Gurgel Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Kan du påminna mig lite? Kan inte komma på vem det kan tänkas vara. Ethan heter han . Och ja han skulle väll kunna vara en av dom andra eller nått . Fan Funnylin han före :/ Redigerad 29 oktober, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ethan Rom. Mannen som Desmond frågade efter var antagligen Kelvins ersättare. Ja just det. Men blev han mördad? De kanske han blev. Tack för att ni påminde mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja just det. Men blev han mördad? De kanske han blev. Tack för att ni påminde mig. Skjuten av Charlie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hur många avsnitt har visats av s2? 3st? visades avsnitt 21-24 i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Hur många avsnitt har visats av s2? 3st? visades avsnitt 21-24 i sverige? Alla avsnitt i s1 har visats i sverige... Alltså 1-24 Tror det är 3 st av s2 som har visats. Alltså s02e01-s02e03. Men jo det är väll rätt ? Redigerad 29 oktober, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Okej! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Alla avsnitt i s1 har visats i sverige... Alltså 1-24 Tror det är 3 st av s2 som har visats. Alltså s02e01-s02e03. Men jo det är väll rätt ? Nej fem avsnitt har visats av säsong två, men det är paus nu. Redigerad 29 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Nej fem avsnitt har visats av säsong två, men det är paus nu. Tror han menade i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hurley kanske e "him" som desmond fråga.... den där snögubbegåtan... den har väll hurley sagt också?? Ja precis! Jag tror samma sak. Dessutom kanske det är Hurleys fel att alla hamnade på ön? Han är den enda som vart i kontakt med nummrerna innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Ja precis! Jag tror samma sak. Dessutom kanske det är Hurleys fel att alla hamnade på ön? Han är den enda som vart i kontakt med nummrerna innan. Jo det beror ju på hur man ser det. Kan ju ha att göra med öns (möjligtvis spoiler) magnetfält också Redigerad 29 oktober, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hurley kanske e "him" som desmond fråga.... den där snögubbegåtan... den har väll hurley sagt också?? Vilken snögubbe gåta? Och vem mer än Hurley hade isåfall sagt den? Desmond..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Vilken snögubbe gåta? Och vem mer än Hurley hade isåfall sagt den? Desmond..? När han precis har fångat kate och locke frågar han om lock är "him" och han säger jag. Sedan mumlar han något snowman.. Typ cad sa den ena snömannan till den andre eller något. Kan inte höra vad han säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Då har man sett hela S1 på 6 dagar. ska ge mig på S2 snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Då har man sett hela S1 på 6 dagar. ska ge mig på S2 snart Haha, men du slår inte mig, såg hela s1 på 3 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Haha, men du slår inte mig, såg hela s1 på 3 dagar Kunde inte så snabbt, var tvungen att tänka på ration. är det bara jag, eller visar E1 och E2 av S2 i stort sätt samma sak? Redigerad 30 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kunde inte så snabbt, var tvungen att tänka på ration. är det bara jag, eller visar E1 och E2 av S2 i stort sätt samma sak? Hehe, hm ja i stort sett KalleR. Förutom att man får se lite från flotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Någon som vet datumet på S02E06 kommer i USA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Någon som vet datumet på S02E06 kommer i USA ? 16 november tror jag. Hoppas man överlever.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Någon som vet datumet på S02E06 kommer i USA ? 9:e November. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Då har man sett alla avsnitt, känns segt att behöva vänta mer än nån dag på nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts