Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Det blir bättre snart. Men en sak jag undra över, Jack frågade Desmund var han fick mat ifrån. Det svarade aldrig Desmund på så jag tror att man får reda på det nästa program, tror nämligen att dagen efter kommer ett paket med mat eller något.

Ja det låter vettigt. Eller så finns det ännu mer personer på ön som kommer med mat till dom. Eftersom det finns de andra kanske de också finns de tredje som har en matservering.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker de två senaste avsnitten inte varit så bra. Förra var mest en repris av avsnittet före det, och idag hände inte så värst mycket.

???

Man fick ju reda på vad Dharma var, och vad bunkern användes till. Hur Desmond kom dit. Att Locke fick sin tro av Helen. Bla bla...

Förvänta er inte att mer ska hända i kommande avsnitt.

Men en sak jag undra över, Jack frågade Desmund var han fick mat ifrån. Det svarade aldrig Desmund på så jag tror att man får reda på det nästa program, tror nämligen att dagen efter kommer ett paket med mat eller något.

Jasså? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir bättre snart. Men en sak jag undra över, Jack frågade Desmund var han fick mat ifrån. Det svarade aldrig Desmund på så jag tror att man får reda på det nästa program, tror nämligen att dagen efter kommer ett paket med mat eller något.

Har du missat det stora matförvaringsrummet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

???

Man fick ju reda på vad Dharma var, och vad bunkern användes till. Hur Desmond kom dit. Att Locke fick sin tro av Helen. Bla bla...

Förvänta er inte att mer ska hända i kommande avsnitt.

Jasså? :lol:

Filmen var lite småkul men annars var det inte så spännande. Man har väl blivit bortskämd med avsnitten innan dom två. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite Onödigt att prata om sånt när det är emot reglerna :P

Nämnde aldrig ordet ladda hem eller tanka hem. Förresten hur kan du tro att så många här vet så mycket om de inte gjort de? Dessutom har de pratat om de. Så du kan ju lägga ner ni Emil. Dessutom kan man ju ha en buske utanför fönstret som innehåller mycket.

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämnde aldrig ordet ladda hem eller tanka hem. Förresten hur kan du tro att så många här vet så mycket om de inte gjort de? Dessutom har de pratat om de. Så du kan ju lägga ner ni Emil. Dessutom kan man ju ha en buske utanför fönstret som innehåller mycket.

Och dessutom går ju säsong 2 på tv du sa väll inget om att ladda ner förutom att du pratade om din hallon buske utanför ditt fönster.. Du brukar väll gå ut o plocka hallon i den ?

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag tänkte på detta... Ni kommer väll ihåg han som Charlie sköt, kommer inte på namnet :o Men iallafall tror ni att han är en av "The Others", eller är han en av Desmonds polare, han är kanske "him" som Desmond frågade Locke efter.

Kan du påminna mig lite? Kan inte komma på vem det kan tänkas vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor