_-MadeMaN-_ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ha, the return of Ethan *Horror* 20. Spoilers: Jack tends to a very wounded Boone after Locke returns him back to the caves after his body was nearly crushed in the plane fall when trying to contact the outside world. Sun helps Jack in his need for medical assistance and Sayid presents Shannon with a grand romantic surprise when they're alone. Claire unexpectedly goes into labor in the forest while a helpless Kate, Charlie and Jin go into panic mode by her side when Jack is unable to deliver the baby and they must tend to Claire themselves. Meanwhile, Locke mysteriously goes missing during all the chaos when returning Boone back to Jack. He disappears back into the forest. /End of spoilers. Edit: Nästa avsnitt, "The Greater Good", sänds 4:e Maj. Den 27 April sänds ett program vid namn "Lost: The Journey" vilket ska vara en sorts dokumentär/bakom kulisserna tror jag. Ok, tack för infon funny. Kul att någon är så engagerad i lost och alla serier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Tack Funnylin! VAr nästan lite rädd att ja missat ett avsnitt på TPB EdIt: 4 maj?? Det är ju en evighet! Redigerad 18 april, 2005 av knasn00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Är det inte lost idag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jo, på svensk tv så e det de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Wiee ich liebe Lost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jippii. Lost idag Det är ganska skönt att gå och dusha och sedan lägga sig och kolla på en bra serie(Lost) efter 1 timmes Jujutsu-träning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Haha...stackars er som följer TV4:s sändningar. Dom tar ett sommaruppehåll mitt i första säsongen (Eller...avsnitt 18 eller 19 tror jag) den första Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Haha...stackars er som följer TV4:s sändningar. Dom tar ett sommaruppehåll mitt i första säsongen (Eller...avsnitt 18 eller 19 tror jag) den första Juni. Förresten har alla avsnitt i USA visats... isf får jag använda mig av warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Förresten har alla avsnitt i USA visats Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Såg nån igår?? de slutade precis när dom skulle öppna mäkta onda lådan som dom hittade. När går lost? sätter på tv:n på natten å då är de på ibalnd. Jag blev ite småkeff när dom lyssnade å den där ftranska kvinnans radiomeddelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Såg nån igår?? de slutade precis när dom skulle öppna mäkta onda lådan som dom hittade. När går lost? sätter på tv:n på natten å då är de på ibalnd. Jag blev ite småkeff när dom lyssnade å den där ftranska kvinnans radiomeddelande Det går på idagar (onsdagar då ) kl 21.00 på 4an om jag inte har helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag blev ite småkeff när dom lyssnade å den där ftranska kvinnans radiomeddelande Det var typ avsnitt tre eller fyra typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jippii. Lost idag wink.gif Det är ganska skönt att gå och dusha och sedan lägga sig och kolla på en bra serie(Lost) efter 1 timmes Jujutsu-träning.. wub.gif Öhmm... JAg gör exakt samma sak, kommer från Ju-jutsun , duschar å kollar på LOST.. ... Bor du i Södertälje?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag följer också Lost, det är en jättebra serie men ibland händer det inte så mycket, som igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Kollar ibland på tv4 å ibland på tv4+. tv4+ sänder tidigare avnistten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Vad hände igår? Missade det...Förra avsnittet hittade dom nån Plåt på marken... Vad var det för nå't? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Det undrar jag också, avsnittet slutade precis när dom skulle öpnna de Redigerad 21 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Man fick inet veta nåt om den i detta programmet, bara att Locke och han andra går ut i jungeln rätt ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Var det igår en timmesspecialen visades? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Jippii. Lost idag Det är ganska skönt att gå och dusha och sedan lägga sig och kolla på en bra serie(Lost) efter 1 timmes Jujutsu-träning.. OT: Min lillebror går på jujutsu på onsdagar (kl 18:00). Redigerad 28 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts