Meller Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nån som vet den exakta tiden, ska sitta uppe och vänta (har sovmorgon tills 12:20) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Till morgoen så kan vi nog kolla efter e02 i någon buske. Och hoppas att undertexten till Lost kommer till imorgon kväll. Undertexter...bah @Meller: Tjaa....först måste ju e02 visas i USA. Sen får väl nån snäll trädgårdmästare hitta den och gömma den i nån buske nånstans. Ingen aning om hur lång tid de kan ta. Redigerad 28 september, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Undertexter...bah @Meller: Tjaa....först måste ju e02 visas i USA. Sen får väl nån snäll trädgårdmästare hitta den och gömma den i nån buske nånstans. Ingen aning om hur lång tid de kan ta. Okej, hm.. någon som vet när det kom upp förra veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 09-22 04:45 där jag tankade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Okej, hm.. någon som vet när det kom upp förra veckan? Vid 03 tiden den 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Såg inte på det först men nu har jag helt plötsligt börjat... Däremot är det ingenting jag följer slaviskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Vid 03 tiden den 22 Hur är det möjligt? Den sänds klockan 03.00 svensk tid på den amerikanska östkusten. Undrar vem den stora mörka killen är. Han ser läskig ut. Snubben formerly known as Emeka. Redigerad 29 september, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Hur är det möjligt? Den sänds klockan 03.00 svensk tid på den amerikanska östkusten. Dom fick väll tag på avsnittet innan det hade sänts i usa. Det var lite senare visst, 2005-09-22 03:52:11. Kollade bara på tiden lite snabbt när jag skrev det. Redigerad 29 september, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Lost.S02E02.HDTV.XviD nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Lost.S02E02.HDTV.XviD nu! Ruskigt bra avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ruskigt bra avsnitt. Hm, ja det var jävligt bra.. Men det var ju mest bara om vad som hände med kate och locke, sen var det ju mycket om flotten med.. Hm, förresten, var det "the others" där på slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Hm, ja det var jävligt bra.. Men det var ju mest bara om vad som hände med kate och locke, sen var det ju mycket om flotten med.. Hm, förresten, var det "the others" där på slutet? Spoiler: Dom på slutet var dom överlevande från flygplanets bakdel. Ana-Lucia gick längst bak till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 OOh faaan vilket avsnitt alltså, men vill se mer av Desmond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Snubben formerly known as Emeka. Vilken stor mörk kille? Honom har inte jag sett.. Har sett säsong 2 alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vilken stor mörk kille? Honom har inte jag sett.. Har sett säsong 2 alltså. Du menar troligen säsong 1? Mm, undrar med vad de är för en filur. Kommer inte ihåg något av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vilken stor mörk kille? Honom har inte jag sett.. Har sett säsong 2 alltså. Kolla bilderna jag länkade på förra sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Lost.S02E02.HDTV.XviD nu! Lite sen men men... Ska bli spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Längtar tills text... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Du menar troligen säsong 1? Mm, undrar med vad de är för en filur. Kommer inte ihåg något av honom. Nej jag menar säsong 2 men hade skippat att kolla på Lindströms bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Längtar tills text... Mmm... Jag med, men undertexter.se funkar inte för mig just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts