Invictus Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 GAAH så bra det var, var "the black rock" ett skepp eller såg jag fel? Jupp tydligen Det var ett riktigt Schysst avsnitt idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Det var ett riktigt Schysst avsnitt idag Mmm.. Det blir bara bättre och bättre.. Rök.. Mmhmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Första avsnittet säsong 2 lär ju komma ut vilken sekund som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Första avsnittet säsong 2 lär ju komma ut vilken sekund som helst? Sänds inte förrens om 4 timmar (tror jag). e de sant att en del vägrar filma för att dom får för lite betalt? Tror bara att det var ett falskt rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Just fan! Annan tid i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Bah, röken är bara Charlie som hittat lite joints och festar med Jacks pappas spöke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Lost.S02E01 nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Lost.S02E01 nu då Japp den var asbra fast nu längtar jag bara til nästa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Bah, röken är bara Charlie som hittat lite joints och festar med Jacks pappas spöke... Lätt det var fan scary, tänk å vara på den ön och sen se den röken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) OOOH vilket jävla avsnitt säger jag bara, helt sjukt säsong 2 alltså Redigerad 22 september, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Jag blev fett besviken på vad som var i hålet, eller det man sett hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Ok, jag kanske är lite seg, men är Lost bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Jag blev fett besviken på vad som var i hålet, eller det man sett hittills. Säg inte så! Jag som hade såna förhoppningar, men det kanske blir bättre sen. (hoppas som f*n) Säg inte vad det är, för jag (och många andra) har inte sett det än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Otroligt bra avsnitt. Spännande som in i helluvette nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Det finns ett monster på ön ...eller vänta lite, det har ju funnits där jämt... (Ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Jag blev fett besviken på vad som var i hålet, eller det man sett hittills. Jag med, fast är säkert på att det kommer bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 .vad vare i luckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 .vad vare i luckan? Spoiler: Desmond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Säsong 2 is teh shizzle! Det som fanns i luckan va ju... Intresant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Spännande som fan. Slutet var coolt också, man har så många obesvarade frågor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts