Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Fyfan, lost s02e03 fyfan, luv it.  :wub:

Jag trodde inte att han skulle trycka någon gång.

Spoiler:

Ja, bra avsnitt. Är dock lite konfunderad över Helen. Ni minns alla Helen från Walkabout, right? Det är tjejen som Locke pratar med i telefon (han försöker släpa med en henne på walkabout "I bought two tickets." "We've been over this Locke, you know I can't date customers."), hon verkar vara en telesex tjej. So I'm thinking. Locke förlorar Helen (Katey Sagal), blir paralyserad, och börjar ringa till en telesex linje för att snacka. Längtar efter nästa Locke-avsnitt. Hans "backstory" är överlägsen. Han är en riktigt intressant karaktär. Jag vill veta vad som händer med Helen, och om det är en förlust av henne som gör Locke paralyserad. Nu!

Hanso foundation, har det något med Jin eller Sun att göra måntro? Skulle förvåna mig om det inte hade det, eftersom allt hänger ihop.

Edit: Hanso var visst inte så asiatiskt (hans namn var Alvar Hanso), undrar vart jag fick det ifrån.

Hmm, om jag kommer på mer... skriver jag mer.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN DIN IDIOT! Jag som hoppade över den teasern!

*EDIT*

Han tog bort spoilern, som han fuckade upp...

Äh klaga inte, mina "schyssta" klasskompisar som knappt vet vad lost är hade roligt nog läst ab:s artikel om vilka som dör i lost, fick ju sjäääääääälvklart reda på det också.

sen om det är sant eller inte vetifan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor