Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Jag är en duktig ponke som följer serien på TV4, har inte missat ett enda avsnitt, och jag har inte sett ett enda avsnitt innan det gått på TV4. Ge mig ett chokladkex, någon.(w00t)

Det blir mer spänning när man måste vänta en vecka, man går runt och grubblar, "vad händer nu", "undrar vem det var", "undrar hur de ser ut", och man kan diskutera med kompisar. Tankar man ner allt och ser färdigt på det har man inget att längta till, kanske en ny säsong men vad ska man göra i väntan på den?

Nej, jag är redig av mig. Jag kunde ha fixat hela säsongen by now om jag ville. Men icke. :wub:

Spännande shit i senaste avsnittet. Jävla Rousseau som snattar spädbarn kors och tvärs. Intressant där när Arnzt sprängdes också. Oväntat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en duktig ponke som följer serien på TV4, har inte missat ett enda avsnitt, och jag har inte sett ett enda avsnitt innan det gått på TV4. Ge mig ett chokladkex, någon.:wub:

Det blir mer spänning när man måste vänta en vecka, man går runt och grubblar, "vad händer nu", "undrar vem det var", "undrar hur de ser ut", och man kan diskutera med kompisar. Tankar man ner allt och ser färdigt på det har man inget att längta till, kanske en ny säsong men vad ska man göra i väntan på den?

Nej, jag är redig av mig. Jag kunde ha fixat hela säsongen by now om jag ville. Men icke. :wub:

Spännande shit i senaste avsnittet. Jävla Rousseau som snattar spädbarn kors och tvärs. Intressant där när Arnzt sprängdes också. Oväntat.

Man sitter och väntar på nästa avsnitt om man tankar det också ? Bara att man sett typ 3 program innan tv4 ? Då det går ett avsnitt varje onsdag i usa också (w00t) .

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hela säsongen är väl redan inspelad? Vilket betyder att det borde gå att hitta fler avsnitt på nätet än tre framåt? (w00t)

När emmyutdelningarna ägde rum vet jag att jag läste någon artikel där det sades att dom precis skulle börja, alternativt var precis klara med inspelningen av avsnitt fem. Vanligtvis tror jag man säger att inspelningarna ligger tre avsnitt före. Alltså när avsnitt fem visas, spelar man in avsnitt åtta.

Dom spelar väl fortfarande in eller?

Dom sista inspelningsdagarna för säsong två är i April.

Edit: Vill också tilläga att avsnitten färdigställs (efterproduktion) bara dagar innan det sänds.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oväntat? När jag såg det på datorn sa jag till en kompis på msn

-Hoppas att hans sprängs.

Sekunden efter det säger det BOOOOM och Arzt finns inte längre (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom att tänka att de heliga Maria-porslinsdockorna som knarksmuglarna smuglade knark i, en sån står i kyrkan där Charlie ber om förlåtelse för att han har syndat. Kan det vara något samband?

Det finns massor av samband i serien det är det som gör den så jävla spännande. Alla detaljer och sånt.

Senaste avsnittet (Säsong 2, avsnitt 2) var riktigt jävla bra. Längtar som fan till nästa avsnitt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor