Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Nån som såg Lost idag?

Ganska bra avsnitt men inget spännande!

Nån som vet vad som hände med killen som de trodde rövat bort Charlie och Claire(?), eller var han bara nåt annat? en illusion? jag kan ha missat nåt!

Ethan rom ?? Charlie dödade ju honom i något avsnitt :ermm: .

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som sett episod 7 än? Grymt bra avsnitt tycker jag :D

Ja det var jävligt bra, kul att se hur endel pusselbitar föll på plats.

Tex att det var Bernard som Boone fick kontakt med på radion och att Jin flöt iland osv. Nån mer än jag som tyckte att Nathan påminde starkt om Ethan? Nathan var altså killen som Ana-Lucia hade i hålet som sedan Goodwin (förrädaren) knäckte nacken på...

Både Nathan och Ethan kom från Kanada, deras namn är rätt lika, dom ser lika ut i ansiktet osv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det var jävligt bra, kul att se hur endel pusselbitar föll på plats.

Tex att det var Bernard som Boone fick kontakt med på radion och att Jin flöt iland osv. Nån mer än jag som tyckte att Nathan påminde starkt om Ethan? Nathan var altså killen som Ana-Lucia hade i hålet som sedan Goodwin (förrädaren) knäckte nacken på...

Både Nathan och Ethan kom från Kanada, deras namn är rätt lika, dom ser lika ut i ansiktet osv...

Sant :o

Och avsnittet var bra tycker jag, kan knappt vänta tills 8an!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoilers:

Riktigt bra avsnitt. Fast ändå bläh, det verkar som jag har fel om att det inte är Ana-Lucia som sköt Shannon. Jävla helvete. Reliable Spoiler my ass. Jag erkänner, jag hade fel. Bläh. Fuck. Hamstersoppa.

Två nya favoritkaraktärer börjar växa fram, Ana-Lucia och Mr. Eko. Har gillat båda sedan första avsnittet vi fick se dom. På alla andra forum verkar Ana-Lucia vara hatobjekt number one, bara för att hon "slog på Sawyer så han fick ont". Bah, skitskön karaktär, och därmed sauna!

Det verkar som "The Others" bara tar "The good people". Hmm... mystiskt.

Det ska bli intressant med avsnitt åtta, när båda grupperna av överlevare äntligen förenas. Booyaa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor