Drewek Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vit text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nu vet jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 För sent! Fram med nakenbilden din lurifax! *Fnitter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 För sent! Fram med nakenbilden din lurifax! *Fnitter* Fan vad du har börjat skriva *Fnitter* då.. Funnit en feminimare sida av dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Har ju gått en timme.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Fan vad du har börjat skriva *Fnitter* då.. Funnit en feminimare sida av dig själv? Jajjemän. Det är den nye Siana ni skriver till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Har ju gått en timme.. Men jag hittade det själv inom en timme Men du kommer få se det någon gång, den som väntr på nåt gott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Men jag hittade det själv inom en timme Men du kommer få se det någon gång, den som väntr på nåt gott.. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag vill se mer av Kate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Se henne mera eller se mer av henne? Jag vill ha lite mera Charlie. Eller typ Shannon man vet inte så mycket av henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Se henne mera eller se mer av henne? Jag vill ha lite mera Charlie. Eller typ Shannon man vet inte så mycket av henne. Jag vill se mer av Sawyer. Fyfan vad han hade snygg frysir innan han kom till ön, den där backslicken han hade innan han blev tagen av polisen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Någon som kan skicka Lost.S02E04 till mig? MSN? Lindstr0m@hotmail.com.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag vill se mer av Sawyer. Fyfan vad han hade snygg frysir innan han kom till ön, den där backslicken han hade innan han blev tagen av polisen! Frysir? Lär dig prata Sverige! *med arabdialekt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Skriv vad då!! SUPER-MEGA-JÄVLA-JÄTTE-SPOILER (aka: Läs inte förihelvete) En av huvukaraktärerna kommer dö. En av dom andra huvudkaraktärerna kommer ligga bakom dennes död. This person is intentionally killed, although the reason will not be known to us immediately. This is not a LOST murder mystery though, it's more of a why'd they do it. The person who dies is a crash survivor. The person who kills them will not be revealed until the November sweeps week episode (of course). The network will dangle this information for a while to build anticipation. (Another "who shot JR" moment.) The full time-line is: Death in Episode 6. Rerun the following week. Then episode 7 which is mostly told in flashback from the tail-section point of view, but ends with a teaser of who killed ________. Then Episode 8 which reveals who the killer is. Look for this person to deceive everybody except for a select few Den som dör är (lite längre ner): Shannon. Jag varnade er. Redigerad 18 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Idag kommer ju avsnitt 2 på 4:an. Kan inte hålla mig Funnylin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Läs inte förihelvete Shannon. Jag varnade er. SPOILER !!!! Kände på mig att det var hon.. Men jag har aldirg gillat henne... Vet inte varför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 SUPER-MEGA-JÄVLA-JÄTTE-SPOILER (aka: Läs inte förihelvete) Spoiler : Lite synd, visserligen är hennes karaktär bitchig och inte det minsta intressangt men hon är snygg som faen! Synd att man förlorar lite ögongodis. Ioförsig är Claire jävligt söt. Evangane Lilly (Kate) är också väldigt handsome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 SPOILER !!!! Kände på mig att det var hon.. Men jag har aldirg gillat henne... Vet inte varför.. "Jag har aldrig gillat henne.. Det är bara bra att hon ryker.. Man känner sig inte säker när hon är med i serien.. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 "Jag har aldrig gillat henne.. Det är bara bra att hon ryker.. Man känner sig inte säker när hon är med i serien.. " Men hon är snygg, det kan du inte neka till..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 "Jag har aldrig gillat henne.. Det är bara bra att hon ryker.. Man känner sig inte säker när hon är med i serien.. " Precis. Hon kanske råkar skjuta Locke som hon höll på med förut. Nej vad skönt det ska bli när hon dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts