DimpZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Det verkar ju vara nåt mysko i luckan, det är nog ingan av "ö-borna" som har sett dom. Skeppet gick på grund, flygplanet krashade..... Vi får väl se till hösten, men de som har sett redan vet ju men jag vill inte veta av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Men eftersom det är Lost blir det alltid något nytt som är spännande . Det var kanske dom som skicka ut de signalerna som kom på dem? Fan. kan inte sluta tänka på siffergrejjen, han vinner på lotto av nåra nummer han hört från en snubbe som blivit galen p.g.a. dom. och HAN har hört dom tillsammans med sin kompis i armén. å DOM två hörde det ifrån den franska tanten? korrekt? eller hörde dom det som den fransak kärringen hörde? fick uppfattningen om att den franska bruden ändrade inspelningen av nummrerna? GUD VA bRA DET ÄR. kan inte sluta tänka på det . äddit: omg funny Who posted in: Lost.... Poster Posts Funnylin 70 xstreem 25 Mr. M 20 Weener 19 Sikorka 13 pottzork 13 Flanders 12 GEAS 12 Kurby 12 Redigerad 1 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ja, jag skulle tro det va så, får väll vänta tills funny smyger fram ur skuggorna och svarar på denna kuggfråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Fan. kan inte sluta tänka på siffergrejjen, han vinner på lotto av nåra nummer han hört från en snubbe som blivit galen p.g.a. dom. och HAN har hört dom tillsammans med sin kompis i armén. å DOM två hörde det ifrån den franska tanten? korrekt? eller hörde dom det som den fransak kärringen hörde? fick uppfattningen om att den franska bruden ändrade inspelningen av nummrerna? 16 years ago Leonard and his navy co-hort who had been on duty stationed in a listening post in the Pacific. One night they had heard a vocal transmission after a prolonged period of static. These numbers brought bad luck on both Leonard and his friend. Danielle Rousseau and her team had heard the same transmission at the SAME TIME (16 years ago) on their ship, crashing them on the island - which was the point of origin for the transmissionWe find out that there had been someone on the island before the crash victims, and Danielle Rousseau's team. 'They' had built a comm tower at the "Black Rock" which had been the source of the first vocal transmission of numbers (and later Danielles re-recorded SOS). They might have also been responsible for the mysterious hatch, considering it has the same numbers engraved on it? We discover a connection exists between Hurley (Jorge Garcia) and Sawyer (Josh Holloway). The woman who drew Hurley's winning lottery numbers is the same woman who was in bed with Sawyer at the beginning of Confidence Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Wow. fan va spännande. vill se säsong 2 nuuuuuuuuuu. funderar på att flytta ut till bergen å leva där nåra år. komma tillbaka, köpa säsong 2 boxen å lost-gibba EEDIT: okej, det där var det mest värdelösa jag någonsin har kvåtat Redigerad 1 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Det går rykten om att Samuel L. Jackson ska spela Bernard (Rose's man) i öppningen av säsong två, i ett avsnitt kallat "Genesis". Fast det är tveksamt om det stämmer, på IMDB står det att han dök upp som Bernard i Exodus, vilket han inte gjorde. Vi får väl vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Det går rykten om att Samuel L. Jackson ska spela Bernard (Rose's man) i öppningen av säsong två, i ett avsnitt kallat "Genesis". Fast det är tveksamt om det stämmer, på IMDB står det att han dök upp som Bernard i Exodus, vilket han inte gjorde. Vi får väl vänta och se. När brjar säsong 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 När brjar säsong 2? I USA, September. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 I USA, September. Och i Schweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Och i Schweden? Efter att dom sänt säsong ett klart. Edit: Spoiler inför säsong två: Jorge Garcia, "Hurley," was on Showbiz Tonight this past Wednesday. I recorded the show but just got a chance to watch it today. He was interviewed, during which he stated that someone isn't going to make it to season 2. Then he and AJ Hammer (the interviewer) talked aboutt JJ not being afraid to kill characters off etc Gissar att det är nån från flotten. Sawyer kanske. Edit2: Kan ju iof vara Arzt. Redigerad 1 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag rös när jag såg dom siffrorna i slutet det är bara för bra.. eller kan det va det? men.. måste man vänta till höst? DÖD ÅT LOST!! erhm... har inget tålamod nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Älskar Lost, vem kunde ha vetat att Hurley var mångmiljonär?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Första avsnittet såg jag igår... har jag missat mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Första avsnittet såg jag igår... har jag missat mycket? ALLT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) ALLT. Redigerad 2 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Haha. fast du missade bara 20 avnsitt, så de är lungt ...... Fan. vill veta mer om nummerhellvetterna (stavning , orka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Älskar Lost, vem kunde ha vetat att Hurley var mångmiljonär?! Jag misstänkte det ända sedan jag såg hur stor han var. Visserligen var det inte p.g.a DET som han blev rund som en Gotlandlimpa av, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Haha. fast du missade bara 20 avnsitt, så de är lungt ...... 17 alternativt 16. Älskar Lost, vem kunde ha vetat att Hurley var mångmiljonär?! *Räcker upp handen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 För ni som ser på det: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,654249,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,654246,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,653480,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Igår var det ju sista avsnittet för säsongen, right? i tvtidningen stod det : säsongsavslutning, avsnitt 18 av 25. är de såå? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts