Jacker Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Shiat, kan knappt bärga mig tills Onsdag. *SPOILER*Vad var det för "sak" som släpade på Locke? Höll ögonen på helspänn ihop om att få se nåt, och jag tyckte jag kunde skymta någon sorts tentakel. Verkar som en jättebläckfisk ligger begravd på ön och busar. Och när dom slängt ned dynamiten såg det ut som röken sögs ned i ett av hålen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Tänkte ni på i avsnittet s02e02 att loggon som Desmond har på dig och den Locke såg när han kom ner till "The Hatch", att den loggon sitter på hajens fena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Tänkte ni på i avsnittet s02e02 att loggon som Desmond har på dig och den Locke såg när han kom ner till "The Hatch", att den loggon sitter på hajens fena. Spoiler Inte riktigt samma logo, den nere i "forskningstation svanen" (vilket "the hatch" nu kan kallas) har en svan i mitten, hajen verkar höra till en annan forskningstation eftersom svanen saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Tänkte ni på i avsnittet s02e02 att loggon som Desmond har på dig och den Locke såg när han kom ner till "The Hatch", att den loggon sitter på hajens fena. Nej ska kolla nu. Edit: Tänk ifall det var meningen att dom skulle krasha för att några forskare ville se vad som hände med människorna som lever på ön, Alltså tänk ifall hela ön är ett forsknings project Redigerad 9 oktober, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nej ska kolla nu. Edit: Tänk ifall det var meningen att dom skulle krasha för att några forskare ville se vad som hände med människorna som lever på ön, Alltså tänk ifall hela ön är ett forsknings project Ojoj, den teorin har kommit upp många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 ASSÅ!!! kan inte nån starta en ny topic om LOST, men till er som REDAN sett NÅGRA av avsnitten,skit störigt för oss som inte sett det, även om ni skriver spoiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 På tisda skulle de väll va nå special grejs eller nånting... nån som vet exakt va de e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 På tisda skulle de väll va nå special grejs eller nånting... nån som vet exakt va de e? "Destination Lost" - sändes 21:a september i USA. Det är en recap av säsong ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Mina undertexter till både Lol och TCMs release är inte riktigt synkade. Dem funkar i början men efter typ 2 minuter blir dem osynkade. Har nån några undertexter till någon release (helst Lol) som är synkade? Kan nån lägga upp dem i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Mina undertexter till både Lol och TCMs release är inte riktigt synkade. Dem funkar i början men efter typ 2 minuter blir dem osynkade. Har nån några undertexter till någon release (helst Lol) som är synkade? Kan nån lägga upp dem i så fall? Spela i winamp och ändra själv? Inte svårt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Spela i winamp och ändra själv? Inte svårt alls. Vilket program ändrar man i och hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Vilket program ändrar man i och hur gör man? För mig kommer det upp en sak nere i aktivitetsfältet när jag kollar på film med winamp och det ligger undertexter i samma mapp åtminstone. Kommer inte ihåg såhär på rak arm eftersom mitt winamp och kolla på film är lite f00kat just nu, men du borde kunna klara det själv tycker jag. Klicka bara på ikonen där nere och testa dig fram så ska du se att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 "Destination Lost" - sändes 21:a september i USA. Det är en recap av säsong ett. Värt att se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 "Destination Lost" - sändes 21:a september i USA. Det är en recap av säsong ett. Vadå recap? typ sammanfattning av säsong 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Som jag fattade det från GP skulle det vara med "tillbaka blickarna" eller vad man ska kalla det. Alltså när man får se hur det var innan dom krashade och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Ikväll e det stor kväll det är 2 viktiga saker, 1."Destination LOST" men den anda Saken är EXTREMT viktigt för alla som missade det 25 avsnittet,asså säsongsavslutningen förra onsdagen!! 2. 25 avsnittet visas på Tv4 ikväll kl.23.55 tror jag det va, kolla själva för säkerhets skull! så MISSA INTE kvällens TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Missat en massa avsnitt, men kollade idag på destination lost... o ja fatta inte riktigt.. dödade sawyer jacks pappa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Missat en massa avsnitt, men kollade idag på destination lost... o ja fatta inte riktigt.. dödade sawyer jacks pappa? Nej, Sawyer vart lurad att döda nån annan person.. Jacks pappa drack för mycket dricka? Redigerad 11 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Kollade på sammanfattning idag, har sett några avsnitt och undrar en sak. Vem fan är det med kostym som går runt på ön, fick mig att tänka på Halflife. Och dom där sakerna som sprängde träd mm. Tror att jag har sett några liknande varelser på en Urban Videos ( dom mystiska, finns Urban chaos videos med). Tror den hette Fact or fiction eller något sånt. Finns det någon som har svaren på dessa mysterierna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts