Benvit Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Lost got to be the crappiest crap on tv..Det är ju så jäkla flummigt.. Määk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Följer också TV4... Måste köpa hem godis och chips till imorrn! Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tycker det är för djäkla korkat som dom avslutade förra sesongen. Mitt i allting. Tänk så hade det gått som för Dark Angel, som avbröts MITT i vad som troligtvis var tänkt som seriens HÖJDPUNKT... Men ja, den här serien är faktiskt rätt så bra... Tredje bästa serien jag känner till efter Dark Angel och 24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Lost got to be the crappiest crap on tv..Det är ju så jäkla flummigt.. Määk Bättre än oprah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Bättre än oprah Oh oh No. Ya'll niggaz ain't even know what ya'll are talking 'bout.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Sett alla avsnitt redan, får se om jag kollar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Vilken bra dag för mig, Lost börjar igen och jag fyller år. En timme kvar tills det börjar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Har redan sett hela säsong 1, men tror jag ska kolla ändå, i brist på annat att göra :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Har redan sett hela säsong 1, men tror jag ska kolla ändå, i brist på annat att göra :/ Jag har också sett den, grymt ivrig på säsong 2....nån som vet när den kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jag har också sett den, grymt ivrig på säsong 2....nån som vet när den kommer? Tror det var oktober, men någon gång i höst iaf! (USA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Har sett sesång ett redan tv4 är ju sär... Men längtar som fan till sesång 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Har sett sesång ett redan tv4 är ju sär... Men längtar som fan till sesång 2 Håller med till 100%!! TV4 är ju så efter. Det är bara att se på 24 tex, hela säsong 4 har sänds i usa och nu spelar dom in en ny som kommer i januari men tv4 har fan inte tablålagt säsong 4 än. TV4 is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Har också sett hela säsong ett, så man bryr sig inte att titta på det nu.. Längtar som fan till säsong 2 kommer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Håller med till 100%!! TV4 är ju så efter. Det är bara att se på 24 tex, hela säsong 4 har sänds i usa och nu spelar dom in en ny som kommer i januari men tv4 har fan inte tablålagt säsong 4 än. TV4 is the shit. Hmm, vet du vad is the shit betyder? Att det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hmm, vet du vad is the shit betyder? Att det är bra. Han lever upp till sitt namn ...no offense, Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag har också sett den, grymt ivrig på säsong 2....nån som vet när den kommer? 21 September, yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) NEEJ JAG MISSADE AVSNITTET I ONSDAGS! Vad hände!? missade jag något bra? Redigerad 25 augusti, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 NEEJ JAG MISSADE AVSNITTET I ONSDAGS! Vad hände!? missade jag något bra? Jepp, och är du verkligen säker på att du vill veta vad som hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 NEEJ JAG MISSADE AVSNITTET I ONSDAGS! Vad hände!? missade jag något bra? Vilket avsnitt var de? Var de 20? Kommer inte ihåg så mkt av avsnitten mest bara hur de hela sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag missade också det=(..kan någon berätta så detaljerat som möjligt..? och vad menar ni med säsong 1,2,3,4?? jag fattar inget?!..fler säsonger på lost eller??? kommer dom inte ifrån ön eller vad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts