Merkky Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Avsnitt 5 var bra, ännu en gång. Dom lyckas hålla bra liv i säsongen. Vad är det egentligen som den svarta röken gjorde med fransmännen? Jag får känslan av att det kopierade dom och gjorde kopior, lite som Invasion.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 05 Det verkar som inte Ben är far till Alexandra Rousseau trots allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 05 Det verkar som inte Ben är far till Alexandra Rousseau trots allt! Det visste vi väl redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Det visste vi väl redan? Haha okej.. det är väl jag som är förvirrad bara. När fick vi reda på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Haha okej.. det är väl jag som är förvirrad bara. När fick vi reda på detta? Minns inte exakt när, men jag är väldigt säker på att Ben har sagt att han inte är Alex riktiga pappa.. Minns fasen inte när.! Spoilerskyddade för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Minns inte exakt när, men jag är väldigt säker på att Ben har sagt att han inte är Alex riktiga pappa.. Minns fasen inte när.! Spoilerskyddade för säkerhets skull. Det fick man ju reda på i samma veva som dom träffade Rousseau. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Men ååh, avsnitt sex. Ganska långsamt, men fan vad mycket som hände! THEY'RE BACK!! Enligt mig var det riktigt bra att dom inte drog ut på den hela "ta sig tillbaka till ön" grejen under hela säsongen, annars hade det bara blivit samma sak om och om igen känns det som, men nu kan nya saker börja hända.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Såg precis avsnitt 6, det var väl ganska bra. Slutet var klockrent. Men efteråt var det värsta mega-spoilern för nästa avsnitt, sjukt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Såg precis första avsnittet S05. Riktigt bra! Ska bli mysigt att kolla på den här säsongen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 E08 Underbart avsnitt än en gång. Äntligen fick man se mer av den stora statyn, har tydligen egyptiskt ursprung och kan alltså betyda att öns historia sträcker sig låååångt tillbaka i tiden. Nya karaktärer och (självklart) nya frågor. Vem var ungen som föddes t.ex.? Episkt avslut också, fick nästan en tår i ögonen. Jag vill fortfarande veta mer om The Black Rock också, hoppas det tas upp i S05. Står fast vid att Lost inte varit på denna nivå någonsin, kanske i S01 men annars, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Grymt jävla avsnitt! Och vilket slut! Jag blev faktiskt tårögd på slutet. Det var jääääääävligt vackert. Ett typiskt Lost-moment Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Jäklar vilket avsnitt!!! Bästa på år! Så jäkla fett. Vad vet man om Richard egentligen, han är ju alltid lika gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Finns väl inte så mycket att tillägga, verkligen mästerligt. Grät i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Finns väl inte så mycket att tillägga, verkligen mästerligt. Grät i slutet. Haha, skrattade till när jag läste det där. Trodde folk överdrev när de skrev att de blev tårögda, wtf Jag instämmer med att det var ett bra avsnitt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Sjukt bra avsnitt, men jag tyckte inte de riktigt fick det att verka som att det hade gått tre år. Jag fick aldrig känslan att de verkligen varit Dharma-medlemmar så länge. Men utöver det var det ett briljant avsnitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Haha, skrattade till när jag läste det där. Trodde folk överdrev när de skrev att de blev tårögda, wtf Jag instämmer med att det var ett bra avsnitt iaf Jag grät väl inte egentligen, mer att jag blev tårögd men det blev överfullt i ögat och en tår rann ner. Grymt slut var det i alla fall. Hur många gånger har ni sett säsong ett och sådär? Jag har bara sett allting en gång, känns som det är dags att se om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Jag grät väl inte egentligen, mer att jag blev tårögd men det blev överfullt i ögat och en tår rann ner. Grymt slut var det i alla fall. Hur många gånger har ni sett säsong ett och sådär? Jag har bara sett allting en gång, känns som det är dags att se om det. Jag har också bara sett varje avsnitt en gång. Det skulle nog vara skoj att se säsong ett nu när man vet en massa saker och kan förstå allting nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Hur många gånger har ni sett säsong ett och sådär? Jag har bara sett allting en gång, känns som det är dags att se om det. har bara sett allt en gång, dock kollat på diverse snuttar från tidigare säsonger på youtube för att hålla mig uppdaterad. Är också jävligt sugen på att se om hela kalaset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Grymt avsnitt. Blev nästan tårögt och fick rysningar i slutet. Kan knappt vänta tills på onsdag/torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 sup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts