L_Voll Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Hur många avsnitt har säsongen? Kan ju vara bra att veta, så det inte blir som sist, då jag inte visste att det var sista avsnittet och slutet blev alldeles för abrupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Vem var det i slutet av avsnittet? Annars hände det väl inte någonting... Jag antar att du pratar om senaste avsnittet... Desmond!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 0610 Inte jätteroligt avsnitt. Är inte speciellt intresserad av Jin och Sun. Lite skoj med Desmond i slutet dock, jag funderade precis innan på om man skulle få se honom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Jääääääävlar vilket tungt avsnitt det var idag. Mindfuuuuuuuuuuck. Äntligen börjar man fatta åt vilket håll det går, men ändå inte. Någon som förstår någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Jääääääävlar vilket tungt avsnitt det var idag. Mindfuuuuuuuuuuck. Äntligen börjar man fatta åt vilket håll det går, men ändå inte. Någon som förstår någonting? Känner likadant. Fan, känns lovande nu. Läsvärt: http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/hoga-...-slut-1.1072272 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Jag tycker att det känns som att vi för tillfället får följa dem i två olika dimensioner. I den ena sprängs bomben (och ön sjunker, och deras flygplan kommer fram) och i den andra dimensionen sprängs inte bomben. Det känns ju lite väl att Juliette överlevde att en vätebomb sprängdes när hon låg precis brevid den. Jag tycker jag var rätt nära med min teori! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Jag tycker jag var rätt nära med min teori! Men är det inte en stor krater i början av säsong 6 där alla låg? Som att bomben hade smällt!? Eller varför låg alla plötsligt utspridda om bomben inte smällde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Bara jag som får känslan av att Widmore egentligen är en bra snubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Men är det inte en stor krater i början av säsong 6 där alla låg? Som att bomben hade smällt!? Eller varför låg alla plötsligt utspridda om bomben inte smällde? Jo, fast det skulle bli en större explosion än så om en vätebomb smällt av på riktigt. Jag tror att den där kratern snarare kommer ifrån all elektromagnetism. Bara jag som får känslan av att Widmore egentligen är en bra snubbe? Jo, jag tror att han är god medan MiB är ond... Fast jag gillar MiB mer än Whitmore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Men är det inte en stor krater i början av säsong 6 där alla låg? Som att bomben hade smällt!? Eller varför låg alla plötsligt utspridda om bomben inte smällde? Kommer du ihåg slutet av säsong 2? Desmond vrider om nyckeln i the swan och hela skiten exploderar och lämnar en krater. Det är samma krater de vaknar upp i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Kommer du ihåg slutet av säsong 2? Desmond vrider om nyckeln i the swan och hela skiten exploderar och lämnar en krater. Det är samma krater de vaknar upp i. Men varför däckade dom!?!? Varför låg dom utspridda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Sjukt bra avsnitt! Jag tror att det de upplever är efter ön och att deras minnen där ifrån är dolda och övertäckta av ett påhittat liv som Widmore har skapat på nåt vis. För det verkade ju som om Mrs Widmore kände till något. Och när Desmond vaknade upp i elektromagnethyddan tittade han på sin hand eftersom han precis hade hälsat på Penny och vi har ju sett att Desmond tidigare i serien fått flashes in i framtiden(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Sjukt bra avsnitt! Jag tror att det de upplever är efter ön och att deras minnen där ifrån är dolda och övertäckta av ett påhittat liv som Widmore har skapat på nåt vis. För det verkade ju som om Mrs Widmore kände till något. Och när Desmond vaknade upp i elektromagnethyddan tittade han på sin hand eftersom han precis hade hälsat på Penny och vi har ju sett att Desmond tidigare i serien fått flashes in i framtiden(?) Finns inte en chans att det är ett "efter". Det är en annan dimension OM dom inte hade varit på ön, alternativt att som det redan sagts innan, Ön är typ himmel/helvete, MiB/Jacob är djävulen/gud och alla på ön är egentligen döda. Det motstrider dock en del med alla som rest till ön, typ dharma och widmore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2010 (redigerad) Finns inte en chans att det är ett "efter". Det är en annan dimension OM dom inte hade varit på ön, alternativt att som det redan sagts innan, Ön är typ himmel/helvete, MiB/Jacob är djävulen/gud och alla på ön är egentligen döda. Det motstrider dock en del med alla som rest till ön, typ dharma och widmore. Jag håller fast vid min teori. Jag tror att båda scenarier har utspelats eftersom Desmond får flashar och att hans mor är medveten om det andra scenariots existens. Redigerad 9 april, 2010 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2010 Finns inte en chans att det är ett "efter". Det är en annan dimension OM dom inte hade varit på ön, alternativt att som det redan sagts innan, Ön är typ himmel/helvete, MiB/Jacob är djävulen/gud och alla på ön är egentligen döda. Det motstrider dock en del med alla som rest till ön, typ dharma och widmore. Har för mig att producenterna har gått ut och sagt att karaktärerna inte är döda och att ön är en riktig ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Grymt avsnitt! Började nästan lipa när Hugo och Libby pussades på stranden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Avsnitt 13 någon? Någon som längtar till avsnitt 14? Någon? Någon? Gah. Har sett Lost hela dagen. Catch-up... Började följa säsongen när den först började sändas, och såg direkt varje avsnitt enda fram tills avsnitt 4. Sedan dess hade jag inte sett något mer. Så idag har jag sett E05-E13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Avsnitt 13 var grymt bra ja. Synd att det är uppehåll på en vecka nu, så att det inte kommer något nu denna veckan. Men men, sen är det bara 4 avsnitt kvar. Sorgligt men spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Ska spara alla 4 som är kvar nu och kolla alla samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 (redigerad) Finalen förlängs med en halvtimme! Det gör avsnittet hela 2 timmar och 30 min långt (vet ej om det är med eller utan reklam)! http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010...a-halfhour.html Redigerad 5 maj, 2010 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts