Funnylin Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Så det jag tittar på nu är säsong 1 med avsnitt upp till 24? Ja! Avsnitt 4 (?) igår. Sedan kommer det komma en andra säsong? Ja! Men den kommer nog inte till Sverige förens vintern 2005/2006. Vem är eran favorit i Lost då? Min är lätt Locke Ända sen jag såg avsnittet där Locks hemlighet avslöjas har jag gillat den karaktären. Men om det nu kommer en andra säsong, betyder inte det att dom inte kommer ifrån ön isåfall? Vem vet... Fy fan e 17 var ju skit bra Eller iallafall i slutet . Ska se det ikväll! Avslöja inget! Om man kollar på http://www.imdb.cin så bredvid Charlie står det 2004-? kommer han försvinna ur serien mån tro? :'( Man har inte fått sett va de där "monstret" e va? eller va de nu e.. aldrig sett de iaf.. men inte sett alla avsnitt... Nej man har inte fått se det än. fattar inte riktigt allt heller.. varför e dom på ön? jo, förstog att dom krascha... men varför krascha dom? vart skulle dom? vart e dom nu? bla bla.. kan nån förklara va de handlar om? Dom skulle flyga från Sidney till Los Angeles. Dom får problem, radion slutar fungera, dom flyger långt ur kurs. Planet krachar till slut, men ingen vet var dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Dom skulle flyga från Sidney till Los Angeles. Dom får problem, radion slutar fungera, dom flyger långt ur kurs. Planet krachar till slut, men ingen vet var dom är. Dom flög väll typ mot fuji eller nått ihopp om att hinna dit. Eller jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vem av dem är det som är Charlie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vem av dem är det som är Charlie? Han som knarkar... Han som spelar i drive shaft (hur stavs det?)... Han som brukar ha luva på sig (iaf i dom senaste)... han som har en gittar... han som är merry (eller pippin vem det nu är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kan någon skriva in alla repris-tider? Ser aldrig vanlig tid eftersom det konkurrerar med OC. - OC byter jag inte ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Han som knarkar... Han som spelar i drive shaft (hur stavs det?)... Han som brukar ha luva på sig (iaf i dom senaste)... han som har en gittar... han som är merry (eller pippin vem det nu är) Hrm, bas.... Kom dock på vem det var efter att ha kollat på imdb.com Fyfan vad ful gubbe Smiliesen alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kan någon skriva in alla repris-tider? Ser aldrig vanlig tid eftersom det konkurrerar med OC. - OC byter jag inte ut! Hmm jag vet inte rikigt men brukar inte det vara repris på typ söndagar ?? fast då på 2 program så det är varannan söndag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Fyfan jag såg precis 4de programmet ! Och det var skitbra som vanligt. Men jag blev lite besviken på Locke's "historia" . Men Han var förlamad när han gick på planet sen efter kunde han gå igen ! Fyfan vad jag älskar lost och fyfan vad jag älskar Locke ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 fyfan vad jag älskar Locke ! Uhm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Hurley är helt klart bäst i serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Hmm jag vet inte rikigt men brukar inte det vara repris på typ söndagar ?? fast då på 2 program så det är varannan söndag?? Nope, det var nog bara piloten dom visade repris på, på det sättet. Piloten var nämligen från början ett 2h avsnitt. ABC valde att klippa ner det till två avsnitt, men i flera andra länder har piloten sänts som ett helt. Varför TV4 valde att reprisera dom två första är nog mest att man ville ha fler tittare. Många slänger sig ner och ser på TV4s "söndagsfilmen" och får istället se Lost. Det kommer inte hända igen, i det långa loppet tjänar 4:an mer på att sända en film en söndagskväll. Men jag blev lite besviken på Locke's "historia" .Ähh den är bäst! Lite smått sorglig också. Locke: "This is my destiny! Don't tell me what I can't do!" Redigerad 24 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) De går ju repris på tisdagar.. vi tolvtiden.. på natten då asså... OMG!!! Funny!!! FÄRGEN!!! Redigerad 24 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ähh den är bäst! Lite smått sorglig också. Klart den är bäst ! Locke är bäst ! FUNNYLING GLÖMDE FÄRGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Nope, det var nog bara piloten dom visade repris på, på det sättet. Piloten var nämligen från början ett 2h avsnitt. ABC valde att klippa ner det till två avsnitt, men i flera andra länder har piloten sänts som ett helt. Varför TV4 valde att reprisera dom två första är nog mest att man ville ha fler tittare. Många slänger sig ner och ser på TV4s "söndagsfilmen" och får istället se Lost. Det kommer inte hända igen, i det långa loppet tjännar 4:an mer på att sända en film en söndagskväll. Ähh den är bäst! Lite smått sorglig också. Aha jag kollade inte på det så jag märkte inte att det bara var det avsnittet typ Men hurley e ju bäst av alla Dude... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Sådär nu har man sett avsnitt 17 också. Först vill jag ju bara säga att karaktärerna Jin och Sun är väldigt tråkiga så alla avsnitt som rör dom tenderar att vara under den normala kvalitéten (som dock är väldigt hög). Så även det här avsnittet. Själva mysteriet kring vem som gjorde det som avsnittet handlar om, slutade med en ganska väntad upplösning. Valde mellan den karaktären och Lock, trodde faktiskt stenhårt på att var Lock från början. Sen ändrade jag mig i scenen mellan den skyldige och Michael när dom står vi båten och snackar. Nu längtar jag till nästa avsnitt. Det är nämligen första avsnittet där Hurley är huvudpersonen. Veckan efter det är det Locks tur igen. Så jag förväntar mig två avsnitt av väldigt hög kvalitét dom kommande veckorna. Edit: För de ouppmärksamma (som jag):When Jin goes into the man's house to deliver the message the first time and the little girl is sitting on the couch with her dog, the TV program that she is watching is shown for a couple of seconds. The program shows Hurley getting into a car, so yet another connection between the survivors! Redigerad 24 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ok, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ok, Ehm...vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Charlie är lätt grymmast i serien hoppas man får se monstret nån gång det var ju monstret Locke såg, det fattar man ju. ett vildsvin på den storleken är nog tyngre än 100 kilo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hurley är helt klart bäst i serien Håller med. hans min innan han svimmar över han med skadan (som de skjuter) är så underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 25 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts