Tweak Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Frysir? Lär dig prata Sverige! *med arabdialekt* Du skulle skojaa där eller? Min svenska är nämligen utmärkt, vet mycket väl att det stavas frisyr, blev lite fel bara Svar på alla andras snack om super-spoilern: Jag tycker också det är skönt att hon dör, blir kul att veta vem som gör det. Appropå(stavning? ) hennes utseende så tycker jag att både Clarie och Kate (nästan iaf) är snyggare! Claire.. Redigerad 19 oktober, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Dom där "Andra" var snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Väldigt fräscha var dom! Värsta Zombies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Såg det nu, undra hur länge sedan det var Jack snackade med Demund (hette han så?) för första gången på fotbollsarenan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Men, gaah, jag ville ju se vad som hände nere i bunkern. Halva avsnittet var ju en jävla resumé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Men, gaah, jag ville ju se vad som hände nere i bunkern. Halva avsnittet var ju en jävla resumé! WörD. (egentligen wo.rd) men man får inte skriva det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Haha, förvånar mig att så många läste spoilern. Står det Super mega jävla jätte spoiler är det uppenbarligen svårt att hålla fingrarna i styr. Men, gaah, jag ville ju se vad som hände nere i bunkern. Halva avsnittet var ju en jävla resumé! Tyckte avsnitt 2 var riktigt bra när jag såg det. Men men, det mesta avslöjas i avsnitt tre om vad det är som pågår där nere. Redigerad 19 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Funnylin, vems tur är det att få flashbacks i avsnittet som kommer imorgon? (s02e05) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Funnylin, vems tur är det att få flashbacks i avsnittet som kommer imorgon? (s02e05) Sun. Edit: 10/18 - A female series regular will die at the hands of another female series regular. Source: Kristin on E!Online [Note: This was revealed during her on-air segment.] Vem tror ni ligger bakom? Kate, Sun, Claire, Ana-Lucia? Kanske vi äntligen ska få se lite av Kates mörkare sidor (hon är ju ändå på flykt, och hon var, om jag minns rätt, med på FBI's top ten list. Där hamnar inga vanliga småbrottslingar.) Redigerad 19 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vad fan menade dom med att det var 3 veckor kvar till nåt avsnitt, tyckte jag hörde nåt om det i slutet! Btw, kickass avsnitt (5 alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Du skulle skojaa där eller? Min svenska är nämligen utmärkt, vet mycket väl att det stavas frisyr, blev lite fel bara Svar på alla andras snack om super-spoilern: Jag tycker också det är skönt att hon dör, blir kul att veta vem som gör det. Appropå(stavning? ) hennes utseende så tycker jag att både Clarie och Kate (nästan iaf) är snyggare! Claire.. Aa jag skojja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vad fan menade dom med att det var 3 veckor kvar till nåt avsnitt, tyckte jag hörde nåt om det i slutet! Btw, kickass avsnitt (5 alltså) undrar samma sak, 3 weeks from tonight, wierd , avsnittet va rätt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Vad fan menade dom med att det var 3 veckor kvar till nåt avsnitt, tyckte jag hörde nåt om det i slutet! Btw, kickass avsnitt (5 alltså) Tills nästa avsnitt kanske? Jag vet iaf att det är paus ett tag nu. (Har inte sett senaste avsnittet så jag vet inte vad dom sa.) Redigerad 20 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Varför är det paus? Ska dom inte ha så stressigt att spela in eller? Redigerad 20 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 *Fnitter* Jag har sett avsnitt 3... Ska nog tanka ner de andra avsnitten, kan inte hålla mig... Fast det kommer bli tråkigt på onsdagarna sen... Hmmm. Jag ändra mig *Giggle* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Men vadå paus, åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh.. så TV hinner ifatt internet? Vart är världen påväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Varför är det paus? Ska dom inte ha så stressigt att spela in eller? Dom vill väl spara avsnitt 6 - 8 (eftersom det händer en del då, det vet ni som läst spoilers) till "November Sweeps". In the United States, the sweeps periods are used for measuring television audiences (based on Nielsen Ratings) and determining the advertising rates in the months of February, May, July, and November. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Kommer det bli en paus i Sverige också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Ja, det undrar jag också. För USA måste la visa innan Sverige för sända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Kommer det bli en paus i Sverige också? Det kommer det säkerligen bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts