Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

fan va gött att 2:a säsongen kommer direkt nästa onsdag :ph34r:

Fusk! Ni som följt det på TV4 behöver bara vänta en vecka mellan säsongerna, vi andra fick vänta hela sommaren. :'(

Fast nu ska vi inte vara sådana. Tycker fan att det är coolt att TV4 sänder avsnitten bara 3 veckor efter USA (undrar om vi är första utländska landet att sända säsong 2, utom Kanada och Australien [?] då). Eloge för fan!

Vem är Harley, och vem är Hurley? Hurley är tjockisen va?
Finns ingen som går under namnet Harley, och Hurley är "tjockisen", ja.

Fan, fan FAN om Sawyer dör! Han blev ju skjuten i dagens avsnitt! Men, i och med artikeln på aftonbladet så verkar han ju fortfarande hålla på och spela in.

Spoiler:

Dom vågar inte döda Sawyer, han har alldeles för stor "fanbase".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SPOILER:VET INTE HUR MAN BYTAR FÄRG SÅ TITTA BORT OM MAN INTE VILL SE!!

För er som Undrade om Sawyer dör, allt jag kan säga e att inte i det första avsnittet i Säsong 2...dessa bilderna e från säsong 2, vet dock inte när i säsongen...

Redigerad av Shady_4_life
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit vad jag längtar efter att komma hem från skolan imorn och få se avsnitt 3 :ph34r:

Jupp, det är ju "The critical episode" som producenterna talat sig varma över. Att det dessutom är fokuserat på Locke är en enorm bonus.

Handen på hjärtat, det mest känsloladdade ögonblicket i hela serien var i "Walkabout" när kameran zoomar ut från skrivbordet och man får se att Locke sitter i rullstol "Don't tell me what I can't do!" :'(

Så vackert. Locke har varit favoriten ända sedan dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Handen på hjärtat, det mest känsloladdade ögonblicket i hela serien var i "Walkabout" när kameran zoomar ut från skrivbordet och man får se att Locke sitter i rullstol "Don't tell me what I can't do!" :'(

Så vackert. Locke har varit favoriten ända sedan dess.

Jupps, fan vad chockad man blev :wub: Eller i gårdagens avsnitt på TV4, Lockes vettskrämda blick... Tufft.

Jag kunde inte hålla mig från att titta på spoilerbilderna.

Negern såg helt jeffla galen ut :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De var väl kåta... :o

Nej men antagligen för att använda honom som slav, typ. :wub: :'(

Var det inte någon teori att han kunde "framkalla" saker/djur? För när han läser om fågeln så åker ju en fågel rakt i rutan och när isbjörnarna kom så hade han kollat på dom innan i hurlys serie tidning ?

Har för mig typ funny sa det förut eller någon annan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor