt. Det ska bli intressant med avsnitt åtta, när båda grupperna av överlevare äntligen förenas. Booyaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 En femtiolapp på att Sayid kommer att gå fullständigt apeshit på Ana-Lucia och hennes följe innan Jack, Locke, Kate, Michael och Jin kastar sig in i leken och de upptäcker att Sawyer håller på att kola vippen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Kanske ska in på CS tråden men det är nog ni som har mest nytta av denna länk: Tryck på länken och ladda hem en CS Source bana som är en kopia av rummet nere i the hatch! Banan = de_lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Promo's för ep08. http://rapidshare.de/files/7746961/02x08-C..._video.WMV.html http://rapidshare.de/files/7747214/02x08-C...eo-cdn.WMV.html OBS. INTE samma filer! Redigerad 18 november, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Det är kanske så att alla "the others" är Ethan och Nathan's alla kanske ser likadana ut och är lite som Michael Jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Det är kanske så att alla "the others" är Ethan och Nathan's alla kanske ser likadana ut och är lite som Michael Jackson Nathan var inte från "The Others". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Det är kanske så att alla "the others" är Ethan och Nathan's alla kanske ser likadana ut och är lite som Michael Jackson Det var Goodwin som var från the others Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts