RadiuZ Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Igår var det ju sista avsnittet för säsongen, right? i tvtidningen stod det : säsongsavslutning, avsnitt 18 av 25. är de såå? :S Ja, kommer tillbaks i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ja, kommer tillbaks i höst. Dom andra 7 avsnitten? är det säsong 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Dom andra 7 avsnitten? är det säsong 2? Nej, fortfarande säsong 1... Dom avslutade nu, eftersom många åker på semester över lovet och hade missat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tycker det verkar tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Igår var det ju sista avsnittet för säsongen, right? Bara enligt TV4. i tvtidningen stod det : säsongsavslutning, avsnitt 18 av 25. Japp, säsong ett består av 25 avsnitt, varav TV4 bara visat 18 än så länge. Tycker det verkar tråkigt.. Hur mycket har du sett? Har du sett något överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hur mycket har du sett? Har du sett något överhuvudtaget? HUr kan man tycka lost är tråkigt, om man inte sett iallfall 2 avsnitt. såg typ 3, sen glömde jag bort när det var å såg dom här 3 senaste avsnitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Undrar om man ska spela på dom där nummrerna på keno... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Det är ju uppehåll! det är det dom menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 För ni som ser på det: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,654249,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,654246,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,653480,00.html Aftonbladets rubriksättare borde fan avgå. Storbråk i ”Lost” Sedan hon sa ifrån har läget mellan dem förändrats. – Matt är som en bror för mig. Han beskyddar mig, säger hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Undrar om man ska spela på dom där nummrerna på keno... Naej! Då kommer du bli som Hurley och Danielle och han andra snubben på psyket och hans kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Naej! Då kommer du bli som Hurley och Danielle och han andra snubben på psyket och hans kompis! Han på psylet var ju lätt coolast liknade ju mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Tror jag har klurat ut det hela!! Jag vet inte hur man skriver i vit text så läs inte detta om du INTE vill veta!!!!!!! Tror att Black Rock strandade med pirater för flera hundra år sen! sen byggde dem ett nytt skepp som de rövade andra skepp med! Med tiden så har de ju fått tillgång till tekniken å allt! Och för att få ha ön för sej själva ville de ju ha, så de byggde värsta försvarssystemet (som man får se med Locke)!! ( De e va ja tror) Om funny eller nån Mod läser min post skulle ni ju kunna ändra färgen till vit!! Ändrade // Funny Redigerad 3 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Tror jag har klurat ut det hela!! Jag vet inte hur man skriver i vit text så läs inte detta om du INTE vill veta!!!!!!! Skriv bara som vanligt fast med white istället för t. ex blue ex. någonting [/color<ta bort detta>] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Med tiden så har de ju fått tillgång till tekniken å allt! O Med tiden ? äh. de där lät inge bra. orka söka sanningen när mann kan vänta ett tag å ta reda på det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Naej! Då kommer du bli som Hurley och Danielle och han andra snubben på psyket och hans kompis! Buhahahha! Det skadar inte mig! Bara de runt om mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Buhahahha! Det skadar inte mig! Bara de runt om mig! Hoppas inte förbannelsen ser oss som människor runt dig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Tror att Black Rock strandade med pirater för flera hundra år sen! sen byggde dem ett nytt skepp som de rövade andra skepp med! Med tiden så har de ju fått tillgång till tekniken å allt! Och för att få ha ön för sej själva ville de ju ha, så de byggde värsta försvarssystemet (som man får se med Locke)!! Fast Black Rock var ett slavskepp på väg till en gruvkoloni, inget piratskepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hoppas inte förbannelsen ser oss som människor runt dig då Jag är väldigt mycket inne på gtasajten... Det skulle vara jätte synd om nån skulle komma till "skadas"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Såg avsnitt 19 nyss på dvd. RIktigt spännande är det nu Det var lite sorgligt med :"> Kommer se några avsnitt till ikväll skulle ja tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Abrams om vad som kommer hända en av huvudkaraktärerna i början av säsong två: Abrams KROQ Interview During a radio interview for L.A. rock station KROQ, Lost creator J.J. Abrams said that the network and one of the actors on the show couldn't agree to terms on a new contract and therefore the actor will be payed his desired rate for one or two episodes and then he said the actor will be killed off the show and won't be featured in any flashback sequences. Abrams also talked a little bit about the Ana-Lucia character and he confirmed that Michelle Rodriguez would be a full time castmember in season two. He said a writer named Carlton Cuse was researching Che Guevara because of Ana-Lucia's leadership storyline. The only other thing he mentioned was that the characters on the raft eventually return to the island but it's not the part of the island they were hoping for Undrar vem det gäller. Fast det ska bli kul med Michelle Rodriguez! Redigerad 3 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts