Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Aja, förövrigt såg jag Lost s02e03 igår, asbra. Nu börjar det likna nått, men nått jag inte fattade var Spolier : Hur Desmond hade kommit till ön, fattade inte när han berättade. Sen undrar jag, vad gjorde Hanso för nått?

Undrar också det.. Vi får vänta på att Funnylin kommer och förklarar :shifty:

Flanders: Tycker inte Destination Lost var bra, man fick ju inte veta nånting nytt alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar också det.. Vi får vänta på att Funnylin kommer och förklarar :)

Flanders: Tycker inte Destination Lost var bra, man fick ju inte veta nånting nytt alls.

Ja, var var allt extra de hade lovat oss? Den nya överblicken på ön?

Blev grymt besviken. The Journey var mycket bättre. Den hängde iallafall ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Damn..  :lol:  :ermm:

Missade halva ansnittet.. Han precis se när Jack hoppade ner i "The Hatch"..

Vad hände innan det? Var det något intresannt?

Hurley berättar för Jack om siffrorna men Jack tror inte honom.

Jack sa att de skulle låta bli att klättra ner. Men Locke envisas. Kate går med honom och han hissar ner henne. Men nånting tar henne och Locke ger sig efter.

Jack kommer dit igen och klättrar ner.

Shannon letar efter Vincent i skogen och hör en massa viskningar och ser en genom blöt Walt säga "Press the button. No button's bad." baklänges. Hon tittar bor och när hon tittar tillbaka är han borta.

Jack tvingades, när han var läkare, att välja mellan att rädda en kvinna (Sin blivande fru) eller en 57 årig man (Shannons pappa) och valde kvinnan.

Tror inte du missade nåt annat. :lol:

Tyckte det var kul att avsnittet utspelade sig i real tid. :P

Tycker det var ett fantastiskt avsnitt.

Tror att allt är ett expriment från 60 talet (Kalla kriget) som har stått och muterat eller nåt.

Ända som är kvar är en forsknings station och nån som vaktar det. The Others är resten av forskarna efter att nåt gick fel. Tror att de svarta flygande rök varelserna fick flygplanet att störta och att det är en millitärzon och är orsaken att de inte har räddats. Tror siffrorna hade en stor del med exprimentet att göra och att varelserna kan ta över männsikor och att det var därför Desmond vacsinerade sig. (Det skulle förklara den mystiska sjukdom som personerna fick som hamnade på ön 16 år sen) Tror att de har läkande efekt med och att förmågan att uppfylla saker och var orsaken att Jacks fru kunde gå, Locke´s ben och Isbjörnarna.

Antingen det eller så hittade forskarna ön med de mystiska varelserna och bestämde sig för att utforska det.

Måste säga att Locke är blåst. Han har hittat en millitär bunker men tror fortfarande han har hittat gud. :wub:

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GAHAHAHAHA! :blink: Skön kommentar.

Aja, förövrigt såg jag Lost s02e03 igår, asbra. Nu börjar det likna nått, men nått jag inte fattade var Spolier : Hur Desmond hade kommit till ön, fattade inte när han berättade. Sen undrar jag, vad gjorde Hanso för nått?

Spoiler:

Desmond säger väl att hans båt krachade (whatever) på ön, han var ju i något "race around the world".

Hanso finansierade Dharma projektet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor