Pico Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Spoilah: Kostymmannen är Jacks (döda) far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hopp... Ska iallafall förboka dvd:n som kommer den 2 november på cdon.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hmm, den Svarta Röken. Det kan ju bara inte vara en forsknings station (Som jag började tro) Den har ju synts till flera gånger. Första gången i pilotavsnittet där den spränger en flygplans moter. Och i sista avsnittet såg Kate och Jack den svarta röken flyga genom skogen och ett konstigt chatter eller fnitter hördes från dem. Sedan släpades Locke iväg i en mystisk svart rökliknande kedja (Ingen vanlig kedja) och ett ljud av en kedja halas in kan höras. Och när Kate sprängde "monstret" som tog Locke så flög samma konstiga svarta rök ut och iväg. Och vem vet vilka fler gånger den har synts utan vi märkt det. Dessutom har maskin ljud hörts när "monstrena" har uppenbarats sig. Var det svart rök som sprutade upp ur marken där träden flög iväg? Vad är den svarta röken? Hur kontrollerar den monstrena" (Om det är maskiner) och vad är det igentligen som pågår? Jag började tro att det inte var nåt övernaturligt men nu känns det tydligt att det är det. Jag vill gärna höra vad ni tror. Själv går tankarna alltid till en Apocalypse med onda demoner. Allt verkar så magiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Tror att det är sånna där nanobots, små robotar eller vad det nu betydde. Nano är ju inget speciellt stort, så jag kan tänka mig det. Redigerad 11 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hmm, den Svarta Röken. Det kan ju bara inte vara en forsknings station (Som jag började tro) Den har ju synts till flera gånger. Första gången i pilotavsnittet där den spränger en flygplans moter. Och i sista avsnittet såg Kate och Jack den svarta röken flyga genom skogen och ett konstigt chatter eller fnitter hördes från dem. Sedan släpades Locke iväg i en mystisk svart rökliknande kedja (Ingen vanlig kedja) och ett ljud av en kedja halas in kan höras. Och när Kate sprängde "monstret" som tog Locke så flög samma konstiga svarta rök ut och iväg. Och vem vet vilka fler gånger den har synts utan vi märkt det. Dessutom har maskin ljud hörts när "monstrena" har uppenbarats sig. Var det svart rök som sprutade upp ur marken där träden flög iväg? Vad är den svarta röken? Hur kontrollerar den monstrena" (Om det är maskiner) och vad är det igentligen som pågår? Jag började tro att det inte var nåt övernaturligt men nu känns det tydligt att det är det. Jag vill gärna höra vad ni tror. Själv går tankarna alltid till en Apocalypse med onda demoner. Allt verkar så magiskt. Men den svarta röken dom såg var ju bara en vanlig brasa för helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hmm, den Svarta Röken. Det kan ju bara inte vara en forsknings station (Som jag började tro) Den har ju synts till flera gånger. Första gången i pilotavsnittet där den spränger en flygplans moter. Och i sista avsnittet såg Kate och Jack den svarta röken flyga genom skogen och ett konstigt chatter eller fnitter hördes från dem. Sedan släpades Locke iväg i en mystisk svart rökliknande kedja (Ingen vanlig kedja) och ett ljud av en kedja halas in kan höras. Och när Kate sprängde "monstret" som tog Locke så flög samma konstiga svarta rök ut och iväg. Och vem vet vilka fler gånger den har synts utan vi märkt det. Dessutom har maskin ljud hörts när "monstrena" har uppenbarats sig. Var det svart rök som sprutade upp ur marken där träden flög iväg? Vad är den svarta röken? Hur kontrollerar den monstrena" (Om det är maskiner) och vad är det igentligen som pågår? Jag började tro att det inte var nåt övernaturligt men nu känns det tydligt att det är det. Jag vill gärna höra vad ni tror. Själv går tankarna alltid till en Apocalypse med onda demoner. Allt verkar så magiskt. Allt har en naturlig förklaring har dom som skriver lost sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Kollade på sammanfattning idag, har sett några avsnitt och undrar en sak. Vem fan är det med kostym som går runt på ön, fick mig att tänka på Halflife. Och dom där sakerna som sprängde träd mm. Tror att jag har sett några liknande varelser på en Urban Videos ( dom mystiska, finns Urban chaos videos med). Tror den hette Fact or fiction eller något sånt. Finns det någon som har svaren på dessa mysterierna? Han i kostymen var Jacks pappa iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Tror att det är sånna där nanobots, små robotar eller vad det nu betydde. Nano är ju inget speciellt stort, så jag kan tänka mig det. Men nonobots är ju skit småa? Typ en nanometer eller nå't sånt.. Hur skall man kunna se dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Men den svarta röken dom såg var ju bara en vanlig brasa för helvete. En vanlig brasa som flyger genom skogen, hakar en kedja om Lockes ben och spränger en flygplans motor? Hur set det ut när du grillar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 En vanlig brasa som flyger genom skogen, hakar en kedja om Lockes ben och spränger en flygplans motor? Hur set det ut när du grillar??? Men IQ.se, man såg ju på förra avsnittet (det sista för säsong 1) att det bara var en brasa. Geez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Men nonobots är ju skit småa? Typ en nanometer eller nå't sånt.. Det är miljontals av dom i sådana fall. Men IQ.se, man såg ju på förra avsnittet (det sista för säsong 1) att det bara var en brasa. Geez. What? Edit: Kom på att du kanske menar brasan som "The others" skulle ha antänt. Det är inte det vi talar om. Redigerad 11 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Men IQ.se, man såg ju på förra avsnittet (det sista för säsong 1) att det bara var en brasa. Geez. Där var ingen eld i närheten och den flög vågrätt genom skogen. Och hur såg man det var från en vanlig brasa? Kolla klippet igen NOGRANT! http://oak.cats.ohiou.edu/~ms322801/lostturbineenhanced.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Där var ingen eld i närheten och den flög vågrätt genom skogen. Och hur såg man det var från en vanlig brasa? Kolla klippet igen NOGRANT! http://oak.cats.ohiou.edu/~ms322801/lostturbineenhanced.gif Ser ut som stealth plan typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Mer Lost- konspirationer tack! Blir mer spännande med dom. Upptäckte den där röken då Locke nästan vart neddragen i det där hålet av den där... saken. Tyckte det såg ut som "monstret" sög in röken från dynamiten i ett hål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Där var ingen eld i närheten och den flög vågrätt genom skogen. Och hur såg man det var från en vanlig brasa? Kolla klippet igen NOGRANT! http://oak.cats.ohiou.edu/~ms322801/lostturbineenhanced.gif Det där är väll faan inte rök Ser ut som en metallbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Det där är väll faan inte rök Ser ut som en metallbit Tror inte det. Tror det är samma väsen som Kate och Jack såg i skogen innan säkerhets systemet anföll dem. Ursäckta om jag varit otydlig. När jag sa svarta röken (Vilket det kallas på fans forumen) så menar jag inte rök pelaren som the others gjorde utan det svarta väsen som flög genom skogen precis i början på förra avsnittet. Kate ser ett svart rökliknande väsen flyga mellan träden, frågar Jack om han också såg det vilket han gjorde. Sen anfaller säkerhets systemet. Locke går för att titta närmare, han blir anfallen, en svart skuggliknande kedja tar tag i hans ben och släpar iväg honom och försöker dra ner honom i ett hål. Kate slänger ner en dynamit i hålet. Efter explosionen kommer det svarta väsenet upp igen och flyger snabbt bort och Kate och Jack sirrat på det med skrämda blickar. Det är DEM jag menar med svarta röken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tror inte det. Tror det är samma väsen som Kate och Jack såg i skogen innan säkerhets systemet anföll dem. Ursäckta om jag varit otydlig. När jag sa svarta röken (Vilket det kallas på fans forumen) så menar jag inte rök pelaren som the others gjorde utan det svarta väsen som flög genom skogen precis i början på förra avsnittet. Kate ser ett svart rökliknande väsen flyga mellan träden, frågar Jack om han också såg det vilket han gjorde. Sen anfaller säkerhets systemet. Locke går för att titta närmare, han blir anfallen, en svart skuggliknande kedja tar tag i hans ben och släpar iväg honom och försöker dra ner honom i ett hål. Kate slänger ner en dynamit i hålet. Efter explosionen kommer det svarta väsenet upp igen och flyger snabbt bort och Kate och Jack sirrat på det med skrämda blickar. Det är DEM jag menar med svarta röken. Kk, då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tror inte det. Tror det är samma väsen som Kate och Jack såg i skogen innan säkerhets systemet anföll dem. Har förstått dig hela tiden, och tror också att det är samma väsen eller sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 En vanlig brasa som flyger genom skogen, hakar en kedja om Lockes ben och spränger en flygplans motor? Hur set det ut när du grillar??? GAHAHAHAHA! Skön kommentar. Aja, förövrigt såg jag Lost s02e03 igår, asbra. Nu börjar det likna nått, men nått jag inte fattade var Spolier : Hur Desmond hade kommit till ön, fattade inte när han berättade. Sen undrar jag, vad gjorde Hanso för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Såg Destination - Lost igår Var rätt bra faktist... ska se avsnitt 3 säsong 2 idag elelr imon..men pappa som redan sett de sa att de inte var så bra så ja vettifan om ja har ork att se de, men får väl göra de endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts