Funnylin Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vilken stor mörk kille? Honom har inte jag sett.. Har sett säsong 2 alltså. Han dyker upp i 2x3 Orientation (och precis i slutet på Adrift, fast bara någon sekund). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Mmm... Jag med, men undertexter.se funkar inte för mig just nu Det funkade för typ 1,5 h sedan... men det var Skiiiiit segt då.. Jag får väl vänta tills imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Han dyker upp i 2x3 Orientation (och precis i slutet på Adrift, fast bara någon sekund). Jo jag skymtade han i slutet på Adrift, med Ana Lucia typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag är en duktig ponke som följer serien på TV4, har inte missat ett enda avsnitt, och jag har inte sett ett enda avsnitt innan det gått på TV4. Ge mig ett chokladkex, någon. Det blir mer spänning när man måste vänta en vecka, man går runt och grubblar, "vad händer nu", "undrar vem det var", "undrar hur de ser ut", och man kan diskutera med kompisar. Tankar man ner allt och ser färdigt på det har man inget att längta till, kanske en ny säsong men vad ska man göra i väntan på den? Nej, jag är redig av mig. Jag kunde ha fixat hela säsongen by now om jag ville. Men icke. Spännande shit i senaste avsnittet. Jävla Rousseau som snattar spädbarn kors och tvärs. Intressant där när Arnzt sprängdes också. Oväntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Jag är en duktig ponke som följer serien på TV4, har inte missat ett enda avsnitt, och jag har inte sett ett enda avsnitt innan det gått på TV4. Ge mig ett chokladkex, någon. Det blir mer spänning när man måste vänta en vecka, man går runt och grubblar, "vad händer nu", "undrar vem det var", "undrar hur de ser ut", och man kan diskutera med kompisar. Tankar man ner allt och ser färdigt på det har man inget att längta till, kanske en ny säsong men vad ska man göra i väntan på den? Nej, jag är redig av mig. Jag kunde ha fixat hela säsongen by now om jag ville. Men icke. Spännande shit i senaste avsnittet. Jävla Rousseau som snattar spädbarn kors och tvärs. Intressant där när Arnzt sprängdes också. Oväntat. Man sitter och väntar på nästa avsnitt om man tankar det också ? Bara att man sett typ 3 program innan tv4 ? Då det går ett avsnitt varje onsdag i usa också . Redigerad 29 september, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Man sitter och väntar på nästa avsnitt om man tankar det också ? Bara att man sett typ 3 program innan tv4 ? Då det går ett avsnitt varje onsdag i usa också . Men hela säsongen är väl redan inspelad? Vilket betyder att det borde gå att hitta fler avsnitt på nätet än tre framåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Men hela säsongen är väl redan inspelad? Vilket betyder att det borde gå att hitta fler avsnitt på nätet än tre framåt? Nepp. Det kan man inte. Dom spelar väl fortfarande in eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Spännande shit i senaste avsnittet. Jävla Rousseau som snattar spädbarn kors och tvärs. Intressant där när Arnzt sprängdes också. Oväntat. Synd att han sprängdes, han var en rolig filur. Har inte heller laddat ner något avsnitt, håller mig till TV4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Såg klart S02E02 för en stund sen. Den här serien är ju så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Men hela säsongen är väl redan inspelad? Vilket betyder att det borde gå att hitta fler avsnitt på nätet än tre framåt? När emmyutdelningarna ägde rum vet jag att jag läste någon artikel där det sades att dom precis skulle börja, alternativt var precis klara med inspelningen av avsnitt fem. Vanligtvis tror jag man säger att inspelningarna ligger tre avsnitt före. Alltså när avsnitt fem visas, spelar man in avsnitt åtta. Dom spelar väl fortfarande in eller? Dom sista inspelningsdagarna för säsong två är i April. Edit: Vill också tilläga att avsnitten färdigställs (efterproduktion) bara dagar innan det sänds. Redigerad 29 september, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Spännande shit i senaste avsnittet. Jävla Rousseau som snattar spädbarn kors och tvärs. Intressant där när Arnzt sprängdes också. Oväntat. Oväntat? När jag såg det på datorn sa jag till en kompis på msn -Hoppas att hans sprängs. Sekunden efter det säger det BOOOOM och Arzt finns inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Funnylin du som är inne i lost, berätta vilka du tror att "the others" är. Och vad tror ni alla andra förresten? Redigerad 30 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag kom att tänka att de heliga Maria-porslinsdockorna som knarksmuglarna smuglade knark i, en sån står i kyrkan där Charlie ber om förlåtelse för att han har syndat. Kan det vara något samband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag kom att tänka att de heliga Maria-porslinsdockorna som knarksmuglarna smuglade knark i, en sån står i kyrkan där Charlie ber om förlåtelse för att han har syndat. Kan det vara något samband? Det finns massor av samband i serien det är det som gör den så jävla spännande. Alla detaljer och sånt. Senaste avsnittet (Säsong 2, avsnitt 2) var riktigt jävla bra. Längtar som fan till nästa avsnitt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 När börjar säsong 2 på TV4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 När börjar säsong 2 på TV4? 12:e Oktober. Funnylin du som är inne i lost, berätta vilka du tror att "the others" är. Ett gäng snubbar och snubbinnor som gillar barn lite för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Bara för dom som sett säsong 2 andra avsnittet! http://lost-forum.com/showthread.php?t=15077 Redigerad 1 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Ojoj, vad spännande s02e02 avsnittet var, Undra vilka dom där som tog Jin? Kan det vara dom ifrån den andra halvan av flygplanet tro?. Redigerad 1 oktober, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ojoj, vad spännande s02e02 avsnittet var, Undra vilka dom där som tog Jin? Kan det vara dom ifrån den andra halvan av flygplanet tro?. Det är nog dom eftersom tjejen jack träffade på flygplatsen var längst till höger för oss sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Läääängtar tills nästa avsnitt på säsong 2 kommer !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts