Tweak Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Läääängtar tills nästa avsnitt på säsong 2 kommer !! Spoiler-varning. Det är gult, kanske syns så kolla verkligen inte på detta om ni följer det på tv. Satan, det funkade inte.. Hur gör man det vitt? :"> Redigerad 1 oktober, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Spoiler-varning. Det är gult, kanske syns så kolla verkligen inte på detta om ni följer det på tv. Satan, det funkade inte.. Hur gör man det vitt?:"> (color=white)vit text(/color) Med hakparenteser istället för vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) (color=white)vit text(/color) Med hakparenteser istället för vanliga. Såhär då alltså [color=white]Jackkommerdö*[/color] Redigerad 1 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Okej, försöker igen då Spoiler: När Shannon ser Walt och hör viskningar, är det bara hallucinationer eller är det på riktigt? Och sen skulle jag vilja ha fler teorier på vilka "The Others" är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Okej, försöker igen då Spoiler: När Shannon ser Walt och hör viskningar, är det bara hallucinationer eller är det på riktigt? Och sen skulle jag vilja ha fler teorier på vilka "The Others" är? Det är nog hallucination, men man vet ju aldrig. Men jag tror ändå att det betyder någonting, även om det skulle vara en hallucination. The others tror jag är fiskarna, men det skulle vara tråkigt om det nu var så tycker jag. Tänkte också på att the others skulle kunna vara dom som kom på slutet, eftersom jid säger det, och Dom andra (The others) betyder ju dom andra, alltså kanske dom andra från planet? Kanske inte spoilers, men vill inte göra någon ledsen. Redigerad 1 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det är nog hallucination, men man vet ju aldrig. Men jag tror ändå att det betyder någonting, även om det skulle vara en hallucination. The others tror jag är fiskarna, men det skulle vara tråkigt om det nu var så tycker jag. Tänkte också på att the others skulle kunna vara dom som kom på slutet, eftersom jid säger det, och Dom andra (The others) betyder ju dom andra, alltså kanske dom andra från planet? Kanske inte spoilers, men vill inte göra någon ledsen. Spoiler:Nej det kan ju inte vara dom andra från planet, dom de ju snott Danielles barn för aslänge sen.. Nej, jag hoppas verkligen inte att det är fiskarna.. Den där franska bruden som sa att alla var döda och det, har man fått veta vem det är? För det är väl inte Danielle? Jag har inte sett allt som ni kanske märker, men håller på att se det från början på datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Spoiler:Nej det kan ju inte vara dom andra från planet, dom de ju snott Danielles barn för aslänge sen.. Nej, jag hoppas verkligen inte att det är fiskarna.. Den där franska bruden som sa att alla var döda och det, har man fått veta vem det är? För det är väl inte Danielle? Jag har inte sett allt som ni kanske märker, men håller på att se det från början på datorn.. Inte från det planet, jag menade planet som jack och alla åkte i, ena halvan dog ju, fast det är inte säkert att dom dog. Om man fått veta vem den franska tjejen är? Ja det har man fått, hon hade ju varit där med sitt team förr, möjligvis kan det vara dom som fick dit isbjörnarna (?), Hm, desmond undrar ju hur många som har blivit sjuka som att man skulle bli sjuk direkt, och han är väl säkert där nere för att inte bli smittad, tror jag. Kan den svarta röken ha något att göra med sjukdomarna förresten, tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 SPOILER. På detta ljudklipp hör man vad Walt säger baklänges när han träffar Shannon. http://hem.bredband.net/b201674/walt.mp3 Ni som inte hör vad han säger, Press the button, no button's bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) SPOILER. På detta ljudklipp hör man vad Walt säger baklänges när han träffar Shannon. http://hem.bredband.net/b201674/walt.mp3 Ni som inte hör vad han säger, Press the button, no button's bad Om ljudklippet hade varit lite längre bak hade det låtit som "Don't press the button, the button is bad" Har hört det, och det låter som det då.. Plus att i det där är det nog inte direkt "rippat" från ljudet, dom verkar ha tagit bort lite med eftersom det är massa andra ljud då med. Redigerad 1 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Inte från det planet, jag menade planet som jack och alla åkte i, ena halvan dog ju, fast det är inte säkert att dom dog. Det är ju redan fastställt att de inte är döda, de på flotten kommer ju till dem. Men "The others" kan ju inte vara dom som var på flygplanet med Jack och Kate och dom, eftersom "The Others" hade snott Danielles barn för aslänge sen och då var ju inte dom på det flygplanet där, fattar du? Redigerad 1 oktober, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det är ju redan fastställt att de inte är döda, de på flotten kommer ju till dem. Men "The others" kan ju inte vara dom som var på flygplanet med Jack och Kate och dom, eftersom "The Others" hade snott Danielles barn för aslänge sen och då var ju inte dom på det flygplanet där, fattar du?[/white] Ja, jag fattar nu. Men det kan ju vara så att hon inte vet vilka "the others" är egentligen heller, men antagligen är det väl "sjörövarna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja, jag fattar nu. Men det kan ju vara så att hon inte vet vilka "the others" är egentligen heller, men antagligen är det väl "sjörövarna". Mm.. Men det känns som att Danielle vet mer än hon har berättat alltså.. Har man fått veta hur hon kom dit och så? Jag har bara sett avsnitt 1-4 och 19 och framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Mm.. Men det känns som att Danielle vet mer än hon har berättat alltså.. Har man fått veta hur hon kom dit och så? Jag har bara sett avsnitt 1-4 och 19 och framåt. Hon är från något forskarteam har jag för mig, som hade störtat där för längesen. Och hon hade dödat alla för att dom hade blivit sjuka tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Okej.. Måste se alla avsnitt klart så jag fattar alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det är ju redan fastställt att de inte är döda, de på flotten kommer ju till dem. Men "The others" kan ju inte vara dom som var på flygplanet med Jack och Kate och dom, eftersom "The Others" hade snott Danielles barn för aslänge sen och då var ju inte dom på det flygplanet där, fattar du? Jo, jag är ganska säker på att dom lever. När Boone är i planet och ropar på hjälp så säger han "We are the survivors from oceanic flight blabla" då får han ju svaret "No, we are the survivors from oceanic flight blabla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jo, jag är ganska säker på att dom lever. När Boone är i planet och ropar på hjälp så säger han "We are the survivors from oceanic flight blabla" då får han ju svaret "No, we are the survivors from oceanic flight blabla" Precis, dessutom ser man ju Ana-Lucia i slutet där, hon är en av dom där som kommer med spikpålar. Sen är det ju nån prewiew för nästa avsnitt i slutet av avsnittet, då pratar dom med henne. Så dom lever, åtminstonde några av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Såhär då alltså [color=white]Jackkommerdö*[/color] Tack för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 S [color=white]Jackkommerdö*[/color] Fan vad jag önskar att det var sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Fan vad jag önskar att det var sant. Så... Det händer altså inte?! http://67.18.37.14/19/132/emo/sammanamnfastmedolikanummer.gif http://67.18.37.14/19/132/emo/crying2.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Så... Det händer altså inte?! http://67.18.37.14/19/132/emo/sammanamnfastmedolikanummer.gif http://67.18.37.14/19/132/emo/crying2.GIF Knappast, han är huvudkaraktär nummer uno. Skulle förvåna mig oerhört om dom tog död på honom. Fast jag skulle nog glädjas om dom gjorde det, han är trist och luktar illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts