StellHell Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Jag gillar verkligen att dom inte släpper en enda bild överhuvudtaget från den nya säsongen. Kommer att bli så galet spännande att se vad dom har kokat ihop. Har däremot några spoilers (ingenting superstort, och dom bevisar inget): - Många äldre karaktärers skådespelare har synts på inspelningen, och en promobild visar alla karaktärer. - Dom första två avsnitten heter "LA:X" och "LA:X 2" vilket är namnet på flygplatsen som dom skulle landa på. - Ännu en promobild som var målad visade alla karaktärer, och bara vissa gjorda med färg. Det var något hur dom som var död var ofärgade eller nåt, är inte säker. Kan betyda att dom som faktist var döda förut kan ha något speciellt över sig när dom kommer tillbaka den här säsongen. Sen finns det en sammanfattning av hela serien, på 8:40 så förklarar dom allt som man behöver veta inför nästa säsong, värt att se om man vill friska upp minnet. Sjukt hur 8 minuter verkligen kan summera allt det viktiga med serien. Allt annat är bara mellanspel faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Sjukt hur 8 minuter verkligen kan summera allt det viktiga med serien. Allt annat är bara mellanspel faktiskt. Det enda jag kan komma på som saknas är hur det är med barnfödande på ön. Men det är smått otroligt, man tycker att det är en så jäkla komplex serie, men det tar inte längre än 9 minuter att fatta allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Jag hade ett extremt sjukt lost-beroende i höstas. Har haft s01 och s02 på DVD men då började jag kolla lite på s03 för att se "what the big deal was". Fyfan, mitt sociala liv fick sig en törn innan jag blev klar med femman. Är sjukt pepp på s06! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Det enda jag kan komma på som saknas är hur det är med barnfödande på ön. Men det är smått otroligt, man tycker att det är en så jäkla komplex serie, men det tar inte längre än 9 minuter att fatta allt. well, barnafödandet har ju inte med huvudstoryn att göra så att säga. Eko t.ex. nämns inte, han hjälpte ju locke att hitta/öppna luckan men har inte heller med storyns riktning att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 well, barnafödandet har ju inte med huvudstoryn att göra så att säga. Eko t.ex. nämns inte, han hjälpte ju locke att hitta/öppna luckan men har inte heller med storyns riktning att göra. Jag antar att jag bara tänkte på barnafödandet för att jag vill ha ett svar på det.. Fan, nu längtar jag till säsong 6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Är det bara en säsong kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Är det bara en säsong kvar? What's up med " "? Det är sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 What's up med " "? Det är sorgligt. Förlåt jag är bara för pepp! Men lite är det ju ändå. Man har ju väntat på detta så länge. Finalen lär bli spektakulär och dessutom kommer vi få alla frågor besvarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Här hemma har jag nötat igenom säsong ett de senaste dagarna, och precis börjat på säsong två. Kommer inte hinna se färdigt alla säsonger tills på tisdag, men jag tycker det är viktigast (för mig) att ha sett om de två första, för de hade jag glömt bort mycket om. Sjukt taggad inför sexan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 EN ny bild var gömd i en promotrailer. Jag antar att vissa inte vill se, men den finns att se här: klicka mig. Ingen superfet spoiler, men den bekräftar återkommandet av en viss karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 S06E00 ute (recap) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 S06E00 ute (recap) Det är sammanfattningsgrejen, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 S06E00 ute (recap) Tankar och ska se, kommer att bli skönt att få se lite sammanfattningar så man hänger med från början. Hur ska ni bunkra upp för dom första avsnitten? Jag och en kompis tänkte göra middag och se medans vi äter och tjockar oss. Känns ganska basic men det blir skönt att se med en kompis och inte själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Sett sammanfattningen nu. Verkligen välbehövligt och nu är jag återigen övertygad om den enorma episkheten Lost faktiskt står för. Massiva rysningar genom hela avsnittet. Merkky: På onsdag åker jag och två kompisar hem direkt efter skolan och bunkrar upp med snacks och läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Sett sammanfattningen nu. Verkligen välbehövligt och nu är jag återigen övertygad om den enorma episkheten Lost faktiskt står för. Massiva rysningar genom hela avsnittet. Samma här, älskade sammanfattningen. Har nästan glömt hur episk den här serien är! Här är en artikel om premiärpartyt som var på Waikiki Beach i Lördags, inga spoilers eller något i den stilen. Jag tycker att det verkar galet mysigt, skulle varit hur coolt som helst att vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Samma här, älskade sammanfattningen. Har nästan glömt hur episk den här serien är! Här är en artikel om premiärpartyt som var på Waikiki Beach i Lördags, inga spoilers eller något i den stilen. Jag tycker att det verkar galet mysigt, skulle varit hur coolt som helst att vara där. Lost.S06E01.CAM.FLV-NoGrp Någon har camat premiären som visades på det partyt, bildkvaliten var ganska bra, men ljudet är under all kritik så jag kollade aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Samma här, älskade sammanfattningen. Har nästan glömt hur episk den här serien är! Här är en artikel om premiärpartyt som var på Waikiki Beach i Lördags, inga spoilers eller något i den stilen. Jag tycker att det verkar galet mysigt, skulle varit hur coolt som helst att vara där. And that's the exact same feeling that I, as well as the estimated 14,000 thousand other fans in attendance and millions around the world, get from watching each episode of Lost. Thank you, Lost cast and crew, for redefining how I watch television. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Lost.S06E01.CAM.FLV-NoGrp Någon har camat premiären som visades på det partyt, bildkvaliten var ganska bra, men ljudet är under all kritik så jag kollade aldrig. Tänkte att det skulle finnas någonstans, men jag har inte orkat komma. Dumt att stressa något som man längtat på i nio månader när det är 1½ dag kvar till 720p. The same can be said for the very charismatic Josh Holloway, who is the anti-Sawyer in person. He was all Georgia charm, and was just as happy to be there as his army of shrieking female fans. When I asked him about wearing that ear-to-ear grin he had plastered on his face all night, he simply turned to the fans behind him, the beach, and the party set up and said, "Wouldn't you be?" This is a man who doesn't take his stardom for granted and counts his blessings every day he rolls out of bed. - Kan bara tänka mig hur otroligt maffigt det lär vara att få prata med någon av skådespelarna under ett sånt här evenemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Får man fråga i vilken buske ni fann eran recap? Piratbaybusken eller vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Får man fråga i vilken buske ni fann eran recap? Piratbaybusken eller vart? Lost.S06E00.HDTV.XviD-NoTV googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts