Flanders Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Har bara 3 avsnitt kvar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Woho, kollade klart Lost imorse.. fick lite ryck på tv4 när dom sa kommer tillbaka i höst så jag "köpte" ner resten . Ruggigt bra serie, ujuj. SPOILER eller kanske inte, bäst att vara på den säkra sidan Hm, dom som satt i bakre delen av planet dog va? (ja) det kanske är dom som är "the others" eftersom hon Ana Lucia skulle vara med igen.. Detta är förstås bara en fånig teori som jag kom på när jag läste lite Redigerad 4 juni, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 så jag tankade ner resten . Ruggigt bra serie, ujuj. Läs reglerna, nämn det inte så är det okej. Hm, dom som satt i bakre delen av planet dog va? (ja) det kanske är dom som är "the others" eftersom hon Ana Lucia skulle vara med igen.. Tror själv att dom lever, Ana-Lucia ska bli regular nästa år och Bernard kommer tillbaka i dom två första avsnitten, kanske fler (rykten säger att han spelas av Samuel L Jackson). Tror inte att dom är "The Others", jag menar dom tog Danielles barn för 16 år sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Läs reglerna, nämn det inte så är det okej. Tror själv att dom lever, Ana-Lucia ska bli regular nästa år och Bernard kommer tillbaka i dom två första avsnitten, kanske fler (rykten säger att han spelas av Samuel L Jackson). Tror inte att dom är "The Others", jag menar dom tog Danielles barn för 16 år sedan... Ändrade nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Idag så såg jag klart första säsongen, så damn bra serie ! Längtar tills nästa säsong kommer.(var det i höst eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Längtar tills nästa säsong kommer.(var det i höst eller?) Jao, September. Eller, ja, det är nog bara preliminärt. Men jag är ändå ganska säker på att det blir i September! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jao, September. Eller, ja, det är nog bara preliminärt. Men jag är ändå ganska säker på att det blir i September! Länktar............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kan ju inte säga annat en att jag längtar efter säsong 2 Såg det sista avsnittet idag, och vill bara se mer. Riktigt bra och spännande var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kommer ni köpa det på DVD när det kommer? det ska ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kommer ni köpa det på DVD när det kommer? det ska ja Japp, det ska jag absolut göra. Lite nyheter inför säsong två: IMDB har tagit bort Sam Jackson från gueststar-listan för säsong 2:s första avsnitt. Enligt vad jag har läst var det några fans som försökte bevisa för några andra fans hur enkelt det är att manipulera IMDBs system. ABC (TV-bolaget som sänder Lost) har nu bekräftat att Michelle Rodriguez blir regular nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nån som har koll på vad som finns i the hatch? spännande. får man reda på det först i säsong 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Nån som har koll på vad som finns i the hatch? spännande. får man reda på det först i säsong 2? *spoiler* I säsong 1 så öppnar dom bara luckan, men man får inte se vad som är i den, bara att det är som ett jätte djup hål eller vad man ska säga. Redigerad 8 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 *spoiler* I säsong 1 så öppnar dom bara luckan, men man får inte se vad som är i den, bara att det är som ett jätte djup hål eller vad man ska säga. Vilket avsntt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vilket avsntt? Hmm vad den nu heter men den sista iaf. Där det är 2 i en eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 *spoiler* I säsong 1 så öppnar dom bara luckan, men man får inte se vad som är i den, bara att det är som ett jätte djup hål eller vad man ska säga. Kanske nanobotarna som bor där... Fast de som öppnade lukan såg inte nanobotsen så då stängde dom igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Såå. har nu sett alla dom sista 15 avsnitten på säsgong 1. fy fan va lost äger. blev lite besviken när dom *SPOILER* Öpnnade the hatch å det inte va nått i , men va fan. sånt är livet. bara att vänta in nästa säsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Såå. har nu sett alla dom sista 15 avsnitten på säsgong 1. fy fan va lost äger. blev lite besviken när dom *SPOILER* Öpnnade the hatch å det inte va nått i , men va fan. sånt är livet. bara att vänta in nästa säsong Man vet ju inte om något är där i än, för *spoiler* Walt sa ju till lock att inte öppna luckan, som om han såg in i framtiden att det var något hemskt där inne..., hoppas dom klättrar ner där i säsong 2 iaf. Redigerad 8 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Lost är så helvetes bra! har suttit klistrad vid tvn varje onsdag, och nu när bögarna på tv4 har gjort säsongsuppehåll vet jag inte vad jag ska göra.. Men jag får väl vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Man vet ju inte om något är där i än, för *spoiler* Walt sa ju till lock att inte öppna luckan, som om han såg in i framtiden att det var något hemskt där inne..., hoppas dom klättrar ner där i säsong 2 iaf. Och hörrley Dont open te hatch. BAD NUMBERS så jävla ball han är. väntar på att han ska förklara sin livshistoria för hela gruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Så jävla ball han är. väntar på att han ska förklara sin livshistoria för hela gruppen Joo, det vore fint happy.gif , försökte han inte berätta för Charlie(tror jag) men Charlie trode han inte och stack innan han han säga allt? Redigerad 8 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts