Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Igår var det ju sista avsnittet för säsongen, right?

Bara enligt TV4.

i tvtidningen stod det : säsongsavslutning, avsnitt 18 av 25.
Japp, säsong ett består av 25 avsnitt, varav TV4 bara visat 18 än så länge.

Tycker det verkar tråkigt..

Hur mycket har du sett? Har du sett något överhuvudtaget? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aftonbladets rubriksättare borde fan avgå. ^_^

Storbråk i ”Lost”
Sedan hon sa ifrån har läget mellan dem förändrats.

– Matt är som en bror för mig. Han beskyddar mig, säger hon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror jag har klurat ut det hela!! Jag vet inte hur man skriver i vit text så läs inte detta om du INTE vill veta!!!!!!!

Tror att Black Rock strandade med pirater för flera hundra år sen! sen byggde dem ett nytt skepp som de rövade andra skepp med! Med tiden så har de ju fått tillgång till tekniken å allt! Och för att få ha ön för sej själva ville de ju ha, så de byggde värsta försvarssystemet (som man får se med Locke)!!

( De e va ja tror) :(

Om funny eller nån Mod läser min post skulle ni ju kunna ändra färgen till vit!!

Ändrade // Funny

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att Black Rock strandade med pirater för flera hundra år sen! sen byggde dem ett nytt skepp som de rövade andra skepp med! Med tiden så har de ju fått tillgång till tekniken å allt! Och för att få ha ön för sej själva ville de ju ha, så de byggde värsta försvarssystemet (som man får se med Locke)!!

Fast Black Rock var ett slavskepp på väg till en gruvkoloni, inget piratskepp. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Abrams om vad som kommer hända en av huvudkaraktärerna i början av säsong två:

Abrams KROQ Interview

During a radio interview for L.A. rock station KROQ, Lost creator J.J. Abrams said that the network and one of the actors on the show couldn't agree to terms on a new contract and therefore the actor will be payed his desired rate for one or two episodes and then he said the actor will be killed off the show and won't be featured in any flashback sequences. Abrams also talked a little bit about the Ana-Lucia character and he confirmed that Michelle Rodriguez would be a full time castmember in season two. He said a writer named Carlton Cuse was researching Che Guevara because of Ana-Lucia's leadership storyline. The only other thing he mentioned was that the characters on the raft eventually return to the island but it's not the part of the island they were hoping for

Undrar vem det gäller. Fast det ska bli kul med Michelle Rodriguez! ;)

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor