Mr.Dumbom Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Chansar på att säsong två startar i Januari i Sverige. Men har ni en jävla tur kanske det startar i Oktober - December. Kollade lite på TV4 hemsida där jag hittade: Lost (säsong 2) - Startar 12/10 Dvs 12 oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Undra hur länge manusförfattarna satt och jobbade med manuset. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Kollade lite på TV4 hemsida där jag hittade: Lost (säsong 2) - Startar 12/10 Dvs 12 oktober. Sååå?! säsong 2 börjar 12 Oktober (:!!! såååååå SOFT!!! kan du Länka till sidan, så man själv får se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Den 21 september är det säsongspremiär för braksuccéserien i USA. Onsdagen den 12 oktober klockan 21.00 startar den andra säsongen av Lost i TV4. Det innebär inte bara att TV4 ligger mycket tätt inpå de amerikanska sändningarna, utan också att det inte blir något glapp mellan säsong I och säsong II för de svenska tittarna. Sista avsnittet i den första säsongen sänds i TV4 onsdagen den 5 oktober. Här har du länk! Andra säsongen av Lost snart i TV4 Redigerad 16 september, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Orka vänta så länge på säsong 2 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Orka vänta så länge på säsong 2 ;) 5-6 dagar sen finns första avsnittet på nätet.. Inte så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 5-6 dagar sen finns första avsnittet på nätet.. Inte så länge! Menade för de som kommer vänta ända tills Oktober! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ursäkta om jag avbryter erat tal om säsong 2. Jag missade lite avsnitt innan sommaren och jag undrar, finns det där förbannade monstret kvar?!! Eller har det sagt "Nä, ja vill inte vara med längre" och gått o gömt sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Kollade lite på TV4 hemsida där jag hittade: Lost (säsong 2) - Startar 12/10 Dvs 12 oktober. Det var som fan. Det ska TV4 ha beröm för! Ursäkta om jag avbryter erat tal om säsong 2. Jag missade lite avsnitt innan sommaren och jag undrar, finns det där förbannade monstret kvar?!! Eller har det sagt "Nä, ja vill inte vara med längre" och gått o gömt sig?Det finns kvar. Undra hur länge manusförfattarna satt och jobbade med manuset. Vilket av dom? Piloten? Senaste avsnittet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) De måste väl vetat största delen av storyn innan dom började skriva?! Redigerad 16 september, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 De måste väl vetat största delen av storyn innan dom började skriva?! Det beror på hur man ser det. JJ Abrams fick ett samtal från högste chefen på ABC (tror jag) som sa att han ville ha en scriptad version av Survivor (amerikanska Robinson). JJ ringde upp Damon Lindlof som han ville utveckla idén med. Dom bestämde sig tidigt för att det skulle vara rent ut sagt tråkigt om ön bara var en vanlig ö, en hel säsong på en vanlig ö. Några veckor efter det hade dom skrivit pilotavsnittet som dom visade för den här chefen på ABC. Jaha sa han, och tillade att dom hade 12 veckor på sig att filma skiten. Många karaktärer fanns inte med i originalmanuset, till exempel Hurley. Och Jack skulle dö i första avsnittet. Men det ändrades. Producenterna på ABC gav tummen upp till piloten och produktionen var igång. Varje manusförfattare drog lott om vilken karaktär dom skulle skriva bakgrundshistorian om (som tur var fick David Fury Locke!). Bl.a. Bl.a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Det beror på hur man ser det. JJ Abrams fick ett samtal från högste chefen på ABC (tror jag) som sa att han ville ha en scriptad version av Survivor (amerikanska Robinson). JJ ringde upp Damon Lindlof som han ville utveckla idén med. Dom bestämde sig tidigt för att det skulle vara rent ut sagt tråkigt om ön bara var en vanlig ö, en hel säsong på en vanlig ö. Några veckor efter det hade dom skrivit pilotavsnittet som dom visade för den här chefen på ABC. Jaha sa han, och tillade att dom hade 12 veckor på sig att filma skiten. Många karaktärer fanns inte med i originalmanuset, till exempel Hurley. Och Jack skulle dö i första avsnittet. Men det ändrades. Producenterna på ABC gav tummen upp till piloten och produktionen var igång. Varje manusförfattare drog lott om vilken karaktär dom skulle skriva bakgrundshistorian om (som tur var fick David Fury Locke!). Bl.a. Bl.a... Jaha, visste jag inte. Du kan Lost utantill Funnylin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php Jobbig låt gå rju inte o plugga när man lyssnar. Men men nu sitter den i mitt huvud iaf. Lyssnat i ca 10 min . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php Haha, soft ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Lost vann nyss Emmyn för bästa dramaserie. Terry och Naveen vann dock ingen för bästa biroll. J.J vann också för bästa regi (för pilotavsnittet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Inte precis någon överraskning, det är den bästa serien jag sett (efter 24) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Lost nu, eller paus är det nu.. Nån som kollar? Fett bra är det då! EDIT: Nu är det slut för i veckan... GAAH så bra det var, var "the black rock" ett skepp eller såg jag fel? Redigerad 21 september, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Funnylin, du som kan allt om lost e de sant att en del vägrar filma för att dom får för lite betalt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts