Adriian Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Jillessons text funkade var inte riktigt synkad för mig även ifall den ska vara synkad för TCM:rippen (som jag har). Funkade den för er? Edit. Trådens 700:e post . Redigerad 7 oktober, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jillessons text funkade var inte riktigt synkad för mig även ifall den ska vara synkad för TCM:rippen (som jag har). Funkade den för er? Edit. Trådens 700:e post . Inte kollat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lost, Vad händer där...Såg ett halvt avsnitt en gång och det sög tyckte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lost, Vad händer där...Såg ett halvt avsnitt en gång och det sög tyckte jag Börja se på det igen då..kanske lite sent men brukar kunna finns tillbaka blickar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Börja se på det igen då..kanske lite sent men brukar kunna finns tillbaka blickar Annars kan man gå till ett växthus med brettsortiment, har man tur har dom växta-lostus =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Såg nyss avsnitt 1 på säsong 2 Riktigt bra var det , riktigt förvånad blev jag i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Såg nyss s02e01 och s02e02 dom var riktigt bra, Ska se s02e03 om 7 minuter Edit: Nu har jag sett s02e03 också, Men när kommer s02e04 ut? eller har det redan kommit ut? Måste se det Redigerad 7 oktober, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Såg också nyss 2:an, men vi har 3:an hemma , men tror inte att ja orkar se den idag..får se den på måndag när ja kommit hem från gbg iställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Hehe, har sett klart Exodus, pt. 1 nu. Sannerligen spännande och rörande på samma gång. Hoppsan, varför detta plötsliga avbrott i mitt Lost-maraton? Eh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Du ville skryta om det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Vilken bravad. Sannerligen. Edit: Kalla mig trög och smiska mig snorgrön, men är Ethan (snubben som kidnappade Claire och sköts till döds av Charlie) en av "the Others" som Danielle dillar om? Redigerad 7 oktober, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vilken bravad. Sannerligen. Edit: Kalla mig trög och smiska mig snorgrön, men är Ethan (snubben som kidnappade Claire och sköts till döds av Charlie) en av "the Others" som Danielle dillar om? Det vet man inte, men det är högst troligt eftersom att han inte var med på planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Var det inte någon teori att han kunde "framkalla" saker/djur? För när han läser om fågeln så åker ju en fågel rakt i rutan och när isbjörnarna kom så hade han kollat på dom innan i hurlys serie tidning ? Har för mig typ funny sa det förut eller någon annan. Ahaaa... Cooolt Fast det visste väl inte "piraterna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ahaaa... Cooolt Fast det visste väl inte "piraterna" Nej det viste dom nog inte eller vad vet jag . Dom kanske suttit o skogen och kollat på honom eller sp "viste" dom att han skulle komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Varje onsdag så kommer ett nytt avsnitt för att svara på nåns fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Varje onsdag så kommer ett nytt avsnitt för att svara på nåns fråga Ja på TV4 är det varje onsdag. Men kommer det ut ett nytt i USA eller buskarna varje onsdag också? Jag såg hela s01 på Tv4 men nu vill jag se s02 snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ja på TV4 är det varje onsdag. Men kommer det ut ett nytt i USA eller buskarna varje onsdag också? Jag såg hela s01 på Tv4 men nu vill jag se s02 snabbare I buskarna kommer det väll ut ett nytt avsnitt varje ons/torsdag. Eftersom dom har andra tider . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ja på TV4 är det varje onsdag. Men kommer det ut ett nytt i USA eller buskarna varje onsdag också? Jag såg hela s01 på Tv4 men nu vill jag se s02 snabbare Aah det var USA jag menade det sänds där varje onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Hmm... ny teaser sida: http://www.mrclucks.com/ Spoilers: I avsnitt 4 kommer man få veta att Hurley arbetar på Mr. Cluck. btw, när det blinkar kommer följande upp http://img181.imageshack.us/my.php?image=jack31jh.jpg - Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nån annan som tänkt på att det är lite kul att Lost sponsras av hitta.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts