Tweak Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Aja, förövrigt såg jag Lost s02e03 igår, asbra. Nu börjar det likna nått, men nått jag inte fattade var Spolier : Hur Desmond hade kommit till ön, fattade inte när han berättade. Sen undrar jag, vad gjorde Hanso för nått? Undrar också det.. Vi får vänta på att Funnylin kommer och förklarar Flanders: Tycker inte Destination Lost var bra, man fick ju inte veta nånting nytt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Undrar också det.. Vi får vänta på att Funnylin kommer och förklarar Flanders: Tycker inte Destination Lost var bra, man fick ju inte veta nånting nytt alls. Nej de fick man inte..Men de va lost...o lost e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Finns det någon sida med alla teorier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Undrar också det.. Vi får vänta på att Funnylin kommer och förklarar Flanders: Tycker inte Destination Lost var bra, man fick ju inte veta nånting nytt alls. Ja, var var allt extra de hade lovat oss? Den nya överblicken på ön? Blev grymt besviken. The Journey var mycket bättre. Den hängde iallafall ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Undrar om man vinner nåt om jag säger varför desmond är i luckan på tv4.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 OMG så spännande! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Det var som tusan... Undra om man orkar hålla sig i en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Detta är sjukt, tror att ingenting på ön är riktigt nu när man hörde att Demand sa: - Ses i en annan värld. Då fattade jag att han var i luckan men det är fortfarande mycket mysterier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Dagens avsnitt var spännande, fast rätt så förutsägbart. Jag gissade att det var i luckan första scenen utspelade sig i när man såg lägenheten och att Desmond var killen i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Oooooooh vad jag längtar tills imorn !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vad är det då Meller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Oooooooh vad jag längtar tills imorn !! mig Too.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Damn.. Missade halva ansnittet.. Han precis se när Jack hoppade ner i "The Hatch".. Vad hände innan det? Var det något intresannt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Alla andra dog när ett nytt plan störtade på stranden. Dom är fast i en tidscirkel, allt upprepas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Alla andra dog när ett nytt plan störtade på stranden. Dom är fast i en tidscirkel, allt upprepas! NEJJJJ! :'( :'( :'( :'( Det måste ha varit skit spännande ju!! Fan, varför missade jag det? Snälla.. Säg att du ljuger.. Sluta plåga mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vad är det då Meller? Avsnitt 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 NEJJJJ! :'( :'( :'( :'( Det måste ha varit skit spännande ju!! Fan, varför missade jag det? Snälla.. Säg att du ljuger.. Sluta plåga mig.. Är du ironisk nu eller? Klart Jacker skämtade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Är du ironisk nu eller? Klart Jacker skämtade. Phu.. Jag trodde på det.. Trodde inte att han skämtade.. Det lät så.. Bra på nå't sätt.. Tack Pani. -- Vad var det som hände då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Damn.. Missade halva ansnittet.. Han precis se när Jack hoppade ner i "The Hatch".. Vad hände innan det? Var det något intresannt? Hurley berättar för Jack om siffrorna men Jack tror inte honom. Jack sa att de skulle låta bli att klättra ner. Men Locke envisas. Kate går med honom och han hissar ner henne. Men nånting tar henne och Locke ger sig efter. Jack kommer dit igen och klättrar ner. Shannon letar efter Vincent i skogen och hör en massa viskningar och ser en genom blöt Walt säga "Press the button. No button's bad." baklänges. Hon tittar bor och när hon tittar tillbaka är han borta. Jack tvingades, när han var läkare, att välja mellan att rädda en kvinna (Sin blivande fru) eller en 57 årig man (Shannons pappa) och valde kvinnan. Tror inte du missade nåt annat. Tyckte det var kul att avsnittet utspelade sig i real tid. Tycker det var ett fantastiskt avsnitt. Tror att allt är ett expriment från 60 talet (Kalla kriget) som har stått och muterat eller nåt. Ända som är kvar är en forsknings station och nån som vaktar det. The Others är resten av forskarna efter att nåt gick fel. Tror att de svarta flygande rök varelserna fick flygplanet att störta och att det är en millitärzon och är orsaken att de inte har räddats. Tror siffrorna hade en stor del med exprimentet att göra och att varelserna kan ta över männsikor och att det var därför Desmond vacsinerade sig. (Det skulle förklara den mystiska sjukdom som personerna fick som hamnade på ön 16 år sen) Tror att de har läkande efekt med och att förmågan att uppfylla saker och var orsaken att Jacks fru kunde gå, Locke´s ben och Isbjörnarna. Antingen det eller så hittade forskarna ön med de mystiska varelserna och bestämde sig för att utforska det. Måste säga att Locke är blåst. Han har hittat en millitär bunker men tror fortfarande han har hittat gud. Redigerad 12 oktober, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 GAHAHAHAHA! Skön kommentar. Aja, förövrigt såg jag Lost s02e03 igår, asbra. Nu börjar det likna nått, men nått jag inte fattade var Spolier : Hur Desmond hade kommit till ön, fattade inte när han berättade. Sen undrar jag, vad gjorde Hanso för nått? Spoiler: Desmond säger väl att hans båt krachade (whatever) på ön, han var ju i något "race around the world". Hanso finansierade Dharma projektet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts