Adriian Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ja, bara satt och log helt fånigt då Men sen kom ju Sun och då blev det lite mer ledsamt. Jag med! Spoiler: Det verkar ju vara ett magnetfält på ön eftersom Jacks halsband drogs mot något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag med! Spoiler: Det verkar ju vara ett magnetfält på ön eftersom Jacks halsband drogs mot något. Dom har ju sagt att det var något som hade läckt ut, jag glömde nu bara för det vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jo jag tänkte på detta, men är det någon annan än jag som tyckte att kamera-mannen som filmade Hurley när han satt i bilen (avsnitt 4) är väldigt lik den svarta killen som är på andra sidan ön med Sawer och dom Spoilervarning! Bild 1 Mörka mannen på ön Bild 2 Kameramannen Ganska otydliga bilder men jag tycker dom är ganska lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag upprepar. Finns det någon sida med alla teorier och sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Spoilervarning! Bild 1 Mörka mannen på ön Bild 2 Kameramannen Ganska otydliga bilder men jag tycker dom är ganska lika. Nej, det är inte han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Såg avsnitt 4 ikväll Var ganska bra, men händfe inte speciellt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Måste dra upp.. Inget nytt som upptäckts? Redigerad 17 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Måste dra upp.. Inget nytt som upptäckts? Nope.. Tror iaf inte det.. Brr.. Snart är det dags för ett till ansnitt.. på onsdag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Nej, inte hört något nytt. Lite sex-teorier (numret sex alltså) och lite vidare utvecklade teorier av mig själv men de är inte värda att dela med sig av Det är många intressanta diskussioner och teorier på www.dharmasecrets.com Nån kanske redan har postat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Från S02E04 http://i21.photobucket.com/albums/b288/Kellogg76/walt.jpg Kolla förpackningen, det är ju Walt. Kanske inte något jättehäftigt men lite spännande var det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Från S02E04 http://i21.photobucket.com/albums/b288/Kellogg76/walt.jpg Kolla förpackningen, det är ju Walt. Kanske inte något jättehäftigt men lite spännande var det ändå. Soft det såg jag inte Står det möjligtvist missing på paketet eller ?Sen när skulle han ha varit missing innan dom krashade med planet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Från S02E04 http://i21.photobucket.com/albums/b288/Kellogg76/walt.jpg Kolla förpackningen, det är ju Walt. Kanske inte något jättehäftigt men lite spännande var det ändå. Det missade jag! Det var ju visst häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Soft det såg jag inte Står det möjligtvist missing på paketet eller ?Sen när skulle han ha varit missing innan dom krashade med planet? Spoiler: Det är ju bara en hallucination. --- Jag vet vad som kommer hända någon av huvudkaraktärerna inom dom kommande fyra avsnitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Spoiler: Det är ju bara en hallucination. --- Jag vet vad som kommer hända någon av huvudkaraktärerna inom dom kommande fyra avsnitten. Juste det var det. Så fort glömmer man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Spoiler: Det är ju bara en hallucination. --- Jag vet vad som kommer hända någon av huvudkaraktärerna inom dom kommande fyra avsnitten. Jag kan få reda på det jag. Men jag vill inte. Det förstör allt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Spoiler: Det är ju bara en hallucination. --- Jag vet vad som kommer hända någon av huvudkaraktärerna inom dom kommande fyra avsnitten. Skriv vad då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Skriv vad då!! Nä- ä! *Långnäsa* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nä- ä! *Långnäsa* Hahah men vafan! Jag vill ju veta. Postar nakenbild om det inte står i vit text i denna tråden inom en timme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hahah men vafan! Jag vill ju veta. Postar nakenbild om det inte står i vit text i denna tråden inom en timme! Bwahah! På dig själv då, hoppas jag!? ...Det här ser jag fram emot! *Sätter klockan* *Fnitter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vafan! Bög, det skulle ju vara avskräckande Haha säg då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts