Siana Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Själv har jag bara sett de avsnitt som gått på Tv4. Jag kunde inte hålla mig förut, och tankade ner avsnitt 3 och såg i förväg... Men det är ju trist. Så nu tittar jag på dem på TV endast! Spoiler: På den amerikanska S02E03 får man se en liten trailer på slutet och då pratar Jin engelska! Ja, ni som ser iförväg har säkert redan vetat en massa... Men jag har hela tiden anat detta... Då jag är van vid att se honom prata engelska i 24... Fast det är klart, han säger bara en mening... (Everything is going to change) Så jag kan vara helt ute och cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Spoiler: Jin snackar inte engelska, bara i hurleys dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Själv har jag bara sett de avsnitt som gått på Tv4. Jag kunde inte hålla mig förut, och tankade ner avsnitt 3 och såg i förväg... Men det är ju trist. Så nu tittar jag på dem på TV endast! Spoiler: På den amerikanska S02E03 får man se en liten trailer på slutet och då pratar Jin engelska! Ja, ni som ser iförväg har säkert redan vetat en massa... Men jag har hela tiden anat detta... Då jag är van vid att se honom prata engelska i 24... Fast det är klart, han säger bara en mening... (Everything is going to change) Så jag kan vara helt ute och cyklar. Svar på spoiler: Är Jin med i 24? När kommer han in i den serien isådanafall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Svar på spoiler: Är Jin med i 24? När kommer han in i den serien isådanafall? "Jin" är inte med i 24, skådespelaren Daniel Dae Kim är (han är också med i Angel btw, som Gavin Park, en av dom onda advokatslusken). Säsong två, avsnitt 5 pm-6 pm och framåt, som "Agent Tom Baker". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Enligt discshop är det en 6-disc utgåva som kommer säljas i Sverige, dvs inget extramaterial, förutom kommentatorspår. Är du säker på att de är så?? varför skriver då cdon att de e 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 "Jin" är inte med i 24, skådespelaren Daniel Dae Kim är (han är också med i Angel btw, som Gavin Park, en av dom onda advokatslusken). Säsong två, avsnitt 5 pm-6 pm och framåt, som "Agent Tom Baker". Han var också med i Cityakuten förut som någon socialarbetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Spoiler: Jin snackar inte engelska, bara i hurleys dröm ... Glädjedödare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 ... Glädjedödare Ingen tvingade dig å läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 "Jin" är inte med i 24, skådespelaren Daniel Dae Kim är (han är också med i Angel btw, som Gavin Park, en av dom onda advokatslusken). Säsong två, avsnitt 5 pm-6 pm och framåt, som "Agent Tom Baker". Okej. Han är med i 3:an också tror jag. Har för mig att i ett av de sista avsnitten så blir Jack lite förbannad på Baker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Satt och glodde på dokumentären där de går igenom den första säsongen. Jag orkar inte precis börja följa den här skiten. Sånt tar upp för mycket dyrbar tid. Men det kanske finns någon vänlig själ här som kan lägga ihop de lösa trådarna för mig. Som jag har förstått det; så är det här nåt slags Twin Peaks för 2000 talet, men jag kan visserligen ha fel. Twin Peaks was some fucked up shit... och det här är bara lite smått flummigt. Em... OK... vad hände med den lille blatten och pedofilerna? Fick han ta den i röven eller? Vad fanns i "lådan" som de höll på att gräva upp? Och... om chansen finns... kan nån berätta: vad fan är det för fel på den där ön egentligen? Vad är det som lurar där. Jesus kanske...? Det skulle spara mig mycket tid... istället för att faktiskt kolla på skiten. Vilket jag kan glömma iallafall, då OC går samma tid och dag... och jag tänker inte riskera att få ögonen utklösta av galna markattor som ockuperar mitt vardagsrum varje onsdag klockan 21. - Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Em... OK... vad hände med den lille blatten och pedofilerna? Fick han ta den i röven eller? Vad fanns i "lådan" som de höll på att gräva upp? Och... om chansen finns... kan nån berätta: vad fan är det för fel på den där ön egentligen? Vad är det som lurar där. Jesus kanske...? Det skulle spara mig mycket tid... istället för att faktiskt kolla på skiten. Vilket jag kan glömma iallafall, då OC går samma tid och dag... och jag tänker inte riskera att få ögonen utklösta av galna markattor som ockuperar mitt vardagsrum varje onsdag klockan 21. - Pico 1. Vilka pedofiler ?? Mike och walt ja vad hände med dom ? Du menar på båten ? Dom snog ner dom vuxna och tog barnet sprängde båten och åkte iväg. 2. En liten snubbe som heter desmond som sitter och skriver in 4 15 16 23 42 på en dator varje 108 minut för att "rädda värden" 3. Who knows ? . Kanske Funny då men han räknar inte . Redigerad 1 november, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Fick dvdn nu idag... funnylin, verkar som du hade fel 7 disc... extra material är med fan, nu ska ja kolla hela dagen idag.. sen får ja inte se förens på söndag igen =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 2. En liten snubbe som heter desmond som sitter och skriver in 4 15 16 23 42 på en dator varje 108 minut för att "rädda värden" 4 8 15 16 23 42 t.o.m. Fick dvdn nu idag... funnylin, verkar som du hade fel 7 disc... extra material är med fan, nu ska ja kolla hela dagen idag.. sen får ja inte se förens på söndag igen =( Fan va bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 4 8 15 16 23 42 t.o.m. Hmm jag tyckte det var något som fattades när jag lästa upp dom för mig själv . Aja tur vi har dig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 2. En liten snubbe som heter desmond som sitter och skriver in 4 15 16 23 42 på en dator varje 108 minut för att "rädda värden" Låt mig se ifall jag har förstått rätt: det sitter alltså en liten gubbe i en låda nedgrävd i marken och knappar på en dator för att rädda världen? Well... thank God for decent people. Håller dock med dig. Füberlin sitter nog säkert nånstans i djungeln och pillar på något... förhoppningsvis inte sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Låt mig se ifall jag har förstått rätt: det sitter alltså en liten gubbe i en låda nedgrävd i marken och knappar på en dator för att rädda världen? Well... thank God for decent people. Håller dock med dig. Füberlin sitter nog säkert nånstans i djungeln och pillar på något... förhoppningsvis inte sig själv Nej det är en bunker han sitter i typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vad hände innan pausen? Missade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vad hände typ innan hurley delade ut maten? De skulle ju spara maten men nu delar det runt? Vene varför jag inte kollade den minuten eller sekunden, men hittade de vart det kommer mat eller liknande? Det här borde inte vara spoiler eftersom det va på Tv nyss o den som inte kolla får skylla sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Fan vad rörd man vart när Michel brättade att Rose mådde bra.. http://67.18.37.14/19/132/emo/crying2.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Fan vad rörd man vart när Michel brättade att Rose mådde bra.. http://67.18.37.14/19/132/emo/crying2.GIF Eller hur. Just då ville jag att Bernard och Rose skulle få träffa varandra och Rose kunde få ge sin Appolo-choklad så Bernard kunde bli glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts