Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Frysir? Lär dig prata Sverige! *med arabdialekt*

Du skulle skojaa där eller? :lol: Min svenska är nämligen utmärkt, vet mycket väl att det stavas frisyr, blev lite fel bara ^_^

Svar på alla andras snack om super-spoilern: Jag tycker också det är skönt att hon dör, blir kul att veta vem som gör det. Appropå(stavning? :P)

hennes utseende så tycker jag att både Clarie och Kate (nästan iaf) är snyggare!

Claire.. ;)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, förvånar mig att så många läste spoilern.

Står det Super mega jävla jätte spoiler är det uppenbarligen svårt att hålla fingrarna i styr. :)

Men, gaah, jag ville ju se vad som hände nere i bunkern. Halva avsnittet var ju en jävla resumé!

Tyckte avsnitt 2 var riktigt bra när jag såg det. Men men, det mesta avslöjas i avsnitt tre om vad det är som pågår där nere.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin, vems tur är det att få flashbacks i avsnittet som kommer imorgon? (s02e05)

Sun.

Edit:

10/18 - A female series regular will die at the hands of another female series regular. Source: Kristin on E!Online [Note: This was revealed during her on-air segment.]

Vem tror ni ligger bakom?

Kate, Sun, Claire, Ana-Lucia?

Kanske vi äntligen ska få se lite av Kates mörkare sidor (hon är ju ändå på flykt, och hon var, om jag minns rätt, med på FBI's top ten list. Där hamnar inga vanliga småbrottslingar.)

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skulle skojaa där eller? ;) Min svenska är nämligen utmärkt, vet mycket väl att det stavas frisyr, blev lite fel bara :shifty:

Svar på alla andras snack om super-spoilern: Jag tycker också det är skönt att hon dör, blir kul att veta vem som gör det. Appropå(stavning? :shifty:)

hennes utseende så tycker jag att både Clarie och Kate (nästan iaf) är snyggare!

Claire.. :)

Aa jag skojja!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan menade dom med att det var 3 veckor kvar till nåt avsnitt, tyckte jag hörde nåt om det i slutet!  :huh:

Btw, kickass avsnitt (5 alltså)

Tills nästa avsnitt kanske? Jag vet iaf att det är paus ett tag nu.

(Har inte sett senaste avsnittet så jag vet inte vad dom sa.)

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är det paus? Ska dom inte ha så stressigt att spela in eller?

Dom vill väl spara avsnitt 6 - 8 (eftersom det händer en del då, det vet ni som läst spoilers) till "November Sweeps".

In the United States, the sweeps periods are used for measuring television audiences (based on Nielsen Ratings) and determining the advertising rates in the months of February, May, July, and November.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor