Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Det kommer det säkerligen bli. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 ... Vadå? Oväntat eller? Inte fan skulle tv4 få sända avsnitten före USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vadå? Oväntat eller? Inte fan skulle tv4 få sända avsnitten före USA Nej, jag tänker mer på hela grejen bara, att det kommer bli ett uppehåll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Såg nyss avsnitt kan ju säga att jag längtar som fan till nästa onsdag då när man såg eftewrtexterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Spoilers om när Lost utspelar sig. Efter förra avsnittet kan vi vara ganska säkra på att Lost utspelar sig en bit in i framtiden. Enligt Jins jobbansökan så är han född 1974. Han skriver också att han är 30 år, alltså träffades Sun och Jin först 2004. Mer exakt i Maj 2004 (May 7th~9th...Lantern festival). Hur många år efter det kan Lost utspela sig? 5 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Har fortfarande inte sett ett ända avsnitt av lost... Min mormor och morfar därimot 75 och 79, ser varje asvitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Vad besviken jag blev på senaste avsnittet, Det hände ju knappast något. Kommer Lost ha tre veckors uppehåll nu eller har jag fattat fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Kommer Lost ha tre veckors uppehåll nu eller har jag fattat fel? Det beror på om du följer TV4 eller ABC. ABC: Ja. TV4: Nej, det tror jag inte. Men dom kommer nog ta paus efter avsnitt 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Så det är alltså bekräftat att det är ett uppehåll på 3 veckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Har fortfarande inte sett ett ända avsnitt av lost... Min mormor och morfar därimot 75 och 79, ser varje asvitt Min morfar (67, tror jag) tittar också på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag tror att när ABC tar paus så hinner TV4 hinna ifatt lite grann. Så TV4 kanske är på avsnitt 6 när ABC är på 7 eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag tror att när ABC tar paus så hinner TV4 hinna ifatt lite grann. Så TV4 kanske är på avsnitt 6 när ABC är på 7 eller något. HAHA, så du tror att ABC väntar på TV4?!?!?! lmao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Min morfar (67, tror jag) tittar också på det. Haha det är rätt För övrigt så ser jag på frsta avsnittet nu, är jag lite sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 HAHA, så du tror att ABC väntar på TV4?!?!?! lmao Nej, han skrev att TV4 kommer hinna ikapp ABC när dom tar en paus. Inte att ABC tar en paus för att TV4 ska hinna ikapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nej, han skrev att TV4 kommer hinna ikapp ABC när dom tar en paus. Inte att ABC tar en paus för att TV4 ska hinna ikapp. Pheew, bradet.. Men jag tror inte att det kommer bli så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Pheew, bradet.. Men jag tror inte att det kommer bli så. Inte jag heller, tror TV4 kommer ta paus dom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Intressant avsnitt idag.. Men vem av dom har rätt, Jack eller John? Är det slumpen eller ödet? Jack eller John? Redigerad 26 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Tycker de två senaste avsnitten inte varit så bra. Förra var mest en repris av avsnittet före det, och idag hände inte så värst mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Tycker de två senaste avsnitten inte varit så bra. Förra var mest en repris av avsnittet före det, och idag hände inte så värst mycket. Mm det tyckte jag också, men det blir bättre snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Det blir bättre snart. Men en sak jag undra över, Jack frågade Desmund var han fick mat ifrån. Det svarade aldrig Desmund på så jag tror att man får reda på det nästa program, tror nämligen att dagen efter kommer ett paket med mat eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts