Shady_4_life Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Phu.. Jag trodde på det.. Trodde inte att han skämtade.. Det lät så.. Bra på nå't sätt.. Tack Pani. -- Vad var det som hände då? HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHA HA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jo nu ere så att :'( :'( Ne men Igår så slutade jag nästan presis kolla när Locke stiger fram o jack ser han. Locke blir pekad med en pistol i huvudet. vad händer sedan? slutade av ngn anledning kolla då Vare Desmond (han som jack mötte på stadion) som pekade med Pistolen? Och vad hände sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jo nu ere så att :'( :'( Ne men Igår så slutade jag nästan presis kolla när Locke stiger fram o jack ser han. Locke blir pekad med en pistol i huvudet. vad händer sedan? slutade av ngn anledning kolla då Vare Desmond (han som jack mötte på stadion) som pekade med Pistolen? Och vad hände sen? Man fick ju se vem det var som pekade me pistolen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Man fick ju se vem det var som pekade me pistolen... Och det var Desmond. Fan vad bra säsong 2 verkar. Har kollat på avsnitt 1 och 2 från säsng 2 och idag kommer jag kolla på det 3dje avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Bra avsnitt, men man fick mer frågor än svar. Lite segt slut, men annars bra. S02E04 då. Redigerad 13 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Har avsnitt 4a kommit i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Har avsnitt 4a kommit i USA? ...avsnitt 6 har väll gått där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Har avsnitt 4a kommit i USA? Ja. BroDD: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Gillade också dagens avsnitt, var lite lugnare än de tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ja. BroDD: Nej. Nehe? på losts forum så kan man ju snacka om avsnitt 6.. då borde de väll gått i usa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHA HA What so funny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Nehe? på losts forum så kan man ju snacka om avsnitt 6.. då borde de väll gått i usa? Borde och borde. Det har det i vilket fall som helst inte gjort. Och vad hände sen? Desmond säger "Put down your weapon, brother". Jack lägger inte ner pistolen, Desmond blir förbannad och skjuter hål i en luftrumma (hur det hade kunnat sluta med dödlig utgång får ni se i nästa avsnitt. ). Jack får se Desmonds ansikte och säger "You?". Sen avslutas det (har jag för mig). Skriver allt det här ur mitt trasiga korttidsminne. Bli frustrerad på Kellogs om det är fel. Förbannade basker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Nehe? på losts forum så kan man ju snacka om avsnitt 6.. då borde de väll gått i usa? Det kanske är Fan Fiction? För 6:e avsnittet existerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Borde och borde. Det har det i vilket fall som helst inte gjort. Desmond säger "Put down your weapon, brother". Jack lägger inte ner pistolen, Desmond blir förbannad och skjuter hål i en luftrumma (hur det hade kunnat sluta med dödlig utgång får ni se i nästa avsnitt. ). Jack får se Desmonds ansikte och säger "You?". Sen avslutas det (har jag för mig). Skriver allt det här ur mitt trasiga korttidsminne. Bli frustrerad på Kellogs om det är fel. Förbannade basker. Aha ok Thx lilla funny banny...( ) Men det förklarar skottljudet jag hörde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Någon som i sitt avsnitt 4 av säsong 2 fick en preview av nästa avsnitt? Isåfall, vad hände? Edit: Någon som märkte när Michael och den där tjejen snackade, att i Lockes och deras läger vr de ju 42, och i deras som Ana Lucia var i var dom 23..Fyfan alltså Btw, blev tårögd när Bernhard fick veta att Rose(Rosie?) levde Redigerad 13 oktober, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Någon som i sitt avsnitt 4 av säsong 2 fick en preview av nästa avsnitt? Isåfall, vad hände? Vem som än svarar, skriv det med vit text annars får ni mängder av kuk i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Såg nyss avsnitt 3..det var jävligt spännande Fan kan knappt vänta till jag har 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Laddar ni ner? Gjorde det sässong 1. Vart tråkigt. Är mer spännande att sitta kl. 9 och titta på tvn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Någon som i sitt avsnitt 4 av säsong 2 fick en preview av nästa avsnitt? Isåfall, vad hände? Edit: Någon som märkte när Michael och den där tjejen snackade, att i Lockes och deras läger vr de ju 42, och i deras som Ana Lucia var i var dom 23..Fyfan alltså Btw, blev tårögd när Bernhard fick veta att Rose(Rosie?) levde Är det så att alla på planet överlevde kraschen? BTW Kan ingen berätta lite om vad som händer i de avsnitt som inte visats på tv4 än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Laddar ni ner? Gjorde det sässong 1. Vart tråkigt. Är mer spännande att sitta kl. 9 och titta på tvn Jo dom flesta gör väll det . Är väll lika spännande att sitta på Torsdags morgonen eller efter skolan och vänta tills man får se det . Redigerad 13 oktober, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts