Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Jo nu ere så att :'( :'(

Ne men :P Igår så slutade jag nästan presis kolla när Locke stiger fram o jack ser han. Locke blir pekad med en pistol i huvudet. vad händer sedan? slutade av ngn anledning kolla då :blink: Vare Desmond (han som jack mötte på stadion) som pekade med Pistolen? Och vad hände sen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo nu ere så att :'( :'(

Ne men :P Igår så slutade jag nästan presis kolla när Locke stiger fram o jack ser han. Locke blir pekad med en pistol i huvudet. vad händer sedan? slutade av ngn anledning kolla då :blink: Vare Desmond (han som jack mötte på stadion) som pekade med Pistolen? Och vad hände sen?

Man fick ju se vem det var som pekade me pistolen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nehe? på losts forum så kan man ju snacka om avsnitt 6.. då borde de väll gått i usa?

Borde och borde. Det har det i vilket fall som helst inte gjort.

Och vad hände sen?

Desmond säger "Put down your weapon, brother". Jack lägger inte ner pistolen, Desmond blir förbannad och skjuter hål i en luftrumma (hur det hade kunnat sluta med dödlig utgång får ni se i nästa avsnitt. :unsure: ). Jack får se Desmonds ansikte och säger "You?". Sen avslutas det (har jag för mig).

Skriver allt det här ur mitt trasiga korttidsminne. Bli frustrerad på Kellogs om det är fel. Förbannade basker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde och borde. Det har det i vilket fall som helst inte gjort.

Desmond säger "Put down your weapon, brother". Jack lägger inte ner pistolen, Desmond blir förbannad och skjuter hål i en luftrumma (hur det hade kunnat sluta med dödlig utgång får ni se i nästa avsnitt. :unsure: ). Jack får se Desmonds ansikte och säger "You?". Sen avslutas det (har jag för mig).

Skriver allt det här ur mitt trasiga korttidsminne. Bli frustrerad på Kellogs om det är fel. Förbannade basker.

Aha ok ;) Thx lilla funny banny...( ;) ) Men det förklarar skottljudet jag hörde :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som i sitt avsnitt 4 av säsong 2 fick en preview av nästa avsnitt? Isåfall, vad hände?

Edit: Någon som märkte när Michael och den där tjejen snackade, att i Lockes och deras läger vr de ju 42, och i deras som Ana Lucia var i var dom 23..Fyfan alltså :unsure:;)

Btw, blev tårögd när Bernhard fick veta att Rose(Rosie?) levde ;)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som i sitt avsnitt 4 av säsong 2 fick en preview av nästa avsnitt? Isåfall, vad hände?

Edit: Någon som märkte när Michael och den där tjejen snackade, att i Lockes och deras läger vr de ju 42, och i deras som Ana Lucia var i var dom 23..Fyfan alltså :unsure:;)

Btw, blev tårögd när Bernhard fick veta att Rose(Rosie?) levde ;)

Är det så att alla på planet överlevde kraschen?

BTW Kan ingen berätta lite om vad som händer i de avsnitt som inte visats på tv4 än?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddar ni ner? Gjorde  det sässong 1. Vart tråkigt. Är mer spännande att sitta kl. 9 och titta på tvn  :unsure:

Jo dom flesta gör väll det ;). Är väll lika spännande att sitta på Torsdags morgonen eller efter skolan och vänta tills man får se det ;) .

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor