Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Vad hände typ innan hurley delade ut maten? De skulle ju spara maten men nu delar det runt? :)

Vene varför jag inte kollade den minuten eller sekunden, men hittade de vart det kommer mat eller liknande? :mellow:

Det här borde inte vara spoiler eftersom det va på Tv nyss o den som inte kolla får skylla sig själv :mellow:

Om jag kommer ihåg det rätt så ville Hurley spränga hela matrummet men Rose kom och stoppa honom typ. Sen berättade Hurley att han inte ville att alla skulle hata honom för att han inte kunde ge alla det dom ville ha, det var därför han ville spränga skiten. Tror sen Rose övertalade honom att han skulle dela ut allt istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kunde inte hålla mig, så jag kramade om katten som satt i min säng.

Sitter här med ett rivsår i ansiktet nu. :(

Själv har jag två rivsår på handleden. Vad är det med katter :lol:

Dagens (eller gårdagens) avsnitt var väldigt bra. Jag antar att The Others gömställe är en annan "hatch". Jag gissade att de finns fler på ön, då de i filmen sa att den första luckans plats var vald pga av den del av öns magnetfält.

Redigerad av RadiuZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens (eller gårdagens) avsnitt var väldigt bra. Jag antar att The Others gömställe är en annan "hatch". Jag gissade att de finns fler på ön, då de i filmen sa att den första luckans plats var vald pga av den del av öns magnetfält.

I "Orientation" videon säger dom ju att svanen är station 3/6. Minst två av dom finns iaf på ön (svanen och pilen). Troligen finns dom andra på ön också.

ska bli spännande att få veta hur deras antal reducerades...

Avsnitt 7... :lol:

Längtar efter det, det kommer bli ett väldigt speciellt avsnitt (titeln kanske ger några ledtrådar "The other 48 days").

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avsnitt 7...  :P

Längtar efter det, det kommer bli ett väldigt speciellt avsnitt (titeln kanske ger några ledtrådar "The other 48 days").

Ja, någon kanske vill veta...

Spoiler avsnitt 7;

The harrowing first 48 days in the lives of the tail section survivors are revealed.

Matthew Fox revealed that this episode will not feature any of the regular cast.

The entire seventh episode will be devoted to [Ana-Lucia's group]backstory, meaning, we find out precisely what happened to them for the past month and a half they’ve been on the island. And I hear their group has been TORTURED by the others… Some have been. Some are no more

Sen, lite snabbt om det som kommer hända nu i November;

Spoiler

During the November sweeps, you will not only be seeing the death of a major character, the tragedy will lead into one of the most unusual and compelling hours we have yet to produce. We won't spoil too much, but let's just say that the intense inside story of the tailies and their trials on the island will be told in a way that will surprise you - and those of you who have gotten used to "Lost's" method of telling stories in the present with flashbacks to the past are going to be thrown for what we hope is a fantastic thrill-ride of a loop on this one.

Sen, det om filmen som visades i "Svanen";

Fortfarande Spoiler;

The "Orientation" film's jarring jump cuts are actually what [Damon] Lindelof calls "missing pieces" that resulted when former hatch hermit Desmond spliced the broken movie back together after watching it too many times. Those missing pieces will become "very important plot points down the road."
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler:

Någon kanske kommer ihåg att jag postade några bilder här innan forumet krachade och posterna försvann. Hursomhelst, jag var väldigt förvirrad, jag blandade ihop det lite. Jag fick för mig att det på bild ett skedde före det på bild två, vilket var helt fel. Om det hade varit som jag sagt, hade det stått helt klart att scenen där Shannon ligger i Sayids armar, och den där Ana-Lucia precis avfyrat pistolen, var två ihopklippta scener, som klippts ihop för att se ut som en och samma. Hur det än är med den saken, så tror jag fortfarande ganska starkt på att Ana-Lucia faktiskt inte var den som dödade Shannon.

1. Man gjorde ganska stor sak av att Sayid gjorde sig av med sin pistol inne i hyddan, när han skulle "make:a sweet love" med Shannon. Vart tog den vägen? Varför behövde man visa det? Hmm...

2. Man ser faktiskt aldrig Shannon/Sayid och Ana-Lucias grupp i samma bild. Däremot ser man "någons" vänsterarm i samma ruta som Shannon/Sayid.

Kommer iof inte på något mer nu, men jag är 95% säker på att det inte är så som man först tror att det är. Räkna med en twist i avsnitt åtta!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler:

Någon kanske kommer ihåg att jag postade några bilder här innan forumet krachade och posterna försvann. Hursomhelst, jag var väldigt förvirrad, jag blandade ihop det lite. Jag fick för mig att det på bild ett skedde före det på bild två, vilket var helt fel. Om det hade varit som jag sagt, hade det stått helt klart att scenen där Shannon ligger i Sayids armar, och den där Ana-Lucia precis avfyrat pistolen, var två ihopklippta scener, som klippts ihop för att se ut som en och samma. Hur det än är med den saken, så tror jag fortfarande ganska starkt på att Ana-Lucia faktiskt inte var den som dödade Shannon.

1. Man gjorde ganska stor sak av att Sayid gjorde sig av med sin pistol inne i hyddan, när han skulle "make:a sweet love" med Shannon. Vart tog den vägen? Varför behövde man visa det? Hmm...

2. Man ser faktiskt aldrig Shannon/Sayid och Ana-Lucias grupp i samma bild. Däremot ser man "någons" vänsterarm i samma ruta som Shannon/Sayid.

Kommer iof inte på något mer nu, men jag är 95% säker på att det inte är så som man först tror att det är. Räkna med en twist i avsnitt åtta!

Ja jag tror som du. Plus att Shannon såg ju ut att ha blivit knivhuggen eller nåt, inte skjuten. Och vänsterarmen man såg, personen som den tillhörde, hade tröjan så den hängde utanför byxorna, men Ana-Lucias tröja eller linne hängde väl inte utanför byxorna? Kanske minns fel..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor