FerkurZ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Usch, så bra det är hehe Gman g1 Mikolan. å som sagt spolers skriver man med vit färg *PleZ* ? lite spoiler grej här under Undrar fan va alla hans knivar är till för, locke's alltså. eller va han är för nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jävlar vad bra det är!! En sak jag inte förstår riktigt? Om detta gått på TV förut, finns det flera säsonger och hur många säsonger finns det totalt isåfall? Och hur många avsnitt finns det i varje säsong? Vad är det som visas nu? Är det (om det finns flera säsonger) först första säsongen och sedan andra i rad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jävlar vad bra det är!! En sak jag inte förstår riktigt? Om detta gått på TV förut, finns det flera säsonger och hur många säsonger finns det totalt isåfall? Och hur många avsnitt finns det i varje säsong? Vad är det som visas nu? Är det (om det finns flera säsonger) först första säsongen och sedan andra i rad? Lost har aldrig visatas på svensk TV förut. Men jag vet inte om det har visats utomlands förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) En sak jag inte förstår riktigt? Om detta gått på TV förut, finns det flera säsonger och hur många säsonger finns det totalt isåfall? Och hur många avsnitt finns det i varje säsong? Vad är det som visas nu? Är det (om det finns flera säsonger) först första säsongen och sedan andra i rad? Lost sändes för första gången någonsin i September 2004 på TV-kanalen ABC (Som ägs av Disney?) i USA (Sändes för första gången i Sverige för några veckor sedan). Hittils har det kommit ut 16 avsnitt i USA. Det sjuttonde sänds ikväll. Den första säsongen kommer innehålla 24 avsnitt. I säsong två antar jag att dom kommer gå ner på det normala avsnittsantalet 22 (Säsong två kommer dock inte förns hösten 2005). -------------------------------- Det var väl det Lock centrerade avsnittet som sändes idag? Har för mig att det var ett av mina favoriter. Locks bakgrund är intressant och faktumet att han kan göra något på ön som han inte kunde förut spär på spänningen väldigt mycket! btw: Ni får reda på vem kostymen är i nästa avsnitt (Jack centrerat). Redigerad 23 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 btw: Ni får reda på vem kostymen är i nästa avsnitt (Jack centrerat). Ser jag framemot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 btw: Ni får reda på vem kostymen är i nästa avsnitt (Jack centrerat). Yay! Gman, REVEAAAL YOURSELF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Yay! Gman, REVEAAAL YOURSELF! Själv tror jag snarare att det är resten av besättningen, som satt i den bakre delen av planet. Eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Själv tror jag snarare att det är resten av besättningen, som satt i den bakre delen av planet. Eller något. Ser ut som en gman iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ser ut som en gman iaf Men Gman är bara med i Half Life, om han inte bytt jobb vill säga... Hoppas han inte kommer och sabbar storyn i Lost nu bara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Men Gman är bara med i Half Life, om han inte bytt jobb vill säga... Hoppas han inte kommer och sabbar storyn i Lost nu bara!! Gman = Government mMan, term som användes under 60-talets kalla krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Gman = Government mMan, term som användes under 60-talets kalla krig Jaha... Trodde du menade Gman i HL... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Lost sändes för första gången någonsin i September 2004 på TV-kanalen ABC (Som ägs av Disney?) i USA (Sändes för första gången i Sverige för några veckor sedan). Hittils har det kommit ut 16 avsnitt i USA. Det sjuttonde sänds ikväll. Den första säsongen kommer innehålla 24 avsnitt. I säsong två antar jag att dom kommer gå ner på det normala avsnittsantalet 22 (Säsong två kommer dock inte förns hösten 2005). -------------------------------- Det var väl det Lock centrerade avsnittet som sändes idag? Har för mig att det var ett av mina favoriter. Locks bakgrund är intressant och faktumet att han kan göra något på ön som han inte kunde förut spär på spänningen väldigt mycket! btw: Ni får reda på vem kostymen är i nästa avsnitt (Jack centrerat). Så det jag tittar på nu är säsong 1 med avsnitt upp till 24? Sedan kommer det komma en andra säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vem är eran favorit i Lost då? Min är lätt Locke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Orkar itne vänta tills onsdag. *ftpar Lost.S01E05.White.Rabbit.HDTV.XViD-LOL.avi till xboxen* *njuter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Men om det nu kommer en andra säsong, betyder inte det att dom inte kommer ifrån ön isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Fy fan e 17 var ju skit bra Eller iallafall i slutet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Lost är bra program, locke är mystisk och bra. Vad var det han såg i djungeln som var jättestort? Var det vildsvinsmamman som vägde 100 kg eller pappan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ska snart se (om en timma typ) se avsnitt 17... Handlar om Jin. INte för att jag gillar Jin men det ska bli spännande att se. Nu kanske man får reda på varför han kom hem med blodiga händer när avsnittet handlade om Sun eller vad hon heter Om man kollar på http://www.imdb.cin så bredvid Charlie står det 2004-? kommer han försvinna ur serien mån tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Man har inte fått sett va de där "monstret" e va? eller va de nu e.. aldrig sett de iaf.. men inte sett alla avsnitt... fattar inte riktigt allt heller.. varför e dom på ön? jo, förstog att dom krascha... men varför krascha dom? vart skulle dom? vart e dom nu? bla bla.. kan nån förklara va de handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Öhm Fixar Avsnitt 4a nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts