Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Jag längtar till nästa vecka avsnitt 16... Längtar mer efter avsnitt 18, vilket är det första avsnittet centrerat runt Hurley. Det ska bli intressant att se varför dom har väntat så länge med att avslöja hans hemligheter. Tacka vet jag att det görs några bra serier... Men liksom fånigt och klyschigt (?) det som hände och varför han gjorde det. Något som var klyschigt var väl Claires hollywoodamnesia Redigerad 13 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Längtar mer efter avsnitt 18, vilket är det första avsnittet centrerat runt Hurley. Det ska bli intressant att se varför dom har väntat så länge med att avslöja hans hemligheter. Ja... Det är lite synd.. Jag gillar andra (tror jag det är) avsnittet. När Jack ska operera han U.S Marhsall snubben... Och han svimmar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ja... Det är lite synd.. Jag gillar andra (tror jag det är) avsnittet. När Jack ska operera han U.S Marhsall snubben... Och han svimmar . Eller vad sägs som: Hurley (to Jin): Pee on my foot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Eller vad sägs som: Klassiker . Älskar när han säjer "Dude" och sånt hela tiden . Älska Hurley... Min syrra tror hon vet en sak om Hurley och det är Hurley vann massa pengar på lotteriJag vet inte hur sant det är men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Tittade på avsnitt 2 ikväll på tv. Det har gått tidigare vill jag minnas, då jag sett introt innan. Måste säga att man fastnar, och nu ska jag se klart serien. Hur många avsnitt är det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Tittade på avsnitt 2 ikväll på tv. Det har gått tidigare vill jag minnas, då jag sett introt innan. Måste säga att man fastnar, och nu ska jag se klart serien. Hur många avsnitt är det egentligen? 24 avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Tittade på avsnitt 2 ikväll på tv. Det har gått tidigare vill jag minnas, då jag sett introt innan. Måste säga att man fastnar, och nu ska jag se klart serien. Hur många avsnitt är det egentligen? Jag skulle bli väldigt förvånad om du har sett den förut... Eller du kanske har ****** hem avsnitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Det är rätt bra ändå och ganska spännande, även lite läskigt... (nej jag är inte 5 år och dlömme madlömmal ) men filmen är uppbyggd på ett sådant sätt att det blir en kuslig känsla... Redigerad 14 februari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 När går lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Onsdagar kl 21.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Onsdagar kl 21.00 På 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Längtar mer efter avsnitt 18, vilket är det första avsnittet centrerat runt Hurley. Det ska bli intressant att se varför dom har väntat så länge med att avslöja hans hemligheter. Men hur kan du ha sett till och med avsnitt 18? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag skulle bli väldigt förvånad om du har sett den förut... Eller du kanske har ****** hem avsnitt... Avsnitt 2 gick i Onsdags. Det var repris av dom två första avsnitten igår. Men hur kan du ha sett till och med avsnitt 18? Har jag sagt att jag sett tom avsnitt 18 har jag antagligen skrivit fel. Avsnitt 18 har inte sänts ännu (Varken i Sverige eller USA). Däremot har jag sett tom avsnitt 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Så har man sett avsnitt 16 också. Härligt avsnitt, men det är väl vad man har att vänta av mannen som skrev några av dom bästa avsnitten i säsong 7 av Buffy och säsong 5 av Angel, Drew Goddard. Gillade inte Sawyer så mycket förrut. Gillar honom inte direkt nu heller iof. Men hans bakgrund har i det här avsnittet blivit mycket, mycket intressantare. Nu är två Buffy/Angel veteraner över på Lost, David Fury och Drew Goddard. Yay I say! Nästa vecka verkar inte lika intressant, ett Jin centrerat avsnitt. Gillar inte Jin. Edit: Märkte just att en av Buffy's flitigaste regissörer, David Grossman har regisserat Lost avsnitt. Redigerad 18 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 MNJYHGH!!! Så underbar serie! Sett 1 - 16 två gånger nu! MEEEEER! Favoritkaraktär: Sawyer (som han egentligen inte heter...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det börjar nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jäääävlar vad bra detta avsnittet som gick på fyran var! (Avsnitt nr. 4) Spoiler Undrar vem fan gubben i kostym var? Jag fick kalla kårar när hon tanten sa "Min man är inte död" och sen såg man en man i kostym på berget. Så jäääävla bra serie detta, måste ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jäääävlar vad bra detta avsnittet som gick på fyran var! (Avsnitt nr. 4) Spoiler Undrar vem fan gubben i kostym var? Jag fick kalla kårar när hon tanten sa "Min man är inte död" och sen såg man en man i kostym på berget. Så jäääävla bra serie detta, måste ha den! Det är skit bra fan! Jag vill också veta vem snubben i kostymen är... Det kanske bara är hullicationer... Men Locke stod ju precis framför "monstret"... Vill veta vad det är... Vit färg=Spoiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hehe, satt o kollade så ploppar en gman upp mitt i avsnittet, spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Fan jag kunde bara se den första kvarten av avsnittet idag =/ Sen var jag tvungen att åka och hämta min syster och kom inte ham förrens nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts